Gå til innhold

Godt voksne og eldre kvinner med langt hår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner du noen? Hvor gamle er de? Hva slags stil har de? Farget eller naturlig hår? Hva tenker du om å la langt hår flagre fritt i vinden når man er gammel? 

Anonymkode: bbcdd...efa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint og flott så lenge der er glansfullt og passer til ansiktet.

Anonymkode: 44e7e...00c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint :hjerte: Her er en kvinne  i 60-årene

d17875a829b859b1f40b6c273e622183.jpg

 

Anonymkode: 51bf0...66b

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1ec1cfd35960a13ee2f59faf7bc890a0.jpg?nii cww66bhldi221.jpg

long-gray-hair-over-40.jpg857baf3edbb2b411af1eea19aeb1173b.jpgimages?q=tbn:ANd9GcSmM4JIa2443pdHwQDj5xwVakkert :hjerte: 

Anonymkode: 51bf0...66b

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hva du mener med «godt voksen», fordi noen her på forumet omtaler 40 åringer som godt voksne, hehe. Hvis det er det du mener så er jeg en av disse, dvs blir 40 til neste år. Har langt hår. Stil? Kan poste bilder hvis det er interessant. 

Anonymkode: 8282a...7c4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at mange kvinner klipper seg kort når de blir 45+ er fordi håret ofte blir tynnere med alderen.  Men hadde de hatt like tykt hår som i ungdommen ville de selvsagt beholdt det, fordi langt hår er foryngende. 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hva du mener med «godt voksen», fordi noen her på forumet omtaler 40 åringer som godt voksne, hehe. Hvis det er det du mener så er jeg en av disse, dvs blir 40 til neste år. Har langt hår. Stil? Kan poste bilder hvis det er interessant. 

Anonymkode: 8282a...7c4

Godt voksen er 60 +. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du noen? Hvor gamle er de? Hva slags stil har de? Farget eller naturlig hår? Hva tenker du om å la langt hår flagre fritt i vinden når man er gammel? 

Anonymkode: bbcdd...efa

Gammel, da mener du når man nærmer seg 70 år  og oppover ja :) 

Anonymkode: 51bf0...66b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert uansett alder 😍

Anonymkode: 26f6a...cef

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FirstNameLastName

Har ei venninne med tjukt, glansfullt hår. Hun kler det godt. Kan ikke se for meg henne uten. 

Glemte å skrive at hun er ca 55 år.

Endret av FirstNameLastName
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er kledelig med så langt hår når man er passert 50. Får bare skikkelig desperat-vibber

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart pensjonist og har skulderlangt hår.  Har tykt, brunt hår med naturlig fall.  Går til frisør hver 6.uke for striping og klipp.   Har ingen grå hår.

Har aldri håret hengende stritt rett ned, sånn som unge jenter gjerne har.  Det kledde meg da jeg var yngre, men ikke nå lenger. Til daglig, når jeg skal på jobb, snurrer jeg raskt håret i en hale eller topp.  Med litt spray er håret ferdig på 1 min.  

Det fine med langt hår er at det er raskt å variere frisyre.  Hestehalen kan plassere høyt eller lavt, bak eller på siden.  Man kan se sporty ut, formell eller festfin.     

Glad jeg ikke klippet håret da de fleste kvinner jeg kjenner, gjorde det.  Synes de har mye styr med håret sitt. 
 

Anonymkode: a211c...f04

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

45 minutter siden, AntiBullshit skrev:

Synes ikke det er kledelig med så langt hår når man er passert 50. Får bare skikkelig desperat-vibber

??   Det er hår!  MÅ man se kjerring ut bare fordi man har passert 50?  Du vet at kvinner på 50 har lov til å være sexy?

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Synes det er fint med langt hår i alle aldre, med mindre håret er veldig tynt og slitt (men det er stygt enten man er 20 eller 70). På godt voksne kvinner er det imidlertid ofte mer kledelig å sette det opp enn å la det henge rett ned. Før i tida hadde jo alle kvinner langt hår, men kun helt unge jenter gikk med håret løst. At eldre kvinner "må" ha kort hår er en ganske ny greie. Jeg skal aldri klippe håret mitt kort! Mulig jeg går for skulderlengde når jeg blir eldre, men "guttekort" blir det aldri her i gården...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes langt hår ikke følger alder om det er pent eller ikke. Velstelt og kledelig hår er pent uansett alder,men ekstra pent om det er litt lengde på det. Når det er på menn er det litt vanskeligere kunne ha en kul stil med langt hår enn kvinner når man er 70+ Med mindre han er indianer, da er han grise tøff med langt sølvfarget hår. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, SupaWoman skrev:

??   Det er hår!  MÅ man se kjerring ut bare fordi man har passert 50?  Du vet at kvinner på 50 har lov til å være sexy?

Nå må du jekke deg ned litt og slutte å legge ord i munnen min. Jeg har hverken påstått at man ikke kan være «sexy» med langt hår ei heller at det er «kjerring». Det ble spurt av TS hva jeg tenker om langt hår på eldre damer, og jeg synes ikke det er kledelig. Du må da tåle at jeg mener det uten å gå opp i fistel får så å egge opp til brukerdebatt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...