Gå til innhold

Den store barnevogntråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper noen har erfaring med bugaboo cameleon 3 og kan hjelpe! Har bugaboos vognpose, men denne har "hull" i ryggen (til selene til sittedelen). Er det meningen at en skal bruke denne posen til bagdelen til baby også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Mojahe skrev:

Håper noen har erfaring med bugaboo cameleon 3 og kan hjelpe! Har bugaboos vognpose, men denne har "hull" i ryggen (til selene til sittedelen). Er det meningen at en skal bruke denne posen til bagdelen til baby også? 

du kan sikkert bruke den i liggedelen. men legg kanskje noe lammeskinn eller ull under, slik at du er sikker på at det ikke blir kaldt :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere damer.. 

Nettopp kjøpt meg en beemo maxi travel lux vogn :) 

Dette blir en vogn som jeg kan sende rundt med folk som skal ha 2åringen på besøk.. 

Tenkte å kjøpe bagdelen også, slik at jeg kan bruke den på shopping osv, pga den er så liten av seg.. Håper noen kommer med erfaringene sine slik at jeg kan vurdere det eller ikke? 

Anonymkode: 7de78...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugaboo Buffalo eller cameleon? Har sett litt på det og slik jeg forstår det er Buffalo mer robust og har større hjul. Er det noen andre store forskjeller? 

Er det et problem med camelon på grusvei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, lillemeg90 skrev:

Bugaboo Buffalo eller cameleon? Har sett litt på det og slik jeg forstår det er Buffalo mer robust og har større hjul. Er det noen andre store forskjeller? 

Er det et problem med camelon på grusvei?

Ville heller settpå fox. Mye bedre demping enn buffalo og cam. Har sistnevnte i ferieleiligheten i spania, og den duger kun på helt flatt underlag.

Anonymkode: 1441a...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville heller settpå fox. Mye bedre demping enn buffalo og cam. Har sistnevnte i ferieleiligheten i spania, og den duger kun på helt flatt underlag.

Anonymkode: 1441a...a8f

Takk for tips :)

Anonymkode: 527ab...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter nr 2 og det blir 2 år mellom barna. Har emmaljunga city cross som sovevogn i barnehagen, og hjemme en babyjogger city mini gt. Planen var å kjøpe bagdel til babyjogger, samt ståbrett. Men nå lurer jeg på om vi kanskje heller burde kjøpt søskenvogn. Hva er deres erfaringer, og hvilke søskenvogner anbefales? Er det best med de med setene ved siden av hverandre (som feks bugaboo donkey) eller over hverandre (som uppababy)? Kommer uansett til å kjøpe brukt, men ja, helst ei vogn som ikke koster alt for mye 😅

Anonymkode: 51a75...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringer med Emmaljunga nxt90f? 

Er den veldig lav som de fleste Emmaljungaer?
God plass under?
Gode hjul? 
Bra kvalitet?

Anonymkode: f0c83...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter vårt første barn om noen måneder. Men mor er ca 150 høy og far 185... Har dere noen tips til hva slags vogn som vi begge kan bruke komfortabelt? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Charge skrev:

Vi venter vårt første barn om noen måneder. Men mor er ca 150 høy og far 185... Har dere noen tips til hva slags vogn som vi begge kan bruke komfortabelt? :) 

På mountain buggy kan en vinkle håndtaket i flere stillinger slik at det passer for flere. Funket bra for begge her (165 og drøyt 190.)

Anonymkode: 564fc...8c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Dubatti? Eller Teutonia? Sikler veldig på den nye Trio vognen til Teutonia, men den er ikke i Norge enda 😕

B3C29A53-C824-4DC5-A0E2-9C68046C6559.jpeg

088F4B81-BF66-4A80-867A-C5EE58FBDEEC.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.1.2019 den 22.16, lillemeg90 skrev:

Bugaboo Buffalo eller cameleon? Har sett litt på det og slik jeg forstår det er Buffalo mer robust og har større hjul. Er det noen andre store forskjeller? 

Er det et problem med camelon på grusvei?

Buffalo! Jeg kjøpte først cameleon, den var helt håpløs. Vanskelig å trille på grus, håpløs på humpete veier og de terrenghjulene var en vits som gjorde vognen tung å svinge og trille. 

Buffalo er en fantastisk god vogn som kommer seg frem over alt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, lillemeg90 skrev:

Noen som har erfaring med babyjogger city premier? :)

Har forgjengeren versa, hva lurer du på?😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Minlillelykke skrev:

Har forgjengeren versa, hva lurer du på?😃

Lurer på erfaringer 😊 om den er god å trille på grus? Er hjulene like city elite om du kjenner til den?  

Alt positivt og negativ 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lillemeg90 skrev:

Lurer på erfaringer 😊 om den er god å trille på grus? Er hjulene like city elite om du kjenner til den?  

Alt positivt og negativ 😃

Jeg elsker vognen som ekstra vogn. Den er realtivt stiv i dempingen og hjulene er type ecco hjul. Vet bakhjulene kan byttes med Eline hjul. Bagen er også relativt liten om man trenger pose. Som ekstra vogn er den super, tar liten plass, har quick fold som elite, vendbar sitte del, god størrelse på den. 4 åringen får plass. Synes den er best på flatt underlag, blir mye risting ved trilling på ujevne undelag som grus og skog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Minlillelykke skrev:

Jeg elsker vognen som ekstra vogn. Den er realtivt stiv i dempingen og hjulene er type ecco hjul. Vet bakhjulene kan byttes med Eline hjul. Bagen er også relativt liten om man trenger pose. Som ekstra vogn er den super, tar liten plass, har quick fold som elite, vendbar sitte del, god størrelse på den. 4 åringen får plass. Synes den er best på flatt underlag, blir mye risting ved trilling på ujevne undelag som grus og skog.

Takk for god beskrivelse 👌

Anonymkode: 527ab...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...