AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #21 Skrevet 31. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han egentlig har VELDIG scene-skrekk, og derfor ikke tørr å møte deg i virkeligheten ? Anonymkode: 74e71...e7b Ikke godt å si.. han tør i alle fall ikke innrømme det. Sier han har hatt dårlige erfaringer tidligere med date og forhold og vil ta seg god tid. Og at det var ikke uten grunn at vi hadde holdt kontakten så lenge. Ts. Anonymkode: cdf25...a5b
Duftavsommerregn Skrevet 31. mai 2019 #22 Skrevet 31. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke godt å si.. han tør i alle fall ikke innrømme det. Sier han har hatt dårlige erfaringer tidligere med date og forhold og vil ta seg god tid. Og at det var ikke uten grunn at vi hadde holdt kontakten så lenge. Ts. Da må fjotten si dette da, at han vil ta det med ro. Ikke at han ikke har tid. Det er bare tull! En kvinne jeg liker og som liker meg? Ikke tid? Det er bare tull. Er det noe man finner tid til er det akkurat dette. Slutt å lure deg selv. Ikke tid er det samme som ikke interessert. Om han skal ha andre grunner bør han si det rett ut. Men glem det! Han har sagt sitt om han står på dette. Gå videre.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #23 Skrevet 31. mai 2019 1 time siden, Duftavsommerregn skrev: Da må fjotten si dette da, at han vil ta det med ro. Ikke at han ikke har tid. Det er bare tull! En kvinne jeg liker og som liker meg? Ikke tid? Det er bare tull. Er det noe man finner tid til er det akkurat dette. Slutt å lure deg selv. Ikke tid er det samme som ikke interessert. Om han skal ha andre grunner bør han si det rett ut. Men glem det! Han har sagt sitt om han står på dette. Gå videre. Les lenger opp i tråden sånn at du blir oppdatert. Anonymkode: cdf25...a5b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #24 Skrevet 31. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke godt å si.. han tør i alle fall ikke innrømme det. Sier han har hatt dårlige erfaringer tidligere med date og forhold og vil ta seg god tid. Og at det var ikke uten grunn at vi hadde holdt kontakten så lenge. Ts. Anonymkode: cdf25...a5b For en diktator-spire..virker som det er svært minimalt hvor mye han tenker på andre enn seg selv. Mangler liksom totalt den delen med "jeg mente ikke å såre deg med å være en ass mot deg" bare fordi jeg mener det er best for MEG å ta det med ro. Han der er IKKE bra. Han er super-ego. Anonymkode: 3bd57...231
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå