AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #1 Skrevet 24. mai 2019 Matpakker kan fort bli trist og kjedelig med lite variasjon. Noen tips til en fristende og god matpakke å ha med på jobb? 🥙😋 Anonymkode: 36e41...ba7
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #2 Skrevet 24. mai 2019 Middagsrester. Tilgang på kjøleskap og mikro er en fordel. Pastasalat. Jeg lager noen ganger til masse pastasalat hvor jeg oppbevarer agurk og salat i en boks i kjøleskapet og alt det andre i en annen boks. Som matboks bruker jeg en ganske dyp boks, og har salaten øverst når jeg fyller den om morgenen. Da holder salaten seg sprø til jeg blander alt rett før jeg spiser. Jeg liker å ha noe godt på brødskiva under ost eller skinke. Ketsjup, pesto, sennep, kaviar el gjør skiva saftigere og gir både ekstra smak og variasjon. Grønnsaker til å ha oppå brødskiva bør enten pakkes i plast eller i en egen liten boks, ellers blir ting vassent og ekkelt. Anonymkode: 33f37...f7f 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #3 Skrevet 24. mai 2019 Hva med matpakke til kresne barn? Skal man bare tilby alt mulig selv om det ikke blir spist? 🤔 Anonymkode: 0def5...615 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #4 Skrevet 25. mai 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med matpakke til kresne barn? Skal man bare tilby alt mulig selv om det ikke blir spist? 🤔 Anonymkode: 0def5...615 Har ikke barn selv, men jeg tenker at en bør tilby dem variasjon av mat slik at lærer seg å tørre å smake på. Matpakken deres bør inneholde mat de spiser hver dag, men iblant legge ved litt variasjon slik at de får muligheten til å spise. Anonymkode: 36e41...ba7 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #5 Skrevet 25. mai 2019 Enig i middagsrester og/eller en mettende salat. Om jeg "bare" har brødskiver syns jeg det er godt med noe oppkuttede grønnsaker å knaske på ved siden av -- f.eks. gulrøtter, agurk eller paprika i staver, noen cherrytomater, reddiker eller lignende. Og en frukt eller liten yogurt til dessert 😊 Anonymkode: 097a7...d5a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå