AnonymBruker Skrevet 13. januar #41 Del Skrevet 13. januar Tror de troller oss. Anonymkode: 667f4...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #42 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 24.5.2019 den 9.36): Vil ikke anbefale noen å bruke BankID på mobil eller nettbrett. Dette er altfor usikkert, spesielt på android som er et elendig system. Kun på en sikker pc/mac. Jeg jobber med dette, så vet hva jeg snakker om. Selv har jeg kun en macbook air som får komme inn i nettbanken. Windows er kjempeusikkert. Anonymkode: 740ce...ab5 Jobber du i Apple? 🙃 Anonymkode: 5988b...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #43 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Tror de troller oss. Anonymkode: 667f4...175 Det er bare et verktøy, ikke en personlig beskjed til deg. 🫳 Anonymkode: 7376b...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #44 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jobber du i Apple? 🙃 Anonymkode: 5988b...956 Vedkommende aner ikke hva den snakker om, det er helt åpenbart. Det er en hel rekke CVE-er for ulike apple-enheter og systemer også, noe personen later til å bare hoppe over å tenke på. Og svært få CVE-er som tilsier at android er mer sårbart for bankID-hacking enn IOS. Det er generelt veldig lite hacking av bankID, i ordets rette forstand - det er i hovedsak svindel og lureri som gjør at enkelte brukere med bankid er sårbare og lar seg utnytte. Anonymkode: 63e7e...038 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #45 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 24.5.2019 den 9.19): Jada, det er åpenbart ganske unge mennesker som legger inn ord i matrisen. Jeg fikk en gang «anal blødning» Da ringte jeg banken 😣 Anonymkode: 2c317...64f AnonymBruker skrev (På 24.5.2019 den 9.21): Tuller du med meg? Å hva fikk du ut av å ringe banken? Dummeste jeg har lest i dag. Anonymkode: 2bf2a...ed4 Kanskje Anonym..2c317...64f er veldig overtroisk og engstelig og tenker at det kodeordet betyr at h*n er skjebnebestemt til å få endetarmskreft i nær framtid Anonymkode: dddf8...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #46 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er bare et verktøy, ikke en personlig beskjed til deg. 🫳 Anonymkode: 7376b...b71 Jeg tror det er en filur som har det veldig morsomt med å legge inn visse ord i matrisen. Anonymkode: 667f4...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:01 #47 Del Skrevet mandag kl 22:01 Anonymkode: 667f4...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå