Gå til innhold

Han løy om fornavnet sitt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Løp for livet!

og send dama hans ei melding

Anonymkode: a00c7...cc9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dro på kaffe med en fra Happn. Han gav uttrykk for at om vi likte hverandre så ville han være seriøs. Etter møtet uttrykte han veldig at han ville bli mer kjent, gikk raskt over til meldinger som "skulle so gjerne ligget inntil deg" og kalte meg baby (!) altså... Jeg er en voksen kvinne. 

 

Anonymkode: 2e0ee...a06

Du burde kanskje bare ha kuttet ham ut etter den meldingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Altså. Han sier jeg skal kalle han Charlie. Og så blir han av alle andre kalt Lars Arne. Og på Facebook heter han Lars Arne. (Har her tatt noen fiktive navn) Er jo merkelig. 

Anonymkode: 2e0ee...a06

Dette er noe av det morsomste jeg har lest på lenge!

Og jeg ler ikke av deg Ts, men av ham. Han virker helt blåst.

Bare kutt kontakten, vær så snill. Dette ender med knall og fall til slutt uansett.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare skriv til dama hans" jeg vil bare informere deg at Charlie/ Lars Arne, eller hva han heter er på Happn og ønsker et forhold til meg" 

Anonymkode: b8219...1cd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møt han igjen og si: "hei Charlie! Eller er det Lars Arne du heter?" og se hvordan han reagerer😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når skal menn forstå at vi kvinner langt over snittet gode på å finne ut ting på some hvis vi vil. Han er fortsatt i forhold og tror han klarer å lure både deg og dama. 

Anonymkode: 3eac9...145

Langt over snittet faktisk 🤣🤣🤣🤣

Hvis kvinner er så smarte, hvorfor blir de da lurt gang på gang? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, FrodeF skrev:

Langt over snittet faktisk 🤣🤣🤣🤣

Hvis kvinner er så smarte, hvorfor blir de da lurt gang på gang? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Jeg har aldri blitt lurt en eneste gang etter some kom på banen. Menn er dumme og tror som deg at vi damer er enkle å lure. Bare fortsett å lev i din verden du. 

Anonymkode: 3eac9...145

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send melding: hvorfor vil du bli kalt Charlie når du heter Lars Arne?

Anonymkode: f0b07...2bd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal la det gå og håpe på det beste. Dette kan være din eneste sjanse til å få deg en mann, så du bør strekke deg langt om du vil unngå å forbli ugift resten av livet.

Anonymkode: 20313...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg synes du skal la det gå og håpe på det beste. Dette kan være din eneste sjanse til å få deg en mann, så du bør strekke deg langt om du vil unngå å forbli ugift resten av livet.

Anonymkode: 20313...7d2

:klaske:

Anonymkode: 8a8e8...7bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal la det gå og håpe på det beste. Dette kan være din eneste sjanse til å få deg en mann, så du bør strekke deg langt om du vil unngå å forbli ugift resten av livet.

Anonymkode: 20313...7d2

Ler og ler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lett sendt skjermbilder til dama hans! 

Anonymkode: 93d3a...f2f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starte et forhold med å ljuge om fornavnet sitt. Ja,for det lyder jo lovende.:roll:

Kutt denne fyren ut før du blir videre involvert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Løp for livet!

og send dama hans ei melding

Anonymkode: a00c7...cc9

Hvorfor det? Det er da ikke hennes ansvar å informere en fremmed om at barnefaren forsøker å være utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sendt PM til (eks?)forloveden på Facebook - "hei, som kanskje har hørt har jeg datet xxx de siste månedene. Fant nettopp ut at han egentlig heter yyy. Tenkte derfor å høre med deg som er eks-forloveden om det er noe jeg bør vite om han, ble litt bekymret. Håper det går greit at jeg kontakter deg direkte, om ikke er det bare å overse og slette denne meldingen." 

Hun får vite uten at du bevisst "sladrer". Det er en effektiv måte å slå opp på uten direkte kontakt. Og er alt i skjønneste orden og har en naturlig forklaring ville jeg bare ledd det bort med at jeg fikk litt panikk når han ikke het det jeg trodde. 

Anonymkode: 05e83...762

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er en iskald etteretningsoffiser, kan du late som ingenting og bare spille med. Og så et stykke inn i fremtiden, plutselig "plumpe" ut hans virkelige navn når du snakker til han, for så å gå tilbake og bruke hans hans falske navn. Han vil pisse i buksene og lure på om han hørte riktig eller om han har begynt å bli smågal. Og du viser at du har full kontroll på han og har hatt det hele tiden.

Anonymkode: ec584...439

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dro på kaffe med en fra Happn. Han gav uttrykk for at om vi likte hverandre så ville han være seriøs. Etter møtet uttrykte han veldig at han ville bli mer kjent, gikk raskt over til meldinger som "skulle so gjerne ligget inntil deg" og kalte meg baby (!) altså... Jeg er en voksen kvinne. 

Han har snakket mye om sitt barn og barnets mor. Dette fordi barnet er så ungt, de samarbeider tett med ungen. Vel. Om de ikke bor sammen som jeg tror da. Fordi om kveldene ville han aldri snakke sammen etter klokka åtte. 

Han sa at hun var utro i sommer og derfor er det slutt. Og vært slutt siden da. Han sa fornavnet hennes og jeg klarte å finne henne på Facebook, hvor hun har åpen profil. Der ble de forlovet i høst. Feiret julaften sammen, og hadde "familieferie" i vår. Valentinsdagen var også svært så romantisk.

Har også funnet ut at til meg sier han at jeg skal kalle han et helt annet fornavn enn hva f eks eksen hans bruker på han. Det er liksom løgn på løgn på løgn. Nå syns han nok det er rart at jeg har trukket meg unna. Prøvde å ringe meg i dag men jeg har ikke svart siden da fordi jeg aner ikke hva jeg skal si. Er jo ikke sint heller, for kjenner han jo ikke. Men, motivet bak alle løgnene?

Skal jeg fortelle han hva jeg har funnet ut? Eller bare ignorere han og la være? Har jo skjønt at det er noe seriøst galt. Men hvordan avslutte eller si ifra? 

Anonymkode: 2e0ee...a06

Fortell han hva du har funnet ut så klart! Så sier du at du ikke ønsker kontakt med en som lyver slik i startfasen. Og så bye bye

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, FrodeF skrev:

Langt over snittet faktisk 🤣🤣🤣🤣

Hvis kvinner er så smarte, hvorfor blir de da lurt gang på gang? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Det er jo nettopp lurt jeg IKKE blir. Har møtt han en gang på café, og det er ikke det samme som å bli lurt. Mens han forsøker sitt beste i å lure minst ei. 

Anonymkode: 2e0ee...a06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tøytigern skrev:

Hvorfor det? Det er da ikke hennes ansvar å informere en fremmed om at barnefaren forsøker å være utro.

Nettopp. Jeg kaster ikke meg selv inn i drama. Hans eventuelle utroskap eller hva nå dette enn er, er ikke mitt problem. 

Anonymkode: 2e0ee...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal la det gå og håpe på det beste. Dette kan være din eneste sjanse til å få deg en mann, så du bør strekke deg langt om du vil unngå å forbli ugift resten av livet.

Anonymkode: 20313...7d2

😂😂😂 

Du kan få han du. Gratis 🤣

Anonymkode: 2e0ee...a06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...