Gå til innhold

Ungdomsbil for gutt 18.


Mysticgirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, Vox_populi skrev:

De 18-års guttene jeg kjenner, er ikke så opptatt av kostnadene. Litt råning og småkjøring blir det ikke så store bensinutgifter ut av uansett. Grom låt og bra aks er derimot et klart pluss!

Da må jo Tesla Model 3 være drømmebilen for en 18-åring, bedre akselrasjon enn en Porsche 911..  Tror en Nissan Leaf er et tryggere valg 🤣 

Anonymkode: 45331...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da må jo Tesla Model 3 være drømmebilen for en 18-åring, bedre akselrasjon enn en Porsche 911..  Tror en Nissan Leaf er et tryggere valg 🤣 

Grom låt har Tesla ikke, da. Men aksen veier opp for mye, så den er drømmebilen for mange – uansett alder. Men alt for dyr for de fleste.
Elektriske kjerringbiler som en gammel Nissan Leaf bringer deg fra A til (det nærliggende) B, men er meget langt unna å være det en 18-årig gutt ønsker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Vox_populi skrev:

Grom låt har Tesla ikke, da. Men aksen veier opp for mye, så den er drømmebilen for mange – uansett alder. Men alt for dyr for de fleste.
Elektriske kjerringbiler som en gammel Nissan Leaf bringer deg fra A til (det nærliggende) B, men er meget langt unna å være det en 18-årig gutt ønsker seg.

Unge menn er de som oftest blir hardt skadet eller drept i trafikken. Når jeg nevnte elbil tidligere var ikke det fordi den er kul, men det er en bil som kanskje føreren blir dyktigere til å kjøre med, da man må ta visse hensyn , og det er kanskje akkurat det en ung mann på 18 år trenger.  

Anonymkode: 5c3ba...ebd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, prt90 skrev:

Hvorfor det? En bil som er tilnærmet gratis i bruk må jo være drømmebilen for en 18-åring med begrensede midler. Ville dog droppet tesla, 0-100 på 3 sekunder er neppe noe sjakktrekk for en 18-åring.

Er du kvinne? Det virker slik.
Du er i hvertfall ikke en 18 år gammel gutt med venner.. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unge menn er de som oftest blir hardt skadet eller drept i trafikken. Når jeg nevnte elbil tidligere var ikke det fordi den er kul, men det er en bil som kanskje føreren blir dyktigere til å kjøre med, da man må ta visse hensyn , og det er kanskje akkurat det en ung mann på 18 år trenger.  

Anonymkode: 5c3ba...ebd

Gutten blir misfornøyd. Du blir à la den kjedelige, gamle tanta som han alltid fikk "nyttige", myke pakker fra til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, Vox_populi skrev:

Gutten blir misfornøyd. Du blir à la den kjedelige, gamle tanta som han alltid fikk "nyttige", myke pakker fra til jul.

Myke pakker? 😂 Det er snakk om ens sønn. Da gjør det faktisk ikke så mye om man blir kjedelig en gang i blant og tenker sikkerhet. Er det så ille? Gutten kan spare selv til å kjøpe drømmebilen når han har kjørt og lært litt, utviklet seg litt mer i hjernen. Og forresten så kjøper jeg oftest mer gøye ting nevøer og nieser enn mine egne barn, de får altfor mye i hverdagen 😁

Anonymkode: 5c3ba...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, prt90 skrev:

Hvorfor det? En bil som er tilnærmet gratis i bruk må jo være drømmebilen for en 18-åring med begrensede midler. Ville dog droppet tesla, 0-100 på 3 sekunder er neppe noe sjakktrekk for en 18-åring.

Aktiver chill mode.

Anonymkode: 1ebbf...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AndreasBR skrev:

Er du kvinne? Det virker slik.
Du er i hvertfall ikke en 18 år gammel gutt med venner.. :P 

Er du en 18 år gammel gutt?  Hadde iallfall forklart den teite kommentaren din på forrige side.

Anonymkode: 9b87f...951

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du en 18 år gammel gutt?  Hadde iallfall forklart den teite kommentaren din på forrige side.

Anonymkode: 9b87f...951

"Det spiller nærmest ingen rolle hva han synes om det er du som betaler.. 
Du tenker på dette? Skjønner ikke hva som er teit med det... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2019 den 23.49, abrasiveRefraction skrev:

Kjøp han en ny Model 3, preformance utgaven med selvkjøring. Elevene mine er så missunnelige når noen får Tesla. 

Eventuelt en Porsche 911? Mercedes GTR? Audi A4? 

Elevene dine på 18 år får Tesla av foreldrene sine?

Anonymkode: 87aba...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Elevene dine på 18 år får Tesla av foreldrene sine?

Anonymkode: 87aba...910

Ja. Eller slektninger. Er ikke så veldig nysgjerrig i deres økonomi. 

Hvis jeg hadde snørrvalper ville jeg kjøpt dem Tesla Model 3 siden de er tryggest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Ja. Eller slektninger. Er ikke så veldig nysgjerrig i deres økonomi. 

Hvis jeg hadde snørrvalper ville jeg kjøpt dem Tesla Model 3 siden de er tryggest.

Hvor jobber du? Trodde du jobbet i Tromsø eller noe? Er folk så rike der oppe?

Anonymkode: 87aba...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor jobber du? Trodde du jobbet i Tromsø eller noe? Er folk så rike der oppe?

Anonymkode: 87aba...910

Kommer ikke til å si hvor jeg jobber. Tromsø eller noe er spesifikt nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...