AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1881 Del Skrevet 28. juli 2022 Parv skrev (1 time siden): Nei, nå var jeg litt rask på avtrekkeren 😅 tror kanskje ikke kalesjene til fox 2 og 3 passer til 1. 🫣 Søren… finner flere fox 1 på Finn, men ønsker kalesjen til fox 2/3 da den er i stivere stoff. Den til fox 1 er jo så tynn. Men er knapt fox2 på Finn og de få er jo så dyre at fox 3 ny med rabatt hadde være omtrent samme pris… Anonymkode: 3154b...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1882 Del Skrevet 28. juli 2022 https://www.barnashus.no/barnevogn/barnevogn-4-hjul/lila-xp-plus-essentialblack Har noen erfaring med Maxicosi Lila XP pluss? Veldig innholdsrik "pakke", men det viktigste for oss er at det er nok plass da vi får store barn. Siste var nesten 4,5 kilo og hun vokste ut av bagen til Stokke Trailz ved 4 mnd. Og den er jo ganske stor. Tar gjerne imot forslag til andre romslige vogner! Får vår-baby så det er vel strengt tatt naturlig å bytte til sportsdel til høst uansett og slipper de store vognposene på sommeren.. Anonymkode: 60db1...2d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariak10 Skrevet 30. juli 2022 #1883 Del Skrevet 30. juli 2022 Har noen erfaringer med tvillingvogn fra jollyroom? Er det ok vogner, eller burde man investere 20.000+ i disse bugaboo vognene, syntes det er drøyt høye priser 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1884 Del Skrevet 1. august 2022 On 7/30/2022 at 11:56 PM, Mariak10 said: Har noen erfaringer med tvillingvogn fra jollyroom? Er det ok vogner, eller burde man investere 20.000+ i disse bugaboo vognene, syntes det er drøyt høye priser 🙃 Har prøvd tvillingvogn fra mountain buggy og tfk, de funker kjempefint og baby kan være vendt mot den som triller frem til minst 1 år med de bagene de har som kan bli en ergonomisk sittedel 😄 Anonymkode: da5ed...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1885 Del Skrevet 3. august 2022 Kan noen si hva ulempene med Bugaboo Fox er? Jeg driver å veier for og i mot, fordelene har jeg:) Anonymkode: 0f589...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1886 Del Skrevet 3. august 2022 Kan noen si hva ulempene med Bugaboo Fox er? Jeg driver å veier for og i mot, fordelene har jeg:) Anonymkode: 0f589...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1887 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Kan noen si hva ulempene med Bugaboo Fox er? Jeg driver å veier for og i mot, fordelene har jeg:) Anonymkode: 0f589...d17 Fox er uten tvil en god vogn.vi er veldig fornøyde og tror ikke vi hadde blitt mer fornøyd med noe annet. ulempene for vår del har til nå vært: - vogna er litt lav for mannen som er 1.85 ( jeg er 1.55, så for meg er høyden veldig ideell) - lav vekt er en ulempe på snøføre og ulendt terreng da framhjulene er relativt små og harde. Vi har likevel kommet frem over alt der vi har trillet til nå. - ikke mulig å felle sammen helt med sittedelen, og må derfor demonteres hver gang den skal inn i bilen. - den ergonomiske sittedelen føles litt «rar» til å begynne med. Siden baby blir liggende med beina rett opp i liggende posisjon. Baby sover dog som en stein, så dette er nok kun i mitt eget hode. Anonymkode: 8b20f...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1888 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fox er uten tvil en god vogn.vi er veldig fornøyde og tror ikke vi hadde blitt mer fornøyd med noe annet. ulempene for vår del har til nå vært: - vogna er litt lav for mannen som er 1.85 ( jeg er 1.55, så for meg er høyden veldig ideell) - lav vekt er en ulempe på snøføre og ulendt terreng da framhjulene er relativt små og harde. Vi har likevel kommet frem over alt der vi har trillet til nå. - ikke mulig å felle sammen helt med sittedelen, og må derfor demonteres hver gang den skal inn i bilen. - den ergonomiske sittedelen føles litt «rar» til å begynne med. Siden baby blir liggende med beina rett opp i liggende posisjon. Baby sover dog som en stein, så dette er nok kun i mitt eget hode. Anonymkode: 8b20f...958 Er sittedelen litt kort? Anonymkode: 0f589...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1889 Del Skrevet 3. august 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Kan noen si hva ulempene med Bugaboo Fox er? Jeg driver å veier for og i mot, fordelene har jeg:) Anonymkode: 0f589...d17 Jeg vurderte bugaboo fox men endte opp med Britax Smile istedet. Der jeg syns britaxen var bedre var blant annet at Fox er veldig lav, spesielt med liggedelen, at handlekurven under er mye romsligere på Smile, og at jeg liker at sittedelen kan legges flatt. Nå som vi har fått et barn til setter jeg også stor pris på at det er så lett å bytte mellom ligge- og sittedel på Smile, kunne ikke brukt vogna om hverandre til både babyen og toåringen om vi hadde gått for Fox. Anonymkode: ab13e...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1890 Del Skrevet 3. august 2022 Er det kun Bugaboo av de store kjente merkene som har tvillingvogn? Anonymkode: 0f589...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. august 2022 #1891 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er det kun Bugaboo av de store kjente merkene som har tvillingvogn? Anonymkode: 0f589...d17 Mountain buggy har, om du regner med det som et kjent merke 😅 (noe jeg gjør) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony86 Skrevet 3. august 2022 #1892 Del Skrevet 3. august 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Kan noen si hva ulempene med Bugaboo Fox er? Jeg driver å veier for og i mot, fordelene har jeg:) Anonymkode: 0f589...d17 Her er noen innspill fra barnevognreparatørene i The Stroller Workshop: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1893 Del Skrevet 4. august 2022 Vi skal ha første barnet, og er HELT grønne på hvilken vogn vi skal kjøpe. Tenker dere at denne ser grei ut? https://www.babycare.no/vognpakke-britax-smile-iii-ink-bag-midnight-grey-primo-ink-base-black-shadow?utm_source=Babycare+Kundeklubb&utm_campaign=200745101f-&utm_medium=email&utm_term=0_108dddd904-200745101f-161326785&mc_cid=200745101f&mc_eid=5a42727368 Eller hva anbefaler dere? Hadde vært fint å hørt fra noen med erfaring 😅 Anonymkode: 2715f...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1894 Del Skrevet 4. august 2022 Hva skal dere bruke den til? Hvor skal dere trille? Kun asfalt eller litt mer krevende underlag? Blir det mye snø og slaps der dere bor? Anonymkode: 6d2d8...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1895 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg har kun hatt den ene vognen til datteren min så langt, så har ikke masse erfaring, men jeg vet hva som har blitt viktig for meg hvertfall. Først må du tenke på hva du skal bruke den til, hvor du skal trille osv. Anbefaler at du reiser i en butikk og prøver vognene. Er de lette å trille, virker dempingen godt, er den lett å legge sammen, og blir den liten nok til at du enkelt får den med i bilen? Vi har bugaboo fox 3, og fornøyd med det meste. Den er lett å trille og styre med en hånd, og gikk veldig fint hos oss i vinter. Den er enkel å slå sammen, og tar liten plass i bilen vår som er stappfull av bagasje, hund og barn. Vi kjøpte adapter slik at vi kunne klikke på bilstolen når vi skulle handle f.eks, og det var veldig greit. Jeg irriterte meg litt over at det ikke var en separat ligge- og sittedel. Du må bygge om liggedelen til en sittedel når den tiden kommer, og i en overgangsfase skulle jeg ønske at jeg kunne klikke av og på liggedelen og sittedelen ut i fra hva vi skulle bruke vognen til. Nå er den tiden forbi uansett, så det var jo ikke et stort problem. Sammenlignet med andre vogner så synes jeg kanskje sittedelen vår virker mindre "lun", men det endrer seg sikkert med en vognpose når det blir kaldere. Vi kjøpte en eldre emmaljunga som sovevogn da det ble slitsomt å bære vogna opp og ned til det eneste stedet vi har skygge nok til at hun kunne sove ute. Denne har den separate ligge- og sittedelen jeg ønsket meg. Jeg synes den virker bedre å sove i, at den er lunere og mer komfortabel for henne, men den var mer klumpete i bilen og tyngre å trille synes jeg. Det er mulig jeg kunne demontert den mer for å få bedre plass i bilen altså, men da krever det litt mer enn å enkelt klappe den sammen. Mulig de nyere modellene er bedre, det kan jeg ikke uttale meg om. Jeg ser det er en bilstol med i pakken, og jeg anbefaler at du får prøve basen og stolen i bilen din, så du kan se om det er mulig å få riktig vinkel på stolen i din bil. Anonymkode: e4e5d...639 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1896 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva skal dere bruke den til? Hvor skal dere trille? Kun asfalt eller litt mer krevende underlag? Blir det mye snø og slaps der dere bor? Anonymkode: 6d2d8...2f2 Hei! Vi bor på vestlandet, så det er ikke mye snø er på vinteren. En del slaps kan det jo bli. Men regn og vind er det plenty av! Triller vel mest på asfalt, men har hund, så det blir nok mange turer. Hilsen TS. Anonymkode: 2715f...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1897 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg er storfornøyd med denne vognen! Den er lett, tar liten plass og er behagelig å svinge. Bruker den på alt av underlag og har ikke opplevd noe mer problemer på f.eks. singel og gress enn med andre vogner vi har testet og hatt. Jeg låser hjulene når vi går på traktorvei i skogen og i tung slaps. Helt nydelig vogn å ha med seg på butikken, ut og spise og på t-banen. Vær bare litt obs på at bag-delen er litt liten. Det var ikke noe problem her ettersom baby har vært ganske liten hele veien, men ei i barselgruppa har en stor baby og måtte bytte til sportsdelen ganske tidlig. Den kan legges så og si flatt, så det er ikke noe problem sånn egentlig. Det er bare greit å være klar over på forhånd. Kurven kan være litt knotete hvis den hopper ut av spor når man slår sammen understellet, men det finner man teknikker på ganske fort. Jeg er høy og har lange ben og slet med at jeg sparket borti vognen mens jeg gikk når vi testet andre vogner, men med denne får jeg god plass til bena. Anonymkode: 7b491...3cc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1898 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg elsket Britax smile! Den er kjempegod. Lett å håndtere, kan klipse av bagdel og sittedel. Liten og nett, men stor nok for ungen. Om du ikke vil bruke mye penger så kan jeg anbefale å kjøpe brukt, de holder seg godt (min gjorde i hvert fall det). Anonymkode: de118...c1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1899 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg har den, er fornøyd og savner ingen ting😊 Anonymkode: 2ef3f...440 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1900 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hei! Vi bor på vestlandet, så det er ikke mye snø er på vinteren. En del slaps kan det jo bli. Men regn og vind er det plenty av! Triller vel mest på asfalt, men har hund, så det blir nok mange turer. Hilsen TS. Anonymkode: 2715f...4ef Trenger ikke overtenke kjøp av vogn. De fleste vogner er helt greie. Britax Smile er det mange i bhg som har (bor i Bergen). Den er en litt mindre vogn, så det er ikke like god oppbevaringsmulighet under som på en del andre vogner. Men om du ikke trenger det, er det jo helt greit. Jeg har brukt Britax Go Big 2 til begge mine, og vært veldig fornøyd med den. Jeg liker at det er god plass til ting under, og hadde ikke likt Britax Smile, den hadde blitt for begrensende for meg. Anonymkode: 4075b...c01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg