AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #2721 Del Skrevet 19. desember 2024 Noen som vet om vognbag til Britax smile 3 passer til flere av smile-modellene? Anonymkode: fbda6...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #2722 Del Skrevet 22. desember 2024 Jeg søker en barnevogn med følgende kriterier: - Lett å pakke sammen - Ikke tar for stor plass bilen - Robust for nordiske forhold, spesielt på vinterføre - Kan også løpes med - Trygg og sikker Hvilken anbefaler du? Anonymkode: 6d2bc...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #2723 Del Skrevet 22. desember 2024 Det er en egen tråd for dette: Anonymkode: cf5dc...96d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #2724 Del Skrevet 22. desember 2024 Thule kanskje. Anonymkode: 14161...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #2725 Del Skrevet 22. desember 2024 Baby city elite. Innfrir alle kravene dine. Anonymkode: f21ed...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #2726 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Baby city elite. Innfrir alle kravene dine. Anonymkode: f21ed...810 Babyjogger* Anonymkode: f21ed...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #2727 Del Skrevet 22. desember 2024 Bugaboo fox 😊 Anonymkode: d49d3...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #2728 Del Skrevet 22. desember 2024 Tfk mono 2 eller 3. Anonymkode: 5287f...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #2729 Del Skrevet 22. desember 2024 Utrolig fornøyd med Britax Smile! Anonymkode: f5ceb...b16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #2730 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Utrolig fornøyd med Britax Smile! Anonymkode: f5ceb...b16 Jeg også, men den er ikke så god på vinterføre. Anonymkode: 14161...ec0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #2731 Del Skrevet 22. desember 2024 Vanskelig å finne alt dette i samme vogn uten å kompromisse på noe. Joggevogner er en egen kategori, og gjerne for større barn (skal uansett ikke jogge med spedbarn). Liten plass/lett å slå sammen er gjerne i motsetning til god på vinterføre (da vil du ha store hjul og en tyngre/mer robust vogn). Britax Smile og Bugaboo Fox som nevnes over her er helt supre allround-vogner, men de er små og lette og enkle å manøvrere, ikke det du vil ha i dypsnø. Mitt beste tips er å finne en åpen barnehage eller lignende der du bor, se hva slags vogner som står parkert der, og be foreldrene der om tips/erfaringer. Da får du råd tilpasset lokale forhold 😄 Anonymkode: 580c1...534 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #2732 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg også, men den er ikke så god på vinterføre. Anonymkode: 14161...ec0 Den er kjempegod på vinterføre. Husker jeg var den eneste kom meg frem i snøen i barselgruppen. Måtte bare huske nok luft i dekkene. Anonymkode: dded6...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #2733 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Den er kjempegod på vinterføre. Husker jeg var den eneste kom meg frem i snøen i barselgruppen. Måtte bare huske nok luft i dekkene. Anonymkode: dded6...29a I lett pulver snø da? Ellers er den ikke god nei. Anonymkode: 14161...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #2734 Del Skrevet 24. desember 2024 Jeg har vært veldig fornøyd med vår Britax smile 3 vogn. Har vært ute i all slags vær med den og kom meg greit frem selv i mye snø. Regner med smile 5 vognene er enda bedre 😊 Anonymkode: e7cc7...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 26. desember 2024 #2735 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 8.32): Jeg søker en barnevogn med følgende kriterier: - Lett å pakke sammen - Ikke tar for stor plass bilen - Robust for nordiske forhold, spesielt på vinterføre - Kan også løpes med - Trygg og sikker Hvilken anbefaler du? Anonymkode: 6d2bc...c95 City elite. Er vel den eneste som passer alle kriteriene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princessbubblegum Skrevet 28. desember 2024 #2736 Del Skrevet 28. desember 2024 Hvordan er det med vogn med tre hjul og liggedel? Blir den mindre stødig med tre hjul eller går det fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 28. desember 2024 #2737 Del Skrevet 28. desember 2024 Hei. Jeg søker en barnevogn nummer to til vår 14 mnd sønn som helst kan vare resten av barnevognperioden. Vi bor i Spania, og her er det vanlig at barna er ute sent om sommeren og sover i vogna gjerne til de er 5-6 så jeg ønsker en som ikke blir for liten med det første. Vi har ikke bil, så vogna er mye i bruk. Derfor må den være solid. Her vi bor er det aldri snø (18 grader og sol når jeg skriver dette), så det er ikke et kriterie. Ønsker: - robust - lett - enkel å slå sammen - Full liggestilling med fotstøtte som kan dras opp eller legges ned etter behov - god sittestilling der han sitter skikkelig oppreist, ikke halvveis liggende - tar liten plass sammenslått - gode hjul, ikke små plastikkhjul - om mulig vil jeg helst ha han vendt mot meg, men det er ikke et must. Men vi får mye god kommunikasjon når han er vent mot meg. Så det hadde vært best med det, eller vendbar. Finnes dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. desember 2024 #2738 Del Skrevet 29. desember 2024 princessbubblegum skrev (På 28.12.2024 den 13.42): Hvordan er det med vogn med tre hjul og liggedel? Blir den mindre stødig med tre hjul eller går det fint? Jeg har eid maange vogner, og mine favoritter har alltid vært de med tre hjul. Er en slik jeg har nå f.eks Kan varmt anbefale det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonympingvin Skrevet i går, 09:26 #2739 Del Skrevet i går, 09:26 Førstegangsfødende her ☺️ Trenger en barnevogn (helst duo) som er enkel å ta inn og ut av bil samt kjører godt i terreng (særlig på vinterføre). Noen med noen gode tips? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 43 minutter siden #2740 Del Skrevet 43 minutter siden Anonympingvin skrev (På 2.1.2025 den 10.26): Førstegangsfødende her ☺️ Trenger en barnevogn (helst duo) som er enkel å ta inn og ut av bil samt kjører godt i terreng (særlig på vinterføre). Noen med noen gode tips? 😊 Jeg tenker umiddelbart at Emmaljunga Sento Outdoor er den ultimate terrengvennlige barnevognen på markedet. Har selv Emmaljunga Sento Urban som også er helt fantastisk å kjøre både på asfalt og i terreng men tror outdoor har bedre egnede hjul kontra urban 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå