AnonymBruker Skrevet 16. oktober #2681 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 27.8.2024 den 1.30): Jeg er litt rådvill og lurer på hvilken vogn jeg skal gå for. Budsjettet er Max 10 000kr, og vogna må kunne gå i bagasjerommet til en Tesla modell 3. Vi har sett på flere vogner, men greier ikke å velge. Har dere noen råd og tips? Vil gjerne ha en vogn som er kompatibel med en god bilstol også. Anonymkode: cb84e...b90 Slenger meg på denne! Har termin i mars, og eier også Modell 3, har ikke peiling på barnevogner🫣. Bor i Bergen, tidvis slaps, men mest regn, vil gå turer på grusvei + asfalt. Høydeforskjell på meg og mannen, han nærmer seg 2 meter mens jeg er 1,70, så en vogn som kan justeres for dette er nyttig. Tips tas i mot med stor takk!! Anonymkode: abcca...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #2682 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor gammel vil eldstemann være når nr to kommer? Hvor stort vognbehov vil det være da, og hvor lenge vil det vare? Kan det være et alternativ å bruke vogna dere har nå til minstemann, og kjøpe en enkel trille som dere bruker til eldstemann ikke lenger har behov for vogn? Anonymkode: 3c5c3...035 Vogna vi har nå brukes i barnehagen. Eldste kommer til å være rett under 2 år når andremann kommer, så vet ikke om hun er ferdig med å sove i barnehagen da. Vi har en twistshake, men vil ikke bruke den som sovevogn i barnehagen. Ikke verdens beste kvalitet og den er litt kort. Derfor vil vi kjøpe en egen til nestemann. Emmaljunga'n kjøpte vi for 2500 kr, og twistshaken for 1500, så kan godt bruke noen tusen på en vogn til. Anonymkode: 17ce9...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 16. oktober #2683 Del Skrevet 16. oktober Ops, skulle ikke skrive som anonym! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #2684 Del Skrevet 17. oktober Tar selvfølgelig bagdel inn og ut, men selve understellet, kan det stå ute, så lenge det er under tak? Typ på verandaen vår Anonymkode: c94f5...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baby24*håper* Skrevet 17. oktober #2685 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tar selvfølgelig bagdel inn og ut, men selve understellet, kan det stå ute, så lenge det er under tak? Typ på verandaen vår Anonymkode: c94f5...ddd Vi har vårt understell stående ute i kald hagestue, har ikke annet valg da gangen er veldig liten. Vi tar også inn bagen. Tror det skal gå helt fint sålenge den står tørt fra regn/snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 17. oktober #2686 Del Skrevet 17. oktober Vi har hatt både bagdel og understell stående ute (tørt under tak) og det har gått helt fint🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #2687 Del Skrevet 21. oktober Noen som kan dele erfaringer med Britax Smile 5Z?? Anonymkode: abcca...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #2688 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Noen som kan dele erfaringer med Britax Smile 5Z?? Anonymkode: abcca...490 Har bare prøvd smile 3. Veldig fornøyd med den. Bor i storby da. Kan legges helt ned, tar liten plass, varer lenge, lett å bytte mellom ligge og sittedel, kommer til alle steder uten å være for liten, fin pris, god demping. z5 skal være enda bedre, eneste er at den kan være litt ustø dersom man råkjører på ulent terreng😅 Anonymkode: 0f589...d17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #2689 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (På 30.8.2024 den 3.15): Ergobaby Metro+ 😊 Reisetrille som kan legges helt ned, og som også er liten nok til å ha med inn på flyet. Den kan brukes fra nyfødt og til barnet er rundt 20 kg/110 cm Anonymkode: 49069...c77 Vi har ergobaby metro delux +. Har prøvd mange reisevogner, men det er den definitivt beste. Alltid kommet med på alle fly, brukes lenge, er lett og enkel. Pluss behagelig for barnet og ergonomisk. Anonymkode: cbec8...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #2690 Del Skrevet 22. oktober Noen som har opplevd at bugaboo fox 5 lager knirkelyder i demperne fremme? Brukte min for første gang igår, og etter en meter på grus så begynte den å knirke 🤯 Anonymkode: 267b6...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #2691 Del Skrevet 28. oktober Hei Håper noen har mulighet til å dele sin erfaring Jeg står mellom Britax smile 5Z og Bumbleride Era. Synes Britax ser veldig fin ut,men vet at Bumbleride er opptatt av trygge materialer og har vogner som er OEKO tex -merket. I tillegg kan ryggen på Bumbleride justeres,men på Britax er det tre hakk. Noen som vi dele egne erfaringer? Anonymkode: a5f38...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #2692 Del Skrevet 28. oktober Hvordan er Bugaboo Fox 5 å kjøre på grus? Anonymkode: 3a97c...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #2693 Del Skrevet 29. oktober Hei. Jeg har prøvd å finne ut om det finnes adapter til cybex eos lyx som passer til besafe izi Go bilstol, noen som vet? Anonymkode: f131d...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:20 #2694 Del Skrevet torsdag kl 18:20 AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 21.06): Noen som kan dele erfaringer med Britax Smile 5Z?? Anonymkode: abcca...490 Vi har den og er veldig fornøyd 🤩 Lett å legge sammen (bagdelen slås sammen på 2 min), intuitive løsninger, sittedelen kan vendes, god å trille, ganske liten og nett å ha i butikker, lang kalesje både på bag- og sittedel. Eneste minus for oss er at den er litt bratt i ryggen på den høyeste innstillinga på sittedelen, men den har 3 ulike posisjoner. Noen syns den er litt "jeglete" og det fins vogner som har mer demping. Hadde jeg skulle trille mye på grus ville jeg vurdert en annen vogn. Ellers er den super som allroundvogn! Anonymkode: 49069...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå