Gå til innhold

Date overvektige jente/dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarer du i en tråd hvor TS spør om menn kunne datet overvektige damer? Er du virkelig så usikker på deg selv?

Anonymkode: 033a5...c52

Poenget her tror jeg at menn liker alt mulig. D er noen som passer for alle. Er d ikke fantastisk??😍😍. Noen vil ha tynne og noen lubne noen går etter personlighet og noen utseendet. Spørsmålet om menn kunne datet blitt sammen overvektig er veldig utseende fokusert utsagn. Se deg rundt... du kjenner sikkert noen overvektig som er sammen med menn? Tynne som feite menn. D går begge veier d der.

Anonymkode: dae25...d48

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har samme "problem" :PJeg kaller meg en hybrid av spoon og timeglass :P Men i utgangspunktet skal man være timeglass så lenge skuldre og hofte er like brede og man har smal og definert midje. Jeg legger også på meg over alt veldig jevnt som også er normalt for dem med timeglass.

Anonymkode: 70a61...72f

Nå har jeg hovedsakelig fettet på rumpa og lårene, mens overkroppen er veldig tynn, så da er jeg sikkert mer pære 🙊🍑🍐

Anonymkode: eb696...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Poenget her tror jeg at menn liker alt mulig. D er noen som passer for alle. Er d ikke fantastisk??😍😍. Noen vil ha tynne og noen lubne noen går etter personlighet og noen utseendet. Spørsmålet om menn kunne datet blitt sammen overvektig er veldig utseende fokusert utsagn. Se deg rundt... du kjenner sikkert noen overvektig som er sammen med menn? Tynne som feite menn. D går begge veier d der.

Anonymkode: dae25...d48

Jeg har på følelsen av at spørsmålet her går mer på om man kunne blitt sammen med noen som allerede er overvektig, ikke om man ville fortsette å være sammen med noen dersom de etter hvert ble overvektige.

Ellers er jeg helt enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 15-20 kg overvektig, har ikke problem med å få forhold med normalt slanke og t.o.m trente menn. Jeg er i et begynnende forhold nå med en trent mann. 

Anonymkode: f0517...747

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyzTeri

hva hvis hun klikket totalt med din egen personlighet og kjemi uten sidestykke, men var litt større enn du normalt foretrekker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overvekt er nå en ting, fedme er noe helt annet. Hvordan den ekstra vekten fordeler seg er også viktig. 

Hvis jeg skal date noen vil jeg jo gjerne at den jeg dater skal være relativt sunn, og ikke så stor at mine forhåpentligvis fremtidige barn får livslange problemer som følge av at mor var overvektig i svangerskapet... Nå skal det heldigvis litt til da, men vil jo ha en dame som kan leve et normalt liv og ikke bli syk tidlig.

Anonymkode: a933e...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Poenget her tror jeg at menn liker alt mulig. D er noen som passer for alle. Er d ikke fantastisk??😍😍. Noen vil ha tynne og noen lubne noen går etter personlighet og noen utseendet. Spørsmålet om menn kunne datet blitt sammen overvektig er veldig utseende fokusert utsagn. Se deg rundt... du kjenner sikkert noen overvektig som er sammen med menn? Tynne som feite menn. D går begge veier d der.

Anonymkode: dae25...d48

 

og hvorfor er det vannmerke på bilde du la ut?

Anonymkode: 033a5...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker kun damer som er supertynne som kjærester/ samboer /kone. Å da helt modelltynn. 160-170cm høy å mellom 40 og kanskje opp mot 50. Som venninner og damer man omgås så kan de gjerne være litt overvektig, de har en tendens til å være litt mere morsom,hyggelig og byr mere på seg selv. 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trøndere1 skrev:

Liker kun damer som er supertynne som kjærester/ samboer /kone. Å da helt modelltynn. 160-170cm høy å mellom 40 og kanskje opp mot 50. Som venninner og damer man omgås så kan de gjerne være litt overvektig, de har en tendens til å være litt mere morsom,hyggelig og byr mere på seg selv. 😁

Og du da? Hvordan ser du ut?

Anonymkode: 6485d...281

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en tur ut på sommeren og se. De aller fleste er normalvektige og damer med ekstra kilo. Fra 18-30 ser de fleste greie ut. Befolkningen øser ut i 45+ alderen. Det er sjeldent jeg ser modellkropper sammen. Alle får seg noe tenker jeg. 

Anonymkode: 36451...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og du da? Hvordan ser du ut?

Anonymkode: 6485d...281

He he. Jeg er vel det man kan si normal. Nå har jeg vært sammen med fruen i 13 år og hun har ikke forandret seg gjennom to svangerskap. 😁😁. Hun er heldig slik. Jeg veksler mellom 75 og 82 kg. Alt etter årstid. Er 175 cm høy. Jeg kunne nok trent litt da))😀😀😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok i kategorien mann som sier at det viktigste er at man er fra ca 18.5 til 21 i BMI, som alle menn er jeg jo selvsagt fan av en bra rumpe og pupper, men en flat mage er ganske nydelig. Vil vel si at 170 cm og 55kg ca er optimalt, men det avhenger veldig av mengden muskler da. Kunne nok aldri datet noen med en BMI større en min egen (23), i alle fall ikke noen som er overvektig.

Anonymkode: 210bf...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den følelsen når du egentlig skal sitte og gjøre oppgaver, men du er her på KG og leser tråder som dette. Jeg kan prioritere altså 😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er nok i kategorien mann som sier at det viktigste er at man er fra ca 18.5 til 21 i BMI, som alle menn er jeg jo selvsagt fan av en bra rumpe og pupper, men en flat mage er ganske nydelig. Vil vel si at 170 cm og 55kg ca er optimalt, men det avhenger veldig av mengden muskler da. Kunne nok aldri datet noen med en BMI større en min egen (23), i alle fall ikke noen som er overvektig.

Anonymkode: 210bf...09b

Kult, det er nøyaktig mine mål, 170 cm og 55 kg, alltid lest og hørt at det er for tynt, så det er godt noen liker min BMI 😁

Anonymkode: c633d...f3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noen direkte deal-breaker, men teller negativt. Grunnen til at det ikke er noen dealbreaker er fordi det er mulig å gjøre noe med (og egentlig relativt enkelt). Verre er det kravene kvinner har til menn, som høyde og penisstørrelse som det ikke er mulig å gjøre noe med.

Anonymkode: a55e8...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nok i kategorien mann som sier at det viktigste er at man er fra ca 18.5 til 21 i BMI, som alle menn er jeg jo selvsagt fan av en bra rumpe og pupper, men en flat mage er ganske nydelig. Vil vel si at 170 cm og 55kg ca er optimalt, men det avhenger veldig av mengden muskler da. Kunne nok aldri datet noen med en BMI større en min egen (23), i alle fall ikke noen som er overvektig.

Anonymkode: 210bf...09b

😂😂😂😂den svei😂😂😂

Anonymkode: dae25...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "modelltynne" damer, så det trur jeg er helt utelukket.

Anonymkode: fe87f...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn flest foretrekker slanke damer, akkurat som kvinner flest foretrekker høye menn. Det betyr ikke at overvektige damer ikke kan få seg en mann om noen lurte på det.

Anonymkode: c17b9...ab8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...