wintergirl Skrevet 31. mai 2019 #181 Del Skrevet 31. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det trodde han som hadde meg som elskerinne at jeg også var stabil,men så gjorde han meg forbanna så jeg fortalte konen at han har vært utro i 6 mnder å ga bildebevis. Han ble kastet ut umiddelbart! Perfekt hevn 😄 Han som trodde jeg var en uskyldig konfliksky dame,så feil kan jeg altså ta! Anonymkode: 8a5d3...2cd 11 minutter siden, MyzTeri skrev: Oh laawd.. Jeg blir så skremt av mitt eget kjønn innimellom. Det høres helt sykt i hodet mange ting som blir gjort og sagt i affekt. Problemet er vel at dere forelsker dere i mannen og tror at dere blir den eneste ene med tiden. Det er så lett å være elskerinne når det ikke ligger noen forutsetninger om noe til grunn. Jeg kunne aldri tenke meg å gå til henne og sagt noe som helst. Innimellom syns jeg kanskje litt synd i henne - og jeg vet jo hvorfor han er hos meg. Men det er ikke min plass å si noe som helst. Og han vet at jeg holder fred. Morsomt å se hvordan elskerinne også skal overgå hverandre og lissom være en smule mer moralsk. Også kjenner de selvsagt denne mannen svært så godt og vet akkurat hvorfor han peiser på dem. Hvorfor tar dere ikke like greit betalt for å være hobbypsykologen til disse stakkarslige og stusselige mannfolkene? Jeg personlig hadde satt pris på hvis elskerinnen fortalte meg om det, selv om jeg syns hun var like forkastelig som holdt på med menn hun vet er i forhold. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #182 Del Skrevet 31. mai 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det trodde han som hadde meg som elskerinne at jeg også var stabil,men så gjorde han meg forbanna så jeg fortalte konen at han har vært utro i 6 mnder å ga bildebevis. Han ble kastet ut umiddelbart! Perfekt hevn 😄 Han som trodde jeg var en uskyldig konfliksky dame,så feil kan jeg altså ta! Anonymkode: 8a5d3...2cd Du er ikke mye stabil hvis du er konfliktsky, tror du virkelig det selv? De fleste konfliktskye mangler bein i nesa, og har ikke ryggrad. Slik er ikke den petite venninna mi. Anonymkode: 25d91...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #183 Del Skrevet 31. mai 2019 On 5/25/2019 at 4:53 PM, AnonymBruker said: Mitt første tips er: bruk inkognito når du er på diverse datingsider på nettet. Neste? Anonymkode: 25d91...51c wow....eksperthjelpen. Anonymkode: f6ae3...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #184 Del Skrevet 31. mai 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal drittsekken slippe unna?? Det er heller ikke første gang han er utro. Eneste negative er at det nå sitter det en som nettopp er blitt alenemamma til 4 barn. Men han kan takke seg selv denne situasjonen har han skapt helt selv! Anonymkode: 8a5d3...2cd 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv om hun har vært med på det, så er det han som har ansvaret for at han har vært utro. Og da er det riktig at han får ta konsekvensene av det! Alt for mange drittsekker slipper så billig unna fordi de ikke blir avslørt. Anonymkode: 6212a...d01 Det er da ei ordentlig dame skulle tatt «the high road» og holdt seg unna og sagt nei takk! Du bare vrir deg unna med å si at HAN har all skyld! Jeg håper karma tar deg kraftig. Anonymkode: 7d8bf...7f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #185 Del Skrevet 31. mai 2019 Det er bare de lavest på rangstigen som går etter menn i forhold. 😌 Anonymkode: 7d8bf...7f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #186 Del Skrevet 31. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er bare de lavest på rangstigen som går etter menn i forhold. 😌 Anonymkode: 7d8bf...7f7 Her var det omvendt han la seg etter meg. Jeg var singel mens han er gift. Anonymkode: 8a5d3...2cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #187 Del Skrevet 31. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her var det omvendt han la seg etter meg. Jeg var singel mens han er gift. Anonymkode: 8a5d3...2cd Unnskylder deg ikke. Jeg selv har hatt vagina nok til å takke nei til slike menn. 😌 Anonymkode: 7d8bf...7f7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #188 Del Skrevet 31. mai 2019 3 timer siden, MyzTeri skrev: Oh laawd.. Jeg blir så skremt av mitt eget kjønn innimellom. Det høres helt sykt i hodet mange ting som blir gjort og sagt i affekt. Problemet er vel at dere forelsker dere i mannen og tror at dere blir den eneste ene med tiden. Det er så lett å være elskerinne når det ikke ligger noen forutsetninger om noe til grunn. Jeg kunne aldri tenke meg å gå til henne og sagt noe som helst. Innimellom syns jeg kanskje litt synd i henne - og jeg vet jo hvorfor han er hos meg. Men det er ikke min plass å si noe som helst. Og han vet at jeg holder fred. Nei er overhodet ikke forelsket i drittsekken han var bare ett ett leketøy for meg. Ikke kjenner jeg han så godt heller siden det bare var sex,men vet at ekteskapet hans var så dårlig at han ofte gruet seg til å dra hjem og at han påstår at de ikkke har hatt sex på flere år. Anonymkode: 8a5d3...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #189 Del Skrevet 31. mai 2019 3 timer siden, wintergirl skrev: Morsomt å se hvordan elskerinne også skal overgå hverandre og lissom være en smule mer moralsk. Også kjenner de selvsagt denne mannen svært så godt og vet akkurat hvorfor han peiser på dem. Hvorfor tar dere ikke like greit betalt for å være hobbypsykologen til disse stakkarslige og stusselige mannfolkene? Jeg personlig hadde satt pris på hvis elskerinnen fortalte meg om det, selv om jeg syns hun var like forkastelig som holdt på med menn hun vet er i forhold. Først kallet meg hun billig hore å truet meg,men det endte med at når hun hadde roet seg ned så sa hun at hun alt i alt var hun glad for at jeg sa ifra om at mannen var utro men at hun stiller spørsmål til grunnen til at jeg sa ifra. Anonymkode: 8a5d3...2cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #190 Del Skrevet 31. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke mye stabil hvis du er konfliktsky, tror du virkelig det selv? De fleste konfliktskye mangler bein i nesa, og har ikke ryggrad. Slik er ikke den petite venninna mi. Anonymkode: 25d91...51c Poenget med innlegget var jo nettopp at jeg ikke var så stabil eller konfliktsky som han trodde. Hadde jeg vært konfliktsky så hadde jeg neppe kontaktet konen når jeg vet det blir ett helvete av det. Anonymkode: 8a5d3...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #191 Del Skrevet 31. mai 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unnskylder deg ikke. Jeg selv har hatt vagina nok til å takke nei til slike menn. 😌 Anonymkode: 7d8bf...7f7 Har da ikke sagt at det unnskylder meg,sier bare at det ikke alltid er sånn at vi legger oss etter gifte menn. Det er gifte menn som legger seg etter single damer. Anonymkode: 8a5d3...2cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 31. mai 2019 #192 Del Skrevet 31. mai 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først kallet meg hun billig hore å truet meg,men det endte med at når hun hadde roet seg ned så sa hun at hun alt i alt var hun glad for at jeg sa ifra om at mannen var utro men at hun stiller spørsmål til grunnen til at jeg sa ifra. Anonymkode: 8a5d3...2cd Skal det først være så gale så hadde jeg også satt pris på det. At en mann jeg har tillit til skal holde meg for narr er enda verre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moden dame Skrevet 31. mai 2019 #193 Del Skrevet 31. mai 2019 Det er et eller annet som glipper for meg her. Er det sånn at mange mener at det er (den single) elskerinnen som bør ta ansvar når en gift mann legger seg etter henne? Tenker dere at det er sånn den andre veien også? At hvis en gift kvinne legger seg etter en singel mann, så er det den single mannens ansvar å si nei? Jeg mener helt klart at det moralske ansvaret for utroskap ligger på den som er i parforhold, uansett kjønn. Og er man utro må man ha rygg til å bære det, og ikke skyve ansvaret over på tredjeparten. Igjen: Uansett kjønn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 31. mai 2019 #194 Del Skrevet 31. mai 2019 11 minutter siden, Moden dame skrev: Det er et eller annet som glipper for meg her. Er det sånn at mange mener at det er (den single) elskerinnen som bør ta ansvar når en gift mann legger seg etter henne? Tenker dere at det er sånn den andre veien også? At hvis en gift kvinne legger seg etter en singel mann, så er det den single mannens ansvar å si nei? Jeg mener helt klart at det moralske ansvaret for utroskap ligger på den som er i parforhold, uansett kjønn. Og er man utro må man ha rygg til å bære det, og ikke skyve ansvaret over på tredjeparten. Igjen: Uansett kjønn. Det er alles ansvar. Både den gifte kvinne/mann, men også den single kvinne /mann som vet at vedkommende er gift. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #195 Del Skrevet 31. mai 2019 43 minutter siden, wintergirl skrev: Skal det først være så gale så hadde jeg også satt pris på det. At en mann jeg har tillit til skal holde meg for narr er enda verre. Ja å det er ikke første gang han holder henne for narr dessverre. Anonymkode: 8a5d3...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #196 Del Skrevet 31. mai 2019 En skal være veldig forsiktig med hvem man begir seg ut på å ha et forhold til. Det er vel tips nr 1! Ellers har jeg presentert min som en kompis her hjemme. Vi treffes og tar kaffe, han popper innom her av og til, tar ikke en femmer for å slå av en prat med bedre halvdel. Så ingen mistanke på at det foregår noe mellom oss. Anonymkode: 6eb35...2da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 31. mai 2019 #197 Del Skrevet 31. mai 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja å det er ikke første gang han holder henne for narr dessverre. Anonymkode: 8a5d3...2cd Håper hun finner seg en bra mann. Han håper jeg finner seg en kvinne som ikke er så snill, så kan han smake litt på det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #198 Del Skrevet 31. mai 2019 Jeg og min elsker har begge samboere. Vi tekster på SMS, men kun når vi vet at begge er alene. Vi trener «tilfeldigvis» samtidig, der foregår det hele (gjerne sent på kvelden når ingen andre er der). Ellers så kjører vi turer til gudsforlatte steder og er sammen. Ingen reiser, ingen prat om hverandre til noen, ingen likes eller kommentar på sosiale medier. Bare sånn i tilfelle noen skal legge to pluss to sammen. Møtes ikke altfor ofte, og nevner aldri hverandres navn i uansett sammenhenger. Viktigst av alt å la alt på hjemmefronten gå som normalt, ikke sitt ekstra lenge på tlf, ikke Google utroskap, og aldri lagre noen av meldingene. Slett søkeloggen hvis du søker på forumer som dette! Uansett om man ikke sjekker hverandres tlf så vet man aldri, hvis en kjæreste får mistanker og sjekker har man gjort noe feil i eventyret. Have fun! 😎 Anonymkode: 98059...5bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #199 Del Skrevet 31. mai 2019 1 time siden, wintergirl skrev: Håper hun finner seg en bra mann. Han håper jeg finner seg en kvinne som ikke er så snill, så kan han smake litt på det selv. Hun kastet han ut for så å ta han tilbake etter bare en uke.. Anonymkode: 8a5d3...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #200 Del Skrevet 31. mai 2019 Av dere som styrer bevisst på med utroskap, har dere noen tenkt over hva utfallet blir hvis dere blir oppdaget? F. Eks sjalusidrap? Ikke for å spore helt av, men tenker det kan bli et tema hvis vedkommende føler seg så sviktet å trakket på at rullegardinen går ned.. Anonymkode: 26f6f...6d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå