AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #21 Skrevet 26. mai 2019 På Thursday, May 23, 2019 den 16.33, Vanlig fyr skrev: USA har samarbeid med de fleste NATO land, fordi landene ikke kan avlytte egne borgere. Altså, det er ulovlig å avlytte egne borgere men de har lov til å avlytte andre lands borgere. På grunn av dette har de et etterretningssamarbeid hvor feks Storbritannia bestiller informasjon om egne borgere. Prøver du være morsom? Hvis jeg blir nødt til å velge mellom Donald Trump eller Huawei, så tipper jeg faktisk at Huawei kommer aller best ut! Den gjengen er i alle fall dyktige, ved sine fulle fem, og hakket mer ærlig enn den Trumpeten er... Anonymkode: 352e9...ba8
Gjest Vanlig fyr Skrevet 26. mai 2019 #22 Skrevet 26. mai 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvis jeg blir nødt til å velge mellom Donald Trump eller Huawei, så tipper jeg faktisk at Huawei kommer aller best ut! Den gjengen er i alle fall dyktige, ved sine fulle fem, og hakket mer ærlig enn den Trumpeten er... Anonymkode: 352e9...ba8 Kina har stjålet teknologi i årevis og det er slik Hauwei har blitt "dyktige". Valget står heller ikke mellom Trump og Huawei, valget står mellom Kina og vesten. Hvis du velger å støtte en kommunistisk ettpartistat som brutalt undertrykker så dem om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå