NBA Skrevet 30. mai 2019 #41 Skrevet 30. mai 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Juss, det har jeg skrevet før. Anonymkode: 4b044...435 Noe nytt de har begynt med? UiO har maks 6 timers eksamen ordinær tid, om du ikke regner med bokkontrollen da.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #42 Skrevet 30. mai 2019 På mitt studie varer de fleste eksamener 6 timer + at vi må være der minimum 30 minutter før for å få sjekket at alt det digitale fungerer. Så lenge klarer jeg meg ikke uten mat om hjernen skal fungere optimalt. Pleier å ha med kalde middagsrester eller grove brødskiver med godt pålegg. I tillegg har jeg alltid med nøtter, oppskjært frukt/grønt i en boks og en sjokolade. Har med vannflaske, smoothie og te på termos. Anonymkode: cc259...064
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #43 Skrevet 30. mai 2019 44 minutter siden, NBA skrev: Noe nytt de har begynt med? UiO har maks 6 timers eksamen ordinær tid, om du ikke regner med bokkontrollen da. Det aner jeg ikke, da jeg ikke har studert særlig lenge. Det er ikke alle eksamener som er så lange da. De fleste er 6t, men er et par som er 8t. Studerer ikke ved UiO. Anonymkode: 4b044...435
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #44 Skrevet 30. mai 2019 Spiser ikke under eksamen. Kan godt holde meg uten mat de 4-5-6 timene som eksamen strekker seg over, også belønner jeg meg med god mat i etterkant når jeg kan nyte maten uten stress. Pleier som regel å bruke all tid jeg har tilgjengelig på selve oppgaven, og ikke på pauser, om jeg kan. Anonymkode: 2b3b4...db3
NBA Skrevet 30. mai 2019 #45 Skrevet 30. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det aner jeg ikke, da jeg ikke har studert særlig lenge. Det er ikke alle eksamener som er så lange da. De fleste er 6t, men er et par som er 8t. Studerer ikke ved UiO. Anonymkode: 4b044...435 UiB eller UiT da? Er jo helt sjukt å skulle sitte i 8 timer med en eksamen.
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 30. mai 2019 #46 Skrevet 30. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spiser ikke under eksamen. Kan godt holde meg uten mat de 4-5-6 timene som eksamen strekker seg over, også belønner jeg meg med god mat i etterkant når jeg kan nyte maten uten stress. Pleier som regel å bruke all tid jeg har tilgjengelig på selve oppgaven, og ikke på pauser, om jeg kan. Anonymkode: 2b3b4...db3 Samme. Jeg får fort lite tid om jeg må ta pauser, så jeg gjør ikke det med mindre det er kjappe nødvendige dopauser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå