Gå til innhold

Er cellulitter turn off?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, herremann said:

https://nhi.no/livsstil/egenomsorg/slik-forebygger-du-cellulitter/

Inaktivitet og vektøkning fører til at cellulitter blir mer synlige, så det så! 

Det er riktig, men det er som du kanskje så av linken min ikke nok til å gjøre dem usynlige hvis man først har dem, og de kan dukke opp selv om du trener aldri så mye. 

Anonymkode: 44cec...e39

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis du tørrbørster jevnlig vil de reduseres! Et program på NRK for en tid tilbake visste kvinner med cellulitter som prøvde ulike kremer, trening osv. Tørrbørsting ga best resultat :) (Bare Google dry brushing)

Anonymkode: ce9d0...f9c

Hvor lenge skal man tørrbørste av gangen? :) 

Anonymkode: 32819...9de

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Er heldigvis sammen med ei flott, veltrent dame uten appelsinhud.

Anonymkode: 52f89...059

Jeg er gjennomtrent og har en del muskler og lav fettprosent, men noe cellulitter har jeg allikevel. De synes i et visst lys, så det er ikke så fryktelig mye. Men alle kvinner, og da mener jeg alle, har mer eller mindre cellulitter. Sånn er det bare.

Så kan man jo trene for å minske cellulittene, men borte bli de aldri. Skulle ønske all retusjering og lignende av cellulitter og strekkmerker ble forbudt, for det skaper et helt urealistisk bilde av kvinnekroppen. 

Anonymkode: d247b...2d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 31 år, har vært slank hele livet og relativt godt trent. Mine første cellulitter ble synlig da jeg var rundt 20 år. Husker jeg ble litt lei meg, men aldri har en mann snakket negativt om det. 

Nå har jeg litt flere på lår og rumpe, noe som fører til at jeg gruer meg til badesesongen. Heldigvis så er det sånn at når jeg først står der på stranda i bikinien min, så føles det ikke så ille allikevel. 

Anonymkode: 28024...6ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er disse lårene turn off?

paparazzi-781225i1.jpg

Noen som har tips for å bli kvitt cellulitter?

Anonymkode: 3dbc9...d01

Jeg synes mannfolk med mye hår, stygge romper og generelt mage er turn off, de mannfolkene som ser sånn ut burde ikke klage på kvinners cellulitter

Anonymkode: 63bc8...0e7

• Liker 3
Skrevet

Syntes kanskje det var litt ekstra ille på to av bildene der, men syntes ikke det er turnoff.

Med vennlig hilsen kvinne som har cellulitter 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror menn er ganske ulike i syn på dette, og ikke minst om det er "turn off". I fjor sommer badet jeg naken på fjellet sammen med en venninne. Begge ligner vi ganske mye på hun til høyre. En enslig ukjent ung mann kom vandrende forbi og han var virkelig ganske nysgjerrig må jeg si. Han stoppet ikke opp. Gikk høflig videre, men så seg tilbake mange ganger. Min venninne la merke til at han ble borte bak noen steiner og gikk opp på en høyde og tittet bortover. Hun kom lattermild tilbake og fortalte at hun syntes det så ut som om han onanerte. Så "turn off" er det nok ikke for alle, nei. Senere på dagen fikk vi en lang og hyggelig prat med han på en hytte, uten at noe av dette ble nevnt.

Anonymkode: 11a22...e93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...