Gå til innhold

Hva stod i Northug-boka om Aylar?


venus*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det sto hvor og når de hadde møttes, og at de møttes noen ganger etter det. Det sto også at hun hadde tatt en abort og det sto hvem som hadde gjort henne gravid(ikke Northug) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Kivoll84 said:

Det sto hvor og når de hadde møttes, og at de møttes noen ganger etter det. Det sto også at hun hadde tatt en abort og det sto hvem som hadde gjort henne gravid(ikke Northug) 

Men er noe av dette ny informasjon? For jeg skønner ikke helt hvorfor forlaget ble saksøkt, hvis alt som stod i boken (om henne) var noe Lie selv hadde fortalt?

 

Screen-Shot-2019-05-28-at-14-30-17.png

– Sitat fra VG 2019-05-28: Forlaget frifunnet etter Northug-boken – Aylar Lie må betale

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun vil ha oppmerksomhet og penger, ingenting annet 🙄

hvem gjorde henne gravid?

Edit; skjønner godt at Petter vil ha seg frabedt ryktene om at han var faren! Selvfølgelig kan han skrive det, skulle bare mangle.

Endret av Amber
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel det at han andre var navngitt som var på kanten?! Eller at hun smigret seg innpå han kvelden han vant 5-mila?!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Jeg blir flau på hennes vegne. Her må vi stave dobbeltmoral med store bokstaver. Hun gikk ut i media og løy om sex med Robbie Williams. 

https://www.tv2.no/a/1944233/

Og så saksøker hun noen år etter forlaget for å ha krenket privatlivets fred hva gjelder Northug skrev for å renvaske seg fra hennes påstander? 

Wow. Null respekt, faktisk på minussiden. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Kivoll84 said:

Det var vel det at han andre var navngitt som var på kanten?! Eller at hun smigret seg innpå han kvelden han vant 5-mila?!

Hvem er 'han andre' som var navngitt? (Retten har konkludert det var Ok, så det går vel an å nevne ham her?).  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg kjenner jeg reagerer på her er egentlig navnene "Strawberry Publishing", og "Magnus S. Rønningen" og det er mer enn nok for meg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, har googlet litt og jeg tror dette er sakens kjerne:

Northug forteller i boken at han hadde truffet Aylar noen ganger etter VM i 2011, og det dukket opp oppslag i avisene om at de var et par. Samtidig utkom et intervju med Aylar i Det Nye der hun fortalte om at hun hadde tatt abort. Men Det Nye-journalisten hadde skrevet det på en måte hvor man ikke skjønte om det var Atle Pettersen eller Northug som var faren til barnet. Northug kaller det for et 'finurlig grep' av journalisten, og presiserer så at det ikke var ham.       Resume fra tv2.no 2018-10-15: Northug: – Aylar var gravid, men jeg var ikke faren

 

FYI... PFU-sak 077/12 - Aylar Lie mot Her og Nå

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, CecilieX skrev:

Jeg blir flau på hennes vegne. Her må vi stave dobbeltmoral med store bokstaver. Hun gikk ut i media og løy om sex med Robbie Williams. 

https://www.tv2.no/a/1944233/

Og så saksøker hun noen år etter forlaget for å ha krenket privatlivets fred hva gjelder Northug skrev for å renvaske seg fra hennes påstander? 

Wow. Null respekt, faktisk på minussiden. 

 

Så sant så sant. Det er jo direkte flaut. Dobbeltstandard. Hun gikk jo høyt ut i landets sladderpresse sammen med Lene Alexandra om at de hadde hatt sex med Robbie Williams på hotellrommet når han var i Oslo. Noe som viste seg å være direkte løgn. Så PR-kåt kan man altså være for å komme i media. 

Direkte stygt og råttent gjort mot et annet menneske. Selv om de er kjendiser har de et følelsesliv de også. 

Slik Aylar har fremstått i rampelyset ville jeg ikke stolt ett sekund på den dama der. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Gul_gul skrev:

Ok, har googlet litt og jeg tror dette er sakens kjerne:

Northug forteller i boken at han hadde truffet Aylar noen ganger etter VM i 2011, og det dukket opp oppslag i avisene om at de var et par. Samtidig utkom et intervju med Aylar i Det Nye der hun fortalte om at hun hadde tatt abort. Men Det Nye-journalisten hadde skrevet det på en måte hvor man ikke skjønte om det var Atle Pettersen eller Northug som var faren til barnet. Northug kaller det for et 'finurlig grep' av journalisten, og presiserer så at det ikke var ham.       Resume fra tv2.no 2018-10-15: Northug: – Aylar var gravid, men jeg var ikke faren

 

FYI... PFU-sak 077/12 - Aylar Lie mot Her og Nå

 

Stemmer. Det ble mye rykter om at barnet var Northugs. Skjønner godt at han vil få frem sannheten.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, acna said:

Stemmer. Det ble mye rykter om at barnet var Northugs. Skjønner godt at han vil få frem sannheten.

Ja, selvklart. Men hvorfor gjorde han det ikke klart allerede den gangen? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

Hehe...Jeg må le. Jeg leste akkurat at Aylar anker dommen mot Northug og forlaget.  Så da ble jeg nysgjerrig og lurte på hva som stod i boka.

Googlet, og fant min egen tråd fra mai 19 😆😳  Oja..

Og før det rakk jeg å lese denne https://www.side2.no/underholdning/aylar-tok-abort-for-jul-4201669

Så hun er/blir lege? Jøss.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var sammen med to kjendiser og fortalte at hun hadde tatt abort. Lot det henge igjen til folk å spekulere i om det var PN eller AP som var faren. Hvorfor fortalte hun alt på eget initiativ i første omgang? Skjønner godt at PN etter mange år følte for å si at det ikke var ham.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 31.1.2020 den 20.23, venus* skrev:

Hehe...Jeg må le. Jeg leste akkurat at Aylar anker dommen mot Northug og forlaget.  Så da ble jeg nysgjerrig og lurte på hva som stod i boka.

Googlet, og fant min egen tråd fra mai 19 😆😳  Oja..

Og før det rakk jeg å lese denne https://www.side2.no/underholdning/aylar-tok-abort-for-jul-4201669

Så hun er/blir lege? Jøss.

Tror ikke hun har studert medisin akkurat.

Var vel et nettstudie i helse eller noe. Tror Linni begynte på det samme😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2019 den 20.29, Gul_gul skrev:

Hvem er 'han andre' som var navngitt? (Retten har konkludert det var Ok, så det går vel an å nevne ham her?).  

Atle Pettersen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...