Minlillelykke Skrevet 14. januar 2019 #401 Del Skrevet 14. januar 2019 1 minutt siden, lillemeg90 skrev: Jeg blir stadig AB 🙄😅 Bare hyggelig😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #402 Del Skrevet 14. januar 2019 Noen som vet om Babyzen YOYO bruker å komme på tilbud? Anonymkode: eb734...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #403 Del Skrevet 14. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om Babyzen YOYO bruker å komme på tilbud? Anonymkode: eb734...e7b Den var på black friday. Lilleprinsen har noen på salg. https://www.lilleprinsen.no/produkt/babyzen-yoyo-6-chassis-white-colorpack-red/ Anonymkode: 98415...f81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DNor Skrevet 14. januar 2019 #404 Del Skrevet 14. januar 2019 Hei! Er det noen som har erfaring med Joolz day 2? Synes vognen er super fin og passer relativt godt til "situasjonen" vår (3 etasje uten heis så ok å bære, finn å trille, pen å se på , enkel å samle sammen, 4 hjul, bendbar ligge og sittedel osv) men jeg vil gjerne høre om noen erfaringer også...gjerne siden det er en relativ ny "merke" her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minelly Skrevet 16. januar 2019 #405 Del Skrevet 16. januar 2019 (endret) Ønsker meg en høy vogn. Slik som Stokke trailz, men har hørt at det ofte er problemer med understellet på de, og at sportsvognen er liten, slik at du gjerne må bytte vogn etterhvert. Noen som vet om det stemmer? Og er det noen som har erfaring med emmaljunga nxt90? Er den litt høyere enn de andre mer «kraftige» emmaljunga typene? Tusen takk for svar! Endret 16. januar 2019 av minelly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #406 Del Skrevet 18. januar 2019 Jeg lurer litt her, så mange som skriver at emmaljunga er så lav?! Jeg synes ikke den er lav jeg, er 170 høy. Og sammenlignet med mange andre vogner så er den ikke noe lavere? Får det bare ikke til å stemme😅 Så på venninna mi sin bugaboo fox nå, den er jo lavere. Også så utrolig åpen framme i kalesjen. Ikke noe god nå når det er vinter, og dette har hun klagd på selv også. At hun ikke får det tett oppi ved hodet. Nei, takke meg til gode stødige og vatterte emmaljungaen min, skikkelig god vintervogn👍 Anonymkode: d6ef6...058 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. januar 2019 #407 Del Skrevet 20. januar 2019 På 16.1.2019 den 21.42, minelly skrev: Ønsker meg en høy vogn. Slik som Stokke trailz, men har hørt at det ofte er problemer med understellet på de, og at sportsvognen er liten, slik at du gjerne må bytte vogn etterhvert. Noen som vet om det stemmer? Og er det noen som har erfaring med emmaljunga nxt90? Er den litt høyere enn de andre mer «kraftige» emmaljunga typene? Tusen takk for svar! Har ikke mer erfaring enn at jeg har prøvd nxt90 i butikken, men den er på lik høyde med de andre emmaljungaene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #408 Del Skrevet 20. januar 2019 Ok takk. Tror jeg går for Stokke da 😊👍 selvom jeg synes sportsvogndelen ser litt rar ut. Hehe Anonymkode: 7ed5c...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #409 Del Skrevet 21. januar 2019 Sportsvogndelen på Stokke ser ut som en bilstol 🙈 Jeg har Britax smile,den er høyere enn både Bugaboo og en del Emmaljunga ihvertfall. Anonymkode: 6018e...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #410 Del Skrevet 27. januar 2019 Anbefaling til søskenvogn? Vi venter barn nr. 3 når mellomste er 1 år og 8 måneder. Tenkte å kjøpe rimelig/brukt siden vi har 2 enkeltvogner fra før. Anonymkode: 0ea10...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etram90 Skrevet 27. januar 2019 #411 Del Skrevet 27. januar 2019 (endret) Hei damer Vi venter vårt første barn. Ingen har peiling på noe🙈😂 Blir veldig gla for tips og råd i valget på barnevogn. Men vær så snil å forklar forkortelser osv. da jeg ikke aner hva de betyr enda😆 Vi bor på landet, men er ikke særlig gla i/ flink til å gå turer, kan hende det endrer seg når det jeg har en baby å gå tur med, men når jeg skal gjøre det, burde vogna egne seg både på grusvei og asfalt. Vi har en WV Passat med god plass i bagasjerom. Vil helst ha ei vogn som kan ha både bilstol, bag-del og sportsdel (tror det heter det?). Den må være enkel å legge sammen. Har dere anbefalinger? Endret 27. januar 2019 av Etram90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forever22 Skrevet 28. januar 2019 #412 Del Skrevet 28. januar 2019 11 timer siden, Etram90 skrev: Hei damer Vi venter vårt første barn. Ingen har peiling på noe🙈😂 Blir veldig gla for tips og råd i valget på barnevogn. Men vær så snil å forklar forkortelser osv. da jeg ikke aner hva de betyr enda😆 Vi bor på landet, men er ikke særlig gla i/ flink til å gå turer, kan hende det endrer seg når det jeg har en baby å gå tur med, men når jeg skal gjøre det, burde vogna egne seg både på grusvei og asfalt. Vi har en WV Passat med god plass i bagasjerom. Vil helst ha ei vogn som kan ha både bilstol, bag-del og sportsdel (tror det heter det?). Den må være enkel å legge sammen. Har dere anbefalinger? Vi har emmaljunga nxt90f, den er solid og ikke minst god! Jeg har gått mye på grusvei og asfalt! Den kan man ha bilstol og sportsdel på. Den er lett og enkel! vi har en bil med lite bagasjerom men vi får plass til denne vogna Den er helt super! kjempe enkel å slå sammen og bare ta på bilstolen dersom man bare skal på butikken. Kan ikke si hvordan sportsdelen er enda, da vi ikke har bytta over fra bagdelen enda. Men den ser veldig bra ut! 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #413 Del Skrevet 28. januar 2019 13 timer siden, Etram90 skrev: Hei damer Vi venter vårt første barn. Ingen har peiling på noe🙈😂 Blir veldig gla for tips og råd i valget på barnevogn. Men vær så snil å forklar forkortelser osv. da jeg ikke aner hva de betyr enda😆 Vi bor på landet, men er ikke særlig gla i/ flink til å gå turer, kan hende det endrer seg når det jeg har en baby å gå tur med, men når jeg skal gjøre det, burde vogna egne seg både på grusvei og asfalt. Vi har en WV Passat med god plass i bagasjerom. Vil helst ha ei vogn som kan ha både bilstol, bag-del og sportsdel (tror det heter det?). Den må være enkel å legge sammen. Har dere anbefalinger? Jeg har hatt en del barnevogner opp gjennom og har endt opp med å kjøpe en TFK vogn brukt til minste som kommer til sommeren. Det er med både bag og multubag slik at barnet kan sitte mot oss en stund når det har vokst ut av bagen. Den er veldig god synes vi. Tar litt plass i bilen, men ikke så mye mer enn andre vogner vi har hatt. Vi hadde stokke trailz til minste barnet og elsket vogna, men etter en stund ble den så lite brukt at vi synes den var for dyr til å ha stående. Ellers hadde vi baby jogger city premier en liten stund, men solgte den fort. Jeg synes den var stiv, lav og ikke noe særlig god vogn. Ellers har vi et barn som er litt større en gjennomsnittet og feks emaljunga next 60 ble alt for liten i sportsdelen, samme med britax smile... Anonymkode: f0da0...4c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #414 Del Skrevet 28. januar 2019 Britax Smile 2 eller Emmaljunga NXT90? Er kun til ett barn. Er prisen verdt Emmaljungaen eller bør jeg gå for Britax? Anonymkode: f0c83...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #415 Del Skrevet 29. januar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Britax Smile 2 eller Emmaljunga NXT90? Er kun til ett barn. Er prisen verdt Emmaljungaen eller bør jeg gå for Britax? Anonymkode: f0c83...c19 Vi har britax smile 2 mens min beste venninne har emmaljunga nxt90. Vi bruker begge bagdelen nå, og har lite å utsette på begge vognene. Synes kalesjen på britax er litt mer tungvint å justere enn emmaljunga, og emmaljunga har fordelen med at 'lokket' på bagen glides på, mens på smile er det borrelås. Emmaljunga har også fordelen med å ha innebygget myggnett i kalesjen. Når det gjelder kjøreegenskaper synes britax er litt lettere å manøvrere, særlig innendørs. Vognene er ganske like å trille ute, også nå på vinteren. Nå har jo ingen av oss begynt med sittedelen. Britax får jo litt kritikk for å kanskje ikke vare så lenge pga liten sittedel, så der er kanskje emmaljunga bedre. Alt i alt synes jeg at vognene er såpass lkke, at det blir unødvendig å bruke 6-8000 mer på emmaljunga. Forskjellene er så små at for meg var de ikke verdt det prishoppet, og jeg opplever britax som et kupp av en vogn for våre behov i alle fall. Den er lett, liten når den er lagt sammen, god å trille på det meste av underlag, lun for mini og har god størrelse på handlekurven under. Og skulle mini vokse fra sittedelen tidligere enn vi ønsker så kan vi selge vogna, og heller kjøpe en annen vogn, og trolig fortsatt spare penger i forhold til å kjøpe ny emmaljunga. Anonymkode: d33ae...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #416 Del Skrevet 29. januar 2019 Vi sto også mellom smile og nxt90, men endte med smile og er veldig fornøyd. Har heller ikke begynt å bruke sittedelen, men det er mange i nabolaget som har vogna og den virker veldig praktisk også med sittedelen. Ser på et Facebook-forum om barnevogner at flere syntes sittedel på nxt90 fort blir kort, så tror ikke det er så stor forskjell på de to. Vi er uansett forberedt på at sittedelen kan bli for kort når barnet blir eldre, men da kjøper vi bare en ny brukt sportsvogn når den tid kommer. Nå bor vi i leilighet og har liten bil, så smilen er praktisk her og nå. Om to år bor vi kanskje større og har større bil. Anonymkode: 6018e...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #417 Del Skrevet 29. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har britax smile 2 mens min beste venninne har emmaljunga nxt90. Vi bruker begge bagdelen nå, og har lite å utsette på begge vognene. Synes kalesjen på britax er litt mer tungvint å justere enn emmaljunga, og emmaljunga har fordelen med at 'lokket' på bagen glides på, mens på smile er det borrelås. Emmaljunga har også fordelen med å ha innebygget myggnett i kalesjen. Når det gjelder kjøreegenskaper synes britax er litt lettere å manøvrere, særlig innendørs. Vognene er ganske like å trille ute, også nå på vinteren. Nå har jo ingen av oss begynt med sittedelen. Britax får jo litt kritikk for å kanskje ikke vare så lenge pga liten sittedel, så der er kanskje emmaljunga bedre. Alt i alt synes jeg at vognene er såpass lkke, at det blir unødvendig å bruke 6-8000 mer på emmaljunga. Forskjellene er så små at for meg var de ikke verdt det prishoppet, og jeg opplever britax som et kupp av en vogn for våre behov i alle fall. Den er lett, liten når den er lagt sammen, god å trille på det meste av underlag, lun for mini og har god størrelse på handlekurven under. Og skulle mini vokse fra sittedelen tidligere enn vi ønsker så kan vi selge vogna, og heller kjøpe en annen vogn, og trolig fortsatt spare penger i forhold til å kjøpe ny emmaljunga. Anonymkode: d33ae...b10 Tusen takk for lagt og utfyllende svar 😊😊 Anonymkode: f0c83...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #418 Del Skrevet 29. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi sto også mellom smile og nxt90, men endte med smile og er veldig fornøyd. Har heller ikke begynt å bruke sittedelen, men det er mange i nabolaget som har vogna og den virker veldig praktisk også med sittedelen. Ser på et Facebook-forum om barnevogner at flere syntes sittedel på nxt90 fort blir kort, så tror ikke det er så stor forskjell på de to. Vi er uansett forberedt på at sittedelen kan bli for kort når barnet blir eldre, men da kjøper vi bare en ny brukt sportsvogn når den tid kommer. Nå bor vi i leilighet og har liten bil, så smilen er praktisk her og nå. Om to år bor vi kanskje større og har større bil. Anonymkode: 6018e...f0d Tusen takk! Vurderer mer og mer Britax Smile ja! Anonymkode: f0c83...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #419 Del Skrevet 29. januar 2019 56 minutter siden, AnonymBruker said: Tusen takk! Vurderer mer og mer Britax Smile ja! Anonymkode: f0c83...c19 Grunnen til at vi endte opp med å velge den mens vi vurderte var pris, den var på tilbud i tillegg, så kostet bare halvparten av det nxt90 kosta. Og de er ikke så forskjellige at jeg følte jeg kunne forsvare å kjøpe nxt90 da,selv om jeg kanskje syntes nxt90 var stiligere (outdoor-modellen). Fornøyd med valget, har ikke noe spesielt å utsette på smilen Anonymkode: 6018e...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #420 Del Skrevet 29. januar 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at vi endte opp med å velge den mens vi vurderte var pris, den var på tilbud i tillegg, så kostet bare halvparten av det nxt90 kosta. Og de er ikke så forskjellige at jeg følte jeg kunne forsvare å kjøpe nxt90 da,selv om jeg kanskje syntes nxt90 var stiligere (outdoor-modellen). Fornøyd med valget, har ikke noe spesielt å utsette på smilen Anonymkode: 6018e...f0d Ja, det er liksom det jeg også syns. At den er penere utseendemessig. Men det er liksom ikke verdt prisen. Men fant ut man kunne kjøpe brune skinndetaljer til Smile også, så den pimper jo den opp litt. Var å prøvde vognene i butikk. Emmaljunga med outdoorhjul var mye tyngre å trille enn Smile sine hjul. Og her jeg bor er deg sjeldent snø, så om jeg skulle hatt Emmaljunga hadde jeg nok gått for de punkteringsfrie lufthjulene. Jeg var overbevist om at NXT90 f var bedre enn den ergonomiske, men ble faktisk mer interessert i den ergonomiske etter samtale med hun i butikken. Anonymkode: f0c83...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå