Gå til innhold

Han løy om fornavnet sitt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dro på kaffe med en fra Happn. Han gav uttrykk for at om vi likte hverandre så ville han være seriøs. Etter møtet uttrykte han veldig at han ville bli mer kjent, gikk raskt over til meldinger som "skulle so gjerne ligget inntil deg" og kalte meg baby (!) altså... Jeg er en voksen kvinne. 

Han har snakket mye om sitt barn og barnets mor. Dette fordi barnet er så ungt, de samarbeider tett med ungen. Vel. Om de ikke bor sammen som jeg tror da. Fordi om kveldene ville han aldri snakke sammen etter klokka åtte. 

Han sa at hun var utro i sommer og derfor er det slutt. Og vært slutt siden da. Han sa fornavnet hennes og jeg klarte å finne henne på Facebook, hvor hun har åpen profil. Der ble de forlovet i høst. Feiret julaften sammen, og hadde "familieferie" i vår. Valentinsdagen var også svært så romantisk.

Har også funnet ut at til meg sier han at jeg skal kalle han et helt annet fornavn enn hva f eks eksen hans bruker på han. Det er liksom løgn på løgn på løgn. Nå syns han nok det er rart at jeg har trukket meg unna. Prøvde å ringe meg i dag men jeg har ikke svart siden da fordi jeg aner ikke hva jeg skal si. Er jo ikke sint heller, for kjenner han jo ikke. Men, motivet bak alle løgnene?

Skal jeg fortelle han hva jeg har funnet ut? Eller bare ignorere han og la være? Har jo skjønt at det er noe seriøst galt. Men hvordan avslutte eller si ifra? 

Anonymkode: 2e0ee...a06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså. Han sier jeg skal kalle han Charlie. Og så blir han av alle andre kalt Lars Arne. Og på Facebook heter han Lars Arne. (Har her tatt noen fiktive navn) Er jo merkelig. 

Anonymkode: 2e0ee...a06

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si du vet og ikke vil ka klntsktymed hm basert på dette

Anonymkode: bb411...61d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal menn forstå at vi kvinner langt over snittet gode på å finne ut ting på some hvis vi vil. Han er fortsatt i forhold og tror han klarer å lure både deg og dama. 

Anonymkode: 3eac9...145

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt med han*

Anonymkode: bb411...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Er litt fornærmende at han tror at jeg er så dum.. Er jo tydelig at han er ute etter elskerinne.

Anonymkode: 2e0ee...a06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter jo litt ugler i mosen dette her 🤔

Hadde muligens gitt han sjans til å være ærlig med å teste han litt..  Hvis han ikke er ærlig er jo det bare en ting å gjøre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Er litt fornærmende at han tror at jeg er så dum.. Er jo tydelig at han er ute etter elskerinne.

Anonymkode: 2e0ee...a06

Det er ikke sikkert han tror du er så dum. Det er heller at han selv er dum nok til å tro at han er skikkelig smart! :lur: 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Vija skrev:

Lukter jo litt ugler i mosen dette her 🤔

Hadde muligens gitt han sjans til å være ærlig med å teste han litt..  Hvis han ikke er ærlig er jo det bare en ting å gjøre. 

 

Teste han? Hvordan da?

Anonymkode: 2e0ee...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ullvott skrev:

Det er ikke sikkert han tror du er så dum. Det er heller at han selv er dum nok til å tro at han er skikkelig smart! :lur: 

Hehe, kan godt være. 

Men han tror nok at jeg er naiv og lite "bereist".

Anonymkode: 2e0ee...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt at du vet han fortsatt er i et forhold og ønsker ikke ha kontakt med han. Han kommer til å få panikk!😎

Anonymkode: f0b07...2bd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hehe, kan godt være. 

Men han tror nok at jeg er naiv og lite "bereist".

Anonymkode: 2e0ee...a06

Selv virker han jo svært så «bereist», kan man si! Han har i alle fall forberedt seg godt med dekkhistorie og dekknavn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Teste han? Hvordan da?

Anonymkode: 2e0ee...a06

Du har jo funnet ut av ting her som ikke stemmer overens med hvordan han har framstilt seg selv..  Jeg hadde Spilt litt uvitende men stillt de rette spørsmålene. 

Du finner fort ut av hvor landet ligger. 

Har han gitt uttrykk at han er ute etter et forhold med deg? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Vija skrev:

Du har jo funnet ut av ting her som ikke stemmer overens med hvordan han har framstilt seg selv..  Jeg hadde Spilt litt uvitende men stillt de rette spørsmålene. 

Du finner fort ut av hvor landet ligger. 

Har han gitt uttrykk at han er ute etter et forhold med deg? 

Som hvilke spørsmål da? 

Ja, han sier han vil ha noe seriøst osv. Men skjønte raskt at det var elskerinne han er ute etter. 

Jeg bryr meg egentlig ikke, men drøyt hvor langt folk er villige til å gå for å lure noen. 

Anonymkode: 2e0ee...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten hans burde fått beskjed om dette.

Anonymkode: 3f49b...910

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som hvilke spørsmål da? 

Ja, han sier han vil ha noe seriøst osv. Men skjønte raskt at det var elskerinne han er ute etter. 

Jeg bryr meg egentlig ikke, men drøyt hvor langt folk er villige til å gå for å lure noen. 

Anonymkode: 2e0ee...a06

Still spørsmål som du allerede vet svaret på,  får du ikke et ærlig svar fra han da er det jo bare å kjøre han til vegs 😉 

Det virker jo som han ønsker i pose og sekk hvis han sitter på nett å sjekker damer..  Nok av de desverre

Jeg blir en smule provosert når folk ikke klarer å være ærlig om sånne ting. De driter vel i om de ødelegger noen liv på veien til lykken eller noe.. Tåpelig ihvertfall. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sendt anonyme screenshots til dama så hun slipper å gifte seg med denne premieidioten uvitende..

Anonymkode: ef4e7...697

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en kar på byen en gang som het Tom. Slepte han med hjem og hoppet i bingen. Dagen etter fant han ikke mobilen sin, så han sa hva nummeret var så jeg kunne ringe den. Mobilen ble funnet og han dro hjem litt senere. Jeg bestemte meg for å stalke han på FB og søkte på nummeret jeg nylig hadde ringt i 1881. Nummeret tilhørte en som het Jon. Jeg søkte opp navnet på FB og fant profilen til "Tom". Han var visst forlovet med en han hadde vært sammen med i mange år. Stakkars dame. Jeg burde sendt henne en mld og gitt beskjed, men fikk meg ikke til å gjøre det. Angrer litt på det enda, selvom det er mange år siden.

Anonymkode: 1d219...e32

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...