Gå til innhold

Date overvektige jente/dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noen direkte deal-breaker, men teller negativt. Grunnen til at det ikke er noen dealbreaker er fordi det er mulig å gjøre noe med (og egentlig relativt enkelt). Verre er det kravene kvinner har til menn, som høyde og penisstørrelse som det ikke er mulig å gjøre noe med.

Anonymkode: a55e8...cca

En ting skal jeg love deg. Det er ikke enkelt!

Jeg gikk opp mange kilo pga. sykdom, og det å bli kvitt de kiloene virker nesten helt umulig. Jeg har prøvd i 2 år nå, og der er ikke mange kiloene jeg har blitt kvitt på de årene. 

Men jeg skjønner at menn ikke vil date meg, jeg hadde ikke ville datet meg selv en gang slik jeg ser ut nå.

Ja, penisstørrelse er viktig for mange. På samme måte som puppestørrelse/form er viktig for mange menn. Like lett å gjøre noe med begge deler. Kan alltids operere, men det bør man jo unngå. 

Anonymkode: 031bd...73f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ting skal jeg love deg. Det er ikke enkelt!

Jeg gikk opp mange kilo pga. sykdom, og det å bli kvitt de kiloene virker nesten helt umulig. Jeg har prøvd i 2 år nå, og der er ikke mange kiloene jeg har blitt kvitt på de årene. 

Men jeg skjønner at menn ikke vil date meg, jeg hadde ikke ville datet meg selv en gang slik jeg ser ut nå.

Ja, penisstørrelse er viktig for mange. På samme måte som puppestørrelse/form er viktig for mange menn. Like lett å gjøre noe med begge deler. Kan alltids operere, men det bør man jo unngå. 

Anonymkode: 031bd...73f

Er ganske vanskelig å operere til større erigert penis. Samtidig forstår jeg ikke oppheng i penisstørrelse, har hatt digg sex med ganske små peniser.

Anonymkode: f0517...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

En ting skal jeg love deg. Det er ikke enkelt!

Jeg gikk opp mange kilo pga. sykdom, og det å bli kvitt de kiloene virker nesten helt umulig. Jeg har prøvd i 2 år nå, og der er ikke mange kiloene jeg har blitt kvitt på de årene. 

Men jeg skjønner at menn ikke vil date meg, jeg hadde ikke ville datet meg selv en gang slik jeg ser ut nå.

Ja, penisstørrelse er viktig for mange. På samme måte som puppestørrelse/form er viktig for mange menn. Like lett å gjøre noe med begge deler. Kan alltids operere, men det bør man jo unngå. 

Anonymkode: 031bd...73f

Spis mindre, det er hjernen som er sulten ikke magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig tynn selv, og kunne aldri ha datet en overvektig mann, men veldig mange overvektige menn tror de da har sjans på meg, for selv vil de da aldri ha en overvektig kvinne. Da bør de jo se seg selv i speilet før de dømmer overvektige kvinner liksom. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2019 den 15.44, AnonymBruker skrev:

Nei det kalles timeglass

Anonymkode: 033a5...c52

Det kalles pære. Tror du kanskje egentlig mente å si du ikke liker eplefasong?

Anonymkode: 08eca...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, frubaluba said:

Jeg er veldig tynn selv, og kunne aldri ha datet en overvektig mann, men veldig mange overvektige menn tror de da har sjans på meg, for selv vil de da aldri ha en overvektig kvinne. Da bør de jo se seg selv i speilet før de dømmer overvektige kvinner liksom. 

Jeg er en tynn mann og synes det er fint du ser slik på det 🙂

Men de fleste damer i Norge er ikke så tiltrukket av det å være tynn, de fleste vil heller ha en mann med litt ekstra. Det er mer akseptabelt for en mann enn en kvinne å være overvektig, men samtidig er det mye mer akseptabelt for en kvinne å være tynn.

Jeg er 180 og 76 kg, ikke noe fett. De fleste damer foretrekker større menn. Selv synes jeg ikke jeg er for tynn, men jeg tror faktisk jeg ville vært mer attraktiv for damene med en større kropp. Selv om det var fett. 

Anonymkode: c17b9...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er en tynn mann og synes det er fint du ser slik på det 🙂

Men de fleste damer i Norge er ikke så tiltrukket av det å være tynn, de fleste vil heller ha en mann med litt ekstra. Det er mer akseptabelt for en mann enn en kvinne å være overvektig, men samtidig er det mye mer akseptabelt for en kvinne å være tynn.

Jeg er 180 og 76 kg, ikke noe fett. De fleste damer foretrekker større menn. Selv synes jeg ikke jeg er for tynn, men jeg tror faktisk jeg ville vært mer attraktiv for damene med en større kropp. Selv om det var fett. 

Anonymkode: c17b9...ab8

Nå klarer ikke jeg helt å se for meg hvor tynn en mann på 180 og 76 kg er, men jeg liker tynne menn, helst uten ekstra fett, men er ikke helt fanatisk heller, har de et lite lag på magen, så er ikke det en dealbreaker liksom, men jo siden jeg er tynn selv, så kan jeg da ikke ha en mann som føles enda tynnere enn meg, for da blir han jo omtrent et beinrangel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kalles pære. Tror du kanskje egentlig mente å si du ikke liker eplefasong?

Anonymkode: 08eca...89b

Eplefasong er absolutt det verste!

Anonymkode: 42cd2...e98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ting skal jeg love deg. Det er ikke enkelt!

Jeg gikk opp mange kilo pga. sykdom, og det å bli kvitt de kiloene virker nesten helt umulig. Jeg har prøvd i 2 år nå, og der er ikke mange kiloene jeg har blitt kvitt på de årene. 

Men jeg skjønner at menn ikke vil date meg, jeg hadde ikke ville datet meg selv en gang slik jeg ser ut nå.

Ja, penisstørrelse er viktig for mange. På samme måte som puppestørrelse/form er viktig for mange menn. Like lett å gjøre noe med begge deler. Kan alltids operere, men det bør man jo unngå. 

Anonymkode: 031bd...73f

Hvilken sykdom er det snakk om? 

Anonymkode: 71f44...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eplefasong er absolutt det verste!

Anonymkode: 42cd2...e98

😂😂😂😂eller ananas fasong

Anonymkode: dae25...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff ei dame en gang som har gjort meg veldig obs på dette i ettertid. Ble kjent via Tinder. Veldig ansiktspen, ung og lett å prate med. Hun hadde helkroppsbilde av seg selv, så jeg visste hun var overvektig, men det gjorde ingenting med tanke på hvor flott og hyggelig hun var. Så påpekte hun også at hun var "veldig stor", men jeg tenkte ikke så mye på det. Ikke før jeg traff henne. Hun var rett og slett enorm. Hun var så stor at det var bekymringsverdig. Under hele daten ble jeg rett og slett distrahert, med tanke på størrelsen hennes, og regelerett bekymret. På lang sikt vil damen få alvorlige helseproblemer, om hun ikke allerede hadde det. Siden det har jeg vært veldig obs på bidler og slikt, for de viser ikke den hele sannheten.

Litt lubben eller fyldig er ikke noe problem, men direkte feit... nei, takk.

Anonymkode: 9077e...7fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe problem i det. Det mest attraktive av alt er når jenter er sikre på seg selv i min mening. Det er jo så klart en grense, blir det for stort kan man så klart bli bekymret selv om dette virker som er sjeldent tilfellet. Kan tenke meg flere i min vennegjeng som gjerne hadde gått ut med en større dame. Det handler bare om å tro på seg selv. Virker som om flere jenter som føler de er for store ikke liker å akseptere det. Hadde flere aksepterte seg selv som de er så kunne de også merket at flere hadde blitt tiltrukket. 

Anonymkode: 6f80e...c3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...