Gå til innhold

Date som ikke har tid

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Chattet daglig med en fyr og vi har for tredje gang funnet en dag der vi kanskje skal møtes og han skal se om han rekker det. Men har vist seg alle tre gangene at det ikke ble tid likevel. 

Jeg tenker at om han er interessert så klarer han finne tid. Men vet han er travel i følge snappene han sender og ser at han sitter ikke hjemme.

Men dumt av han å avlyse først på kvelden og si at det ikke ble tid.

Fornuften sier jeg bør droppe han. Men vil gi det en siste sjans.. kan jeg foreslå å treffes i morgen eller mandag og hvis han ikke finner tid så sier jeg takk for meg? Eller blir det litt dramatisk? 

Bor 1,5 time unna hverandre.

Anonymkode: cdf25...a5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at om han er interessert så klarer han finne tid

Det samme tenker jeg

• Liker 7
Skrevet (endret)

Er han interessert så tar han seg tid. 

Endret av addict
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det jeg også mener.

Men hva skriver jeg sånn at han skjønner at han må benytte sjansen nå ellers gidder jeg ikke mer?

Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en sånn gående også. Bare dropp han, hadde han vært keen så hadde han stilt 👍 eller lagt opp til nytt treff når han avlyste. 

Jeg tok igjen med samme mynt tilslutt. 

Anonymkode: 266eb...a7a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Si at piffen forsvant etter så mange avlyste avtaler. Enkelt og greit. 

Kan ikke dømme han fordi han er så «opptatt» men du kan sette en standard for deg selv :)

Anonymkode: a81e3...7a0

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Foreslo et par dager vi kunne treffes og hvis det ikke gikk så sa jeg takk for meg.

Fikk til svar: takker for deg? Aha.

Da svarte jeg at jeg mistet piffen når vi aldri får møttes.

• Liker 5
Skrevet

Man har alltid tid til det man vil. Alltid. Når ting er sykt vanskelig hele tiden er det et solid tegn på at man sitter på gjerdet. Da må man nesten avskrive vedkommende. De færreste sånne dates snur til noe bra over tid. 100% av sånne type dates har forsvunnet for meg. 

• Liker 9
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at om han er interessert så klarer han finne tid. Men vet han er travel i følge snappene han sender og ser at han sitter ikke hjemme.

Men dumt av han å avlyse først på kvelden og si at det ikke ble tid.

Fornuften sier jeg bør droppe han. Men vil gi det en siste sjans.. kan jeg foreslå å treffes i morgen eller mandag og hvis han ikke finner tid så sier jeg takk for meg? Eller blir det litt dramatisk? 

Bor 1,5 time unna hverandre.

Mange er opptatte! Men når man inngår en avtale så ville jeg holdt på den uansett. Det måtte være totalt krise om ikke Da ikke jobb iallefall. Da hadde jeg sagt til arbeidsgiver at jeg måtte gjøre noe annet. Eller sagt jeg skal på en date! og det kan bare ikke utsettes, og sjefen hadde aldri nektet meg det :)  Det skjer liksom ikke hvert år at noe slikt kolliderer.

Så du har helt rett. Der dette skjer er det manglende vilje og interesse! Gå videre til noen som har tid til deg. Nei det er ikke dramatisk, du er faktisk snill som går med på det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Foreslo et par dager vi kunne treffes og hvis det ikke gikk så sa jeg takk for meg.

Fikk til svar: takker for deg? Aha.

Da svarte jeg at jeg mistet piffen når vi aldri får møttes.

Fikk til svar:

Ok, forstår..

Ts.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk til svar:

Ok, forstår..

Ts.

Vel, da vet du at han gav totalt faen og er full av pisspreik.

Ikke gi noen 4!! sjanser til å drite i deg, en annen gang. Det er ALT for mye.

Og hvis du svarer: vær nå heller frekk eller noe med han. 

Anonymkode: 3bd57...231

• Liker 3
Gjest Made4u
Skrevet

Selv jobber jeg en del overtid for tiden, men den rette dama ville jeg glatt hatt tid til å treffe og hadde enkelt funnet tid til å møte henne, andre ville det ikke vært like interessant å møte og unnskyldningene og bortforklaringene ville sittet løst.

Tror ikke han her er så interessert i deg, i så fall ville han prioritert annerledes og han ville ofret annet for å treffe deg.

AnonymBruker
Skrevet

Det å avlyse først på kvelden er utrolig frekt og ikke noe du skal finne deg i. Jeg hadde droppet han om han gjorde det bare èn gang uten en sabla god unnskyldning.

Anonymkode: a67b8...081

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei, nei. Han prioriterer deg ikke ved å avlyse avtaler. Hadde jeg hatt en avtale med en fyr, og han avlyste samme dag, eller verre, 1 time før, hadde jeg ikke tatt noe mer initiativ til et nytt møte, dersom han ikke hadde gjort det. Og om han i så fall foreslår et nytt møte, men avlyser enda en gang, hadde jeg aldri snakket til han igjen. Selvfølgelig kan det skje noe uventet, men det skjer ikke "noe uventet" 3 ganger på rad. Vær så snill og finn deg en fyr som setter pris på deg. Det fortjener du. 

Anonymkode: 752d5...26f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk til svar:

Ok, forstår..

Ts.

Svarte at det virket ikke som han var veldig interessert. Fikk da en melding i natt der det sto at han likte ikke når jeg skrev slike ting.

Svarte at det er vel ikke rart når han ikke får greid å finne tid til å møtes? 

Han har lest den men ikke svart. 

Har man tid til å være ute på byen så kunne man funnet tid til en date også.

Ts.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å skriv til han. Gå videre til en som bryr seg

Anonymkode: aab2a...836

• Liker 8
Gjest Made4u
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å skriv til han. Gå videre til en som bryr seg

Anonymkode: aab2a...836

Korrekt, hun bør finne seg andre jaktmarked, ikke jage en som virker ganske uinteressert i henne for et forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Han syntes det var dramatisk å si at det fikk bli nå eller aldri.

Patetisk.

Ferdig med han i alle fall.

Ts.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er disse mene så visuelt attraktive at dere lar dem herse med dere?

Anonymkode: 1af59...cfd

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han egentlig har VELDIG scene-skrekkog derfor ikke tørr å møte deg i virkeligheten ?   

Anonymkode: 74e71...e7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...