herremann Skrevet 24. mai 2019 #21 Skrevet 24. mai 2019 Det er ikke veldig pent. Spis sunt og tren regelmessig.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #22 Skrevet 24. mai 2019 Babyer har cellulitter til og med, har aldri brydd meg om mine. De får være der. Anonymkode: 9f0bd...368 8
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #23 Skrevet 24. mai 2019 Har hatt cellulitter siden jeg var 16, og har alltid vært normalvektig. Så det kommer hverken av høy alder eller høy vekt. Det er helt normalt, men det er lov å ikke synes det er pent. Anonymkode: da583...868 10
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #24 Skrevet 24. mai 2019 Hvis du tørrbørster jevnlig vil de reduseres! Et program på NRK for en tid tilbake visste kvinner med cellulitter som prøvde ulike kremer, trening osv. Tørrbørsting ga best resultat (Bare Google dry brushing) Anonymkode: ce9d0...f9c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #25 Skrevet 25. mai 2019 Ingen problem. Kvinner får cellulitter, menn mister hår og/eller får mage.helt naturlig. Anonymkode: fe7c2...182 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #26 Skrevet 25. mai 2019 Jeg har en veldig åpen dialog med min mann om hva og hvem vi synes er sexy. Noe jeg synes er veldig fascinerende er at han ikke ser ut til å legge merke til cellulitter. Er vi på stranden ser han gjerne langt etter en dame med litt stor rumpe, og synes hun er vanvittig sexy. Det er jeg som legger merke til cellulitter. Anonymkode: 5f8e4...7d4 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #27 Skrevet 25. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har en veldig åpen dialog med min mann om hva og hvem vi synes er sexy. Noe jeg synes er veldig fascinerende er at han ikke ser ut til å legge merke til cellulitter. Er vi på stranden ser han gjerne langt etter en dame med litt stor rumpe, og synes hun er vanvittig sexy. Det er jeg som legger merke til cellulitter. Anonymkode: 5f8e4...7d4 Har han begynt å miste hår? Anonymkode: fe7c2...182
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #28 Skrevet 25. mai 2019 Man kan si hva man vil om menn med hårtap, men uansett hva de gjør med det, er de ikke lenger i posisjon til å kritisere kvinners utseende. Store fleskerumper, cellulitter, hengebryster osv.. Hva skal en skalla eller halvskalla mann si? Anonymkode: fe7c2...182 3
SunnivaOslo Skrevet 25. mai 2019 #29 Skrevet 25. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man kan si hva man vil om menn med hårtap, men uansett hva de gjør med det, er de ikke lenger i posisjon til å kritisere kvinners utseende. Store fleskerumper, cellulitter, hengebryster osv.. Hva skal en skalla eller halvskalla mann si? Anonymkode: fe7c2...182 Det merkverdige er at de som kritiserer kvinner mest og setter de høyeste kravene til utseende, er de som mangler både det ene og det andre ift utseende selv. Jeg tror sånne menn bare prosisjerer sin usikkerhet på andre og fordi de vet at kvinner lett kan bli såret så kjører de på med hele den "uff det er SÅ turnoff" for å føle seg bedre over at de selv ikke ser bra ut. 13
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #30 Skrevet 25. mai 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan si hva man vil om menn med hårtap, men uansett hva de gjør med det, er de ikke lenger i posisjon til å kritisere kvinners utseende. Store fleskerumper, cellulitter, hengebryster osv.. Hva skal en skalla eller halvskalla mann si? Anonymkode: fe7c2...182 Og så hår voksende ut av ører og nese. Guæææh! Anonymkode: 661cc...6ec
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #31 Skrevet 25. mai 2019 Jeg er 24, har en BMI på 18 og har cellulitter øverst på lårene og på rumpa. Selvsagt ikke så ekstremt som på de bildene, men de er likevel der. Er verken feit eller dårlig trent. Det er helt vanlig uansett alder. Jeg syns ikke de er direkte pent, men jeg har til gode å se ei jente uten cellulitter. Du må bare se godt nok etter og i riktig lys Anonymkode: d86bb...6f7 7
Bubo Skrevet 25. mai 2019 #32 Skrevet 25. mai 2019 Ikke turn off når det er på en dame i ens egen alder. 1
SM30 Skrevet 25. mai 2019 #33 Skrevet 25. mai 2019 Kjipt at det er så mange som har det, for det er ganske turn-off. Det ødelegger ingenting, men det er jo ikke akkurat pent. Men nei, «alle» har ikke appelsinhud. Jeg har vært med damer helt opp i 40årene uten dette, om så kun bittelitt i skillet mellom rumpe/lår. Veltrente og slanke idrettsdamer har ikke dette. Tror ikke det er så vektavhengig, mer treningsavhengig. Ser man greske eller spanske damer er de ofte slanke med appelsinhud og slappe rumper...
Bamseklemmer Skrevet 25. mai 2019 #34 Skrevet 25. mai 2019 Helt enig, hvis man elsker kvinnen, da skal det mange "skavanker" til for at jeg ikke skal fortsette å elske henne. Arr, cellulitter og åreknuter har sin egen sjarm, man kan faktisk bli glad i noen dem også. Selv om dama synes det er stygt, trenger hun en bekreftelse på at jeg synes det er sjarmerende. Noen ganger må man se seg selv i speilet, før man dømmer andre ja😉 10
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #35 Skrevet 25. mai 2019 12 hours ago, AnonymBruker said: Ja. Er heldigvis sammen med ei flott, veltrent dame uten appelsinhud. Anonymkode: 52f89...059 La oss nå endelig håer at det stakkars jenta ikke får det heller, men i så fall er hun en av svært få kvinner. Anonymkode: 44cec...e39 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #36 Skrevet 25. mai 2019 6 hours ago, herremann said: Det er ikke veldig pent. Spis sunt og tren regelmessig. Ja, for det er jo som kjent bare slappe, tjukke, late mennesker som får cellulitter. https://www.side2.no/helse/vi-idrettsfolk-har-ogsa-cellulitter-4532110 Anonymkode: 44cec...e39 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #37 Skrevet 25. mai 2019 Det er jo ikke pent, men alder har ingenting å si. Jeg la merke til at jeg hadde dette når jeg var rundt 14. Jeg er 21 nå og har de ennå. Håper ikke de blir verre når jeg blir eldre. Jeg trener 4 ganger i uken. Slik ser mine ut. Ikke så ekstreme som de i HI men likevel for mye til at jeg kan gå med shorts eller bikini. Anonymkode: b762d...ca0
Thyra Skrevet 25. mai 2019 #38 Skrevet 25. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 24, har en BMI på 18 og har cellulitter øverst på lårene og på rumpa. Selvsagt hikke så ekstremt som på de bildene, men de er likevel der. Er verken feit eller dårlig trent. Det er helt vanlig uansett alder. Jeg syns ikke de er direkte pent, men jeg har til gode å se ei jente uten cellulitter. Du må bare se godt nok etter og i riktig lys Anonymkode: d86bb...6f7 Hvorfor er det selvsagt? Tenåringer kan også ha cellulitter. Småbarn og menn også. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #39 Skrevet 25. mai 2019 Litt går jo, men mye er turn off ja. Noen kan se helt jævlig ut. Men er såpass mange uten ekstreme tilfeller. Anonymkode: d4e32...3fc
herremann Skrevet 25. mai 2019 #40 Skrevet 25. mai 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Ja, for det er jo som kjent bare slappe, tjukke, late mennesker som får cellulitter. https://www.side2.no/helse/vi-idrettsfolk-har-ogsa-cellulitter-4532110 Anonymkode: 44cec...e39 https://nhi.no/livsstil/egenomsorg/slik-forebygger-du-cellulitter/ Inaktivitet og vektøkning fører til at cellulitter blir mer synlige, så det så!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå