Gå til innhold

Hvorfor svarer han meg ikke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg datet en sånn fyr.

vi kunne ha en avtale å når jeg spurt f.eks når jeg skulle komme svarte han ikke.

plutselig kunne han ringe 4 timer senere eller dagen etter å ikke skjønne hvorfor jeg var irritert på han. Så måtte virkelig forklare hvor irriterende dette var for meg som hadde ordnet meg å stod klar til å dra ut døra. 

Spurte hvorforfor han ikke bare kunne sende en mld å avlyse istede og da fikk jeg til svar at han syntes det var bedre å ta støyten senere.

helt ærlig tror jeg ikke han var vant til at noen tok det opp med han.

han gjorde det samme med vennene sine også,sa han kom og de satt å ventet på han,men han kom aldri😂

Han var en type som var vant til å slippe unna det meste med sjarm.

Anonymkode: 00ba5...ba8

Det er bare piss. Ringte deg selvfølgelig etter at han var ferdig med ei annen. Gutter som gjør dette, får ikke kabalen til å gå opp. 

Anonymkode: c9792...540

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare piss. Ringte deg selvfølgelig etter at han var ferdig med ei annen. Gutter som gjør dette, får ikke kabalen til å gå opp. 

Anonymkode: c9792...540

Hahah. Ganske sikkert på at det ikke var det som skjedde. hadde det vært noen som helst andre gutter som hadde gjort det samme hadde jeg nok mistenkt det,men ikke denne mannen.

Anonymkode: 00ba5...ba8

Skrevet

Litt generelt kanskje, men dette må da være en av de største og mest utbredte sjukdommene innen dating i 2019? Det handler selvsagt ikke om at man blir følelsesmessig knytta til, og derfor knust, av disse ghosterne, men det er så uhøflig, og det signaliserer at man mangler både respekt for andre og normal folkeskikk, og at ingenting betyr noe som helst. Skjer dette nok antall ganger, så ser jeg heller ikke bort fra at man blir påvirka av det. Tenker meg at det kan oppleves som et skrubbsår på verdighet, stolthet og energien man jo faktisk har lagt ned i å kommunisere med personen.

Tror det kan komme av at man har så mange muligheter i dag. Samtidig som man vil holde mulighetene åpne, ved å plassere folk på gjerdet i tilfelle det ikke kommer sigende noe bedre.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde ikke orket. Skulle han ramle innom senere i uken så ville jeg sagt at det her orker jeg ikke å forholde meg til og han får komme tilbake når han har modnet litt. Sliter han psykisk forresten?

Datet en sånn før men han var ikke helt frisk så det var lettere å ta det vonde med det gode. Men det krever jo full åpenhet fra den andres side.  

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, Søgni skrev:

Litt generelt kanskje, men dette må da være en av de største og mest utbredte sjukdommene innen dating i 2019? Det handler selvsagt ikke om at man blir følelsesmessig knytta til, og derfor knust, av disse ghosterne, men det er så uhøflig, og det signaliserer at man mangler både respekt for andre og normal folkeskikk, og at ingenting betyr noe som helst. Skjer dette nok antall ganger, så ser jeg heller ikke bort fra at man blir påvirka av det. Tenker meg at det kan oppleves som et skrubbsår på verdighet, stolthet og energien man jo faktisk har lagt ned i å kommunisere med personen.

Tror det kan komme av at man har så mange muligheter i dag. Samtidig som man vil holde mulighetene åpne, ved å plassere folk på gjerdet i tilfelle det ikke kommer sigende noe bedre.

Skrevet
25 minutter siden, Søgni skrev:

Dette ble litt bittert? Ta det som det er. Dating er dating 👌

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Kritt skrev:

Det er respektløst og du bør bare droppe.

Om du ønsker å la tvilen komme ham til gode spør du ham direkte om han har fått meldingen og om har tenkt å svare. Får du ikke et ærlig og tilstrekkelig svar på dette vet du virkelig at han ikke er noe å samle på.

Jeg fikk tilslutt svar der han bare sa helt kort at vi ikke kan treffes mer. Ingen forklaring, ingenting. Jeg sitter igjen og skjønner ingenting, men kjenner jeg er glad jeg slapp unna en person som i virkeligheten er en så stor drittsekk på innsiden. Har vært litt skeptisk den siste tiden fordi jeg har skjønt at han har uttrykt til andre at det har vært mye styr med flere av eksene hans, og har tenkt at det de har til felles er jo han så det er kanskje ikke de som har vært problemet. Ser ut som om at jeg fikk rett der gitt. Jeg har sendt han en melding om at man ikke kan behandle folk sånn osv. Tenker at det er bedre å bare si fra at det ikke er greit, for disse fyrene trenger å bli konfrontert. 

Anonymkode: da537...453

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Åge Mustafa skrev:

Nei, det synes jeg ikke man skal. Du kan ikke unnskylde dårlig oppførsel med at «det er bare dating». Det er feigt og du unngår ansvarsbevissthet. 

Anonymkode: 1e128...827

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, Åge Mustafa skrev:

Jeg er helt uenig med deg. Det er greit at man ikke skal begynne å planlegge bryllup i starten, at man skal ha perspektiv, men jeg forstår ikke hvordan man kan date uten å gi av seg sjøl. Dating er ikke et parallelt univers med helt andre regler for det å bli kjent, å by på seg sjøl (slik man må i alle relasjoner) eller det å forkaste alle normer og regler som man finner i samfunnet ellers. Det er helt fair å både ønske noe helt uforpliktende, og å ombestemme seg/finne ut at det ikke var det helt store. Det sier jo også TS at gjelder for henne.

Jeg tipper det er høyere terskel for sånn her oppførsel når man dater folk man har blitt kjent med gjennom felles venner, for eksempel. Grunnen til det er at man da har større skamvett, og man vet at det vil komme konsekvenser, man dummer seg ut, hvis man er en forkastelig person. Dette kalles sosial kontroll, og er det som gjør at vi oppfører oss som folk.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...