Gå til innhold

Hvorfor svarer han meg ikke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde egentlig planlagt å møtes i dag, så jeg sendte snap i går om det var noe han hadde lyst å gjøre uten å få svar. Tenkte da at han sikkert var opptatt, så jeg sendte han en melding der jeg bare ville vite om vi fortsatt har en avtale i dag. Det er en time siden han så meldingen og han har heller ikke svart på denne. Jeg har ikke planlagt noe i dag fordi jeg trodde vi skulle møtes, så jeg synes det er ufattelig dårlig gjort at han ikke engang gidder å si at han ikke kan eller vil. Det er respektløst ovenfor min tid. Han har jo avlyst før og det har jeg også, og han burde derfor ikke være redd for at jeg blir sur eller noe sånt. Jeg blir heller ikke sur om han har funnet ut at han ikke vil treffe meg mer heller, jeg vil bare vite hva som skjer. Vi har datet i 2 måneder. 

Overreagerer jeg? Og hva er grunnen til at han holder på sånn? 

Anonymkode: da537...453

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva grunnen er? Eeeeeeeeeh hvordan skal vi vite det? 

Anonymkode: d3985...651

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde egentlig planlagt å møtes i dag, så jeg sendte snap i går om det var noe han hadde lyst å gjøre uten å få svar. Tenkte da at han sikkert var opptatt, så jeg sendte han en melding der jeg bare ville vite om vi fortsatt har en avtale i dag. Det er en time siden han så meldingen og han har heller ikke svart på denne. Jeg har ikke planlagt noe i dag fordi jeg trodde vi skulle møtes, så jeg synes det er ufattelig dårlig gjort at han ikke engang gidder å si at han ikke kan eller vil. Det er respektløst ovenfor min tid. Han har jo avlyst før og det har jeg også, og han burde derfor ikke være redd for at jeg blir sur eller noe sånt. Jeg blir heller ikke sur om han har funnet ut at han ikke vil treffe meg mer heller, jeg vil bare vite hva som skjer. Vi har datet i 2 måneder. 

Overreagerer jeg? Og hva er grunnen til at han holder på sånn? 

Nå kjenner ingen av oss her på KG deg eller denne duden, så for at du skal finne ut om du overreagerer eller ikke så spør du han rett ut, direkte. "Er det vi har seriøst? Hvorfor svarer du ikke på meldinger?". Det er ingen her som kan hjelpe deg utenom deg selv

Anonymkode: cac3e...8e3

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå kjenner ingen av oss her på KG deg eller denne duden, så for at du skal finne ut om du overreagerer eller ikke så spør du han rett ut, direkte. "Er det vi har seriøst? Hvorfor svarer du ikke på meldinger?". Det er ingen her som kan hjelpe deg utenom deg selv

Jeg bare tenker at når han ikke har svart meg om vi fortsatt har en avtale så tviler jeg på at han kommer til å svare på om hvorfor han ikke svarer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva grunnen er? Eeeeeeeeeh hvordan skal vi vite det? 

Anonymkode: d3985...651

Kanskje noen selv har vært en person som lar være å svare eller har erfaring. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare tenker at når han ikke har svart meg om vi fortsatt har en avtale så tviler jeg på at han kommer til å svare på om hvorfor han ikke svarer. 

Ehm, kanskje det sier noe da? At han ikke er ute etter noe seriøst med deg? Han er bare med deg når det passer han og det er ikke noen andre i bildet?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje noen selv har vært en person som lar være å svare eller har erfaring. 

Hvis jeg egentlig ikke er så interessert så er jeg lett en person som bare lar være å svare hvis det ikke har blitt for seriøst mellom oss..

Anonymkode: 02f5f...815

Skrevet

Med mindre han har blitt lagt inn på akutten så er det ingen unnskyldning for å ikke svare, og jeg vil anta at han bare ikke er så interessert. Det er greit at mange er sløve og sene med å svare på meldinger uten at det betyr noe, men når dere hadde en avtale og det er gått en dag så er ikke det greit, da bryr han seg ganske lite om deg. 

Du har kanskje blitt ghostet, noen vil heller utsette å avvise eller unngå det helt i stedet for å si det direkte, fordi de er pysete og konfliksky.

• Liker 6
Gjest Minesveiper
Skrevet

En strategi de mest kynsike playere bruker er å booke flere dater på samme dag. Om damen de er mest interessert avlyser, har de backups.

Vanskelig å si hvorfor han ikke har gitt lyd fra seg. Ville uansett ha droppet han. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Minesveiper skrev:

En strategi de mest kynsike playere bruker er å booke flere dater på samme dag. Om damen de er mest interessert avlyser, har de backups.

Vanskelig å si hvorfor han ikke har gitt lyd fra seg. Ville uansett ha droppet han. 

Er det jeg tenker og. Det er bare så rart, for vennene mine som er venner med han har bare positivt å si om han og at han er veldig ordentlig og ærlig. Det har han virket også for meg, så dette kom veldig overraskende. Er nesten så jeg kan tro at noen har stjelt mobilen hans eller noe sånt, men jeg tror mest at han bare ignorerer meg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg egentlig ikke er så interessert så er jeg lett en person som bare lar være å svare hvis det ikke har blitt for seriøst mellom oss..

Anonymkode: 02f5f...815

Det er så dumt at det er blitt sånn i dag at man tenker bare på seg selv og ikke gir lyd fra seg og at den andre parten ikke har peiling på hva som skjer. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å ringe? Da får du raskere svar enn om du bare sender SMS-er. 

Anonymkode: f47a0...de9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta mer kontakt i hvert fall. Fyll dagene dine, og ikke avlys egne planer om du er opptatt. Han tar selv kontakt, hvis han vil. Maser du, mister han interessen.

Anonymkode: c9792...540

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å ringe? Da får du raskere svar enn om du bare sender SMS-er. 

Anonymkode: f47a0...de9

Nei. 

Anonymkode: c9792...540

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert i noe seriøst med deg

Anonymkode: f6bb3...259

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det jeg tenker og. Det er bare så rart, for vennene mine som er venner med han har bare positivt å si om han og at han er veldig ordentlig og ærlig. Det har han virket også for meg, så dette kom veldig overraskende. Er nesten så jeg kan tro at noen har stjelt mobilen hans eller noe sånt, men jeg tror mest at han bare ignorerer meg

Hvis jeg var deg, ville jeg prøvd å se på det sånn: Vil du involvere deg med en som innimellom er så upålitelig og respektløs overfor andre? 

Anonymkode: 14e99...38f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Det er så dumt at det er blitt sånn i dag at man tenker bare på seg selv og ikke gir lyd fra seg og at den andre parten ikke har peiling på hva som skjer. 

Det har alltid vært sånn, også før mobiltelefonenes tid.

Anonymkode: 45d44...1ea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en sånn fyr.

vi kunne ha en avtale å når jeg spurt f.eks når jeg skulle komme svarte han ikke.

plutselig kunne han ringe 4 timer senere eller dagen etter å ikke skjønne hvorfor jeg var irritert på han. Så måtte virkelig forklare hvor irriterende dette var for meg som hadde ordnet meg å stod klar til å dra ut døra. 

Spurte hvorforfor han ikke bare kunne sende en mld å avlyse istede og da fikk jeg til svar at han syntes det var bedre å ta støyten senere.

helt ærlig tror jeg ikke han var vant til at noen tok det opp med han.

han gjorde det samme med vennene sine også,sa han kom og de satt å ventet på han,men han kom aldri😂

Han var en type som var vant til å slippe unna det meste med sjarm.

Anonymkode: 00ba5...ba8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Får du ikke svar i morgen heller svarer du med samme mynt og blokkerer. Skal ikke se bort ifra at han fikk napp et annet sted, og har så lite respekt for deg at han tok agnet der istedet. 

Anonymkode: 4c4f2...558

• Liker 2
Gjest Kritt
Skrevet

Det er respektløst og du bør bare droppe.

Om du ønsker å la tvilen komme ham til gode spør du ham direkte om han har fått meldingen og om har tenkt å svare. Får du ikke et ærlig og tilstrekkelig svar på dette vet du virkelig at han ikke er noe å samle på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...