Gå til innhold

Spansk og Italiensk.


MortenMinstelønn

Anbefalte innlegg

På 5.11.2019 den 21.35, AnonymBruker skrev:

Italienere kler seg også veldig bra tror jeg

Dette er kjernen av mannemannen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.11.2019 den 22.36, Verden skrev:

Ja, det er et veldig melodisk språk som er en glede å høre. Byen Bologna har ennå ikke blitt skikkelig oppdaget av turistene

Kjenner flere fra Bologna. Av en eller annen dust grunn har jeg ikke vært der. Enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 3.11, SupaWoman skrev:

Er italiensk og spansk så likt at de forstår hverandre?   Syns det høres veldig forskjellig ut. 

De forstår hverandre om de gidder. Litt som oss her oppe i nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 3.11, SupaWoman skrev:

Er italiensk og spansk så likt at de forstår hverandre?   Syns det høres veldig forskjellig ut. 

De høres ganske forskjellig ut. Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Kjenner flere fra Bologna. Av en eller annen dust grunn har jeg ikke vært der. Enda.

Anbefales om man liker Italia! Den er en sjarmerende by med særpreg, som er godt ivaretatt. Vakker arkitektur og flotte severdigheter – blant annet Europas eldste universitet, og en vakker botanisk hage, trange gater, flotte plasser. Masse muligheter til god mat og drikke. Byen preges av de drøyt 80 000 studentene som går på universitetet midt i byen. Store deler av byen er rett og slett campusen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd 10 år i Italia og har mest inntrykk av at italienerene liker godt Spania og alt som kommer med. Spesielt jenter. Italienere liker godt å reise og har alltid en positiv innstilling til andre land.

Liker godt aksenten fra Emilia-Romangna. Har venner fra Modena og den har en morsom flyt. Absolutt favoritt er jo siciliansk aksent. 

Dere halvt italienske... Har dere sett Quo Vado med Checco Zalone? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...