Gå til innhold

Nok og bra nok mat til grilling?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste nettopp den tråden om dårlige verter og ble veldig usikker. Vi skal ha grilling her neste helg og har inviterert 28stk hvor 8 er barn mellom 0-10. Vi tenkte å ha pølser, hamburgere og mais på grillen og salat, potetsalat, og båtpoteter til. Er dette bra nok? Vi er unge i etableringsfasen og har ikke all verdens med penger.. Har kjøpt godt over 100 pølser, rundt 50 hamburgere, lomper, pølsebrød, hamburgerbrød, sprøstekt løk, dressinger og ekstra løk, agurk, tomat til å ha på hamburgeren.

I tillegg skal vi ha flere kaker og is til alle. Pluss masse drikke, øl, cava, brus, drikke til barna (ikke store mengder alkohol på hver, da det kommer barn)

Ville dere vært fornøyd med dette eller er det for dårlig? Hva forventer dere av grillmat når dere kommer på grillfester?

Anonymkode: 88890...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På en måte mer enn bra nok, men ofte er det forventet noe rent kjøtt... koteletter eller lignende. Event grillspyd. Men ikke blakk dere på dyrt kjøtt. Maten du har planlagt blir garantert ikke for lite. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke stussa på dette! Syns det høres MER enn bra nok! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bondenisse skrev:

På en måte mer enn bra nok, men ofte er det forventet noe rent kjøtt... koteletter eller lignende. Event grillspyd. Men ikke blakk dere på dyrt kjøtt. Maten du har planlagt blir garantert ikke for lite. 

Er det jeg har tenkt på og, grillspyd går vel Ann å gjøre ganske billig? Litt forskjellig paprika, løk, kyllingfilet og pølsebiter kanskje?

Anonymkode: 88890...b36

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det jeg har tenkt på og, grillspyd går vel Ann å gjøre ganske billig? Litt forskjellig paprika, løk, kyllingfilet og pølsebiter kanskje?

Anonymkode: 88890...b36

Og hvor mange grillspyd bør vi beregne pr eventuelt?

Anonymkode: 88890...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste nettopp den tråden om dårlige verter og ble veldig usikker. Vi skal ha grilling her neste helg og har inviterert 28stk hvor 8 er barn mellom 0-10. Vi tenkte å ha pølser, hamburgere og mais på grillen og salat, potetsalat, og båtpoteter til. Er dette bra nok? Vi er unge i etableringsfasen og har ikke all verdens med penger.. Har kjøpt godt over 100 pølser, rundt 50 hamburgere, lomper, pølsebrød, hamburgerbrød, sprøstekt løk, dressinger og ekstra løk, agurk, tomat til å ha på hamburgeren.

I tillegg skal vi ha flere kaker og is til alle. Pluss masse drikke, øl, cava, brus, drikke til barna (ikke store mengder alkohol på hver, da det kommer barn)

Ville dere vært fornøyd med dette eller er det for dårlig? Hva forventer dere av grillmat når dere kommer på grillfester?

Anonymkode: 88890...b36

Om jeg ville vært fornøyd? JA!!😃 Høres kjempekoselig ut!! Når skal jeg komme??😬😅

Hvis du er usikker kan du jo slenge noen koteletter på grillen også?😃

Anonymkode: bd2aa...d4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er helt innafor på mengde burgere og meny.  Du kommer til å spise pølser i  flere dager etterpå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres helt perfekt ut! Jeg hadde ikke forventet biff og koteletter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du endrer plan til å inkludere kjøtt og grillspyd må du ha salat, ris/potetsalat, dekketøy til tredve og infrastruktur til å la alle siite for å spise.  Pølser og burgere er bra nok og krever kun servietter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Whistler skrev:

Om du endrer plan til å inkludere kjøtt og grillspyd må du ha salat, ris/potetsalat, dekketøy til tredve og infrastruktur til å la alle siite for å spise.  Pølser og burgere er bra nok og krever kun servietter.

Vi har ordnet med sitteplasser til alle, heldigvis veldig stor hage, tallerken og bestikk får de uansett, da vi skal ha salat, båtpoterer og potetsalat ved siden av.. 

Anonymkode: 88890...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Whistler skrev:

Du er helt innafor på mengde burgere og meny.  Du kommer til å spise pølser i  flere dager etterpå.

Haha, kan heldigvis bare slenge pølsene i fryseren. Blir nok grilling i løpet av sommeren uansett 👍🏻

Anonymkode: 88890...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er strålende fornøyd hvis jeg bare får pølse i lompe/brød, med litt potetsalat og sprøstekt løk til. Noe av det beste jeg vet ❤️

Anonymkode: 56933...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg ville vært fornøyd? JA!!😃 Høres kjempekoselig ut!! Når skal jeg komme??😬😅

Hvis du er usikker kan du jo slenge noen koteletter på grillen også?😃

Anonymkode: bd2aa...d4a

Så Coop obs hadde tilbud på nakkekoteletter denne uken, så tenker vi kanskje kjøper inn noen. Tror du å beregne én kotelett per voksen holder?🙈 har aldri gjort dette før

Anonymkode: 88890...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så Coop obs hadde tilbud på nakkekoteletter denne uken, så tenker vi kanskje kjøper inn noen. Tror du å beregne én kotelett per voksen holder?🙈 har aldri gjort dette før

Anonymkode: 88890...b36

Det burde da holde eller? Jeg blir iallfall mett av en kotelett😅 Det er jo mer enn nok annet å ta av;) 

Jeg er dårlig på å beregne da... 

Anonymkode: bd2aa...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres kjempebra ut jeg. Du har nok rikelig med mat. Folk griller som gale så de som forventer rent kjøtt får sette pris på å få noe annet den dagen  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres mer enn bra nok ut spør du meg! Du trenger ikke å servere noe annet enn det du nevner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...