Gå til innhold

Beste deodorant mot svette!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en av de kvinnene som svetter over middels mye. Har ennå ikke funnet en deodorant jeg er fornøyd med. Noen som har vært i samme båt som meg og har en deodorant å anbefale? :)

Anonymkode: 0563d...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du burde prøve en antiperspirant.Forskjellen på deodorant og antiperspirant er at deodoranterreduserer svettelukten uten å påvirke produksjonen av svette, mens antiperspiranter reduserer selve svetteproduksjonen, og du vil svette mindre. Selv bruker jeg Vichy stress resist,den røde. Denne hjelper litt, men mest effekt har jeg av å begynne med Stop 24 strong. Denne påføres på tørr, ren hud 1-2 dager i uken før leggetid. Vaskes av om morgenen. Jeg har ikke hatt en eneste våt flekk under armene siden jeg begynte med denne, helt fantastisk! :)

Anonymkode: 6aea1...018

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apoteket hadde en gang noe spesielt. Spør de. Husker dessverre ikke navnet. Ikke stop 24. 

Anonymkode: de643...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driclor!!Reddet livet mitt, svettet som en hest selv om jeg ikke var i bevegelse

Anonymkode: 2aa29...82b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne!

https://www.pureyou.no/products/active-deodorant-balm-minteucalyptus

Har også alltid svettet veldig mye, brukt Stop24 og aluminiumsklorid. Begynte med denne for 2 mnd siden, kroppen trengte 3 uker på tilvenning. Svettet en del, og følte jeg luktet litt ekstra, nå merker jeg ingenting. Svetter ikke, lukter ikke, og den skader ikke kroppen min. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
18 hours ago, AnonymBruker said:

Brukt denne selv noen år, og livet mitt ble forandra. Pass på at du ikke er nybarbert, da svir det fælt. Jeg bruker den cirka 1 gang i måneden før jeg legger meg. Kan bli litt rød og irritert men går fort over. Bruker kun vanlig deo nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Signerer denne! Denne forandret livet mitt. Men følg instruksjonene nøye. Og gjerne ha litt hår ved påføring, så kan du heller barbere noen dager etter. 

Jeg svetter aldri lengre, bruker denne kanskje 1 gang i året.

Anonymkode: e52f1...d6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cosmica fikk jeg da jeg svettet som verst som 14 -åring.

Anonymkode: d187b...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes Yerka lenger...? Det var skikkelige saker...

Anonymkode: da2ab...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer også på aliminiumsklorid, det er vondt og fælt i starten men såå verdt det. Følg instruksjonene nøye.

Jeg brukte den for sånn 10-11 år siden, fikk lett store svetteringer og kunne ikke gå med klær av visse farger. Det ble helt borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Ser det er litt gammel tråd, men. Jeg har prøvd det meste av deoer og de fleste er helt ok, men nå har jeg testet first price sin ! Wow! Jeg har aldri opplevd å holde meg helt tørr under armene ved trening og at det holder seg tørr i et døgn. Jeg har ikke skjekket om den varer enda lenger enn et døgn, det gjør den sikkert, men liker å dusje hver dag.

Nå f.eks ligger jeg i senga etter nattevakt, tok på deoen sist for et døgn siden akkurat. Har på denne tiden gått i oppoverbakker til jobb i en time og svettet, og deretter vært på jobb i 10 timer også sovet i 7 timer og jeg er fortsatt helt tørr og 0 lukt+ 

Den har også en veldig frisk og mild god lukt. Anbefales! Skal aldri kjøpe noe annet! 

Anonymkode: 1fc5c...d30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...