Gå til innhold

Ekstrovert folk har mindre IQ


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du vet ingenting om hva jeg klarte eller ikke. Jeg valgte å gjøre det selv, enn å være psykolog for sprengt hormoniske små gutter som kun fokuserte å holde gulroten nede.

En ekstrovert måtte først hjelpe de med gullroten for å så få de med på å hjelpe å løse gåten👍TS 

Anonymkode: 5c6ac...512

Hvorfor blander du testosteron opp i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du vet ingenting om hva jeg klarte eller ikke. Jeg valgte å gjøre det selv, enn å være psykolog for sprengt hormoniske små gutter som kun fokuserte å holde gulroten nede.

En ekstrovert måtte først hjelpe de med gullroten for å så få de med på å hjelpe å løse gåten👍TS 

Anonymkode: 5c6ac...512

Dette klarte altså de ekstroverte å få til, mens din gruppe jukset. :) Det er ikke nødvendigvis de smarteste som jukser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at en person som har "dysleksi" er uintelligent?.... Frekkeste jeg har lest i dag. Skrive feil betyr ikke lav intelligens, du er sikkert ekatrovert du siden du ikke vet det....lol 

Anonymkode: 5c6ac...512

Dysleksi berører ikke grammatikalsk forståelse.

Anonymkode: 0579a...870

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mindre IQ...

Anonymkode: 49ddd...0d6

Lav er enda mindre enn mindre, forstår du?

Anonymkode: 5c6ac...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dysleksi berører ikke grammatikalsk forståelse.

Anonymkode: 0579a...870

Spiller ingen rolle... Ingen er perfekt😊TZ 

Anonymkode: 5c6ac...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Tøytigern skrev:

Dette klarte altså de ekstroverte å få til, mens din gruppe jukset. :) Det er ikke nødvendigvis de smarteste som jukser.

For å være helt ærlig, ville jeg heller jukset enn å hjelpe med gullroten. Da vil jo de andre le av de ekstroverte, og ikke av meg. Der har vi den sosiale intelligens pluss at gruppen min vant👌✌TZ 

Anonymkode: 5c6ac...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lav er enda mindre enn mindre, forstår du?

Anonymkode: 5c6ac...512

Litt usikker. Kanskje jeg er lavere intelligent. 

Anonymkode: 49ddd...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg på når de aldri kan tenke igjennom ting i sitt hode og at de ikke klarer å finne på noe helt for seg selv hjemme.

De er avhengig av andre for å ha ett godt liv, og klarer ikke løse sine egne problemer aleine med sitt egent hode.

De kommer til å slite om de blir gammel og ensom..... 

Å ikke klare å være aleine og nyte der må være vanskelig. Lite selvstendig isåfall

Anonymkode: 5c6ac...512

Såkalt ekstroverte kan man kalle litt tilbakestående sosialt, de forstår ofte ikke andre sine behov.

Men uansett så er jeg mot merkelappsystemet, i min verden eksisterer ikke introvert/ekstrovert. Mennesker er forskjellig, bare godta det :) 

Anonymkode: f1f56...34d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstroverte får mer energi av å være sammen med andre mennesker, men det betyr da ikke at de ikke klarer å være alene.

Anonymkode: d4646...178

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, med denne logikken er psykologer med kognitiv terapi som arbeids felt svært lite intelligent. Det at de faktisk må ha dialog med pasienter for å kunne hjelpe dem  sier jo sitt om hvor kørka de er. 

Anonymkode: b1652...47d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du det i fra? Vil tro de kanskje har mer IQ jeg. 

Anonymkode: 96b4e...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, med denne logikken er psykologer med kognitiv terapi som arbeids felt svært lite intelligent. Det at de faktisk må ha dialog med pasienter for å kunne hjelpe dem  sier jo sitt om hvor kørka de er. 

Anonymkode: b1652...47d

Psykologer er for det meste introvert. De vet hva som skjer oppi hode, som de bruker mye selv. Ekstroverte vil heller stå for gruppeterapi. Da er det flere argumenter fra andre som kan hjelpe den ekstroverte.

En kompis av meg er mer introvert enn det jeg er, treffer han veldog sjeldent. Og han er psykolog.

Anonymkode: 5c6ac...512

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å være helt ærlig, ville jeg heller jukset enn å hjelpe med gullroten. Da vil jo de andre le av de ekstroverte, og ikke av meg. Der har vi den sosiale intelligens pluss at gruppen min vant👌✌TZ 

Anonymkode: 5c6ac...512

Nå ja.... vi kan godt snakke om sosial intelligens, men jeg føler meg ikke helt sikker på at publikum er mottagelig for input som kan komme til å kræsje med forutinntatte oppfatninger ;) 

Du er veldig sikker på at det er du som har rett, er du ikke. Din måte å se på en situasjon er den eneste rette. 

Anonymkode: 297f2...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg på når de aldri kan tenke igjennom ting i sitt hode og at de ikke klarer å finne på noe helt for seg selv hjemme.

De er avhengig av andre for å ha ett godt liv, og klarer ikke løse sine egne problemer aleine med sitt egent hode.

De kommer til å slite om de blir gammel og ensom..... 

Å ikke klare å være aleine og nyte der må være vanskelig. Lite selvstendig isåfall

Anonymkode: 5c6ac...512

Jeg er avhengige av andre for å ha et godt liv. Jeg er likevel selvstendig og løser så absolutt mine egne problemer. Noe vennene mine har påpekt med både irritasjon ( hvorfor ber jeg ikke om hjelp?) Og aksept at jeg "vil klare meg selv"

Jeg liker også alenetid. Og jeg er ikke uintelligent. Men fysøren så trist om jeg ikke hadde familie og venner! Jeg ER avhengig av dem jeg altså. Noe bare de siste dagene har vist for meg! Og jeg har tenkt mer enn noen gang på de som faktisk ikke har noen. Ingen de kan drikke kaffe med i en litt kjølig maimorgen. Ingen kollegaer som gir deg tommel opp. Ingen som ringer og sier : jeg ringer bare for å si at jeg er glad i deg! Ja, faktisk. Noe heter at en er sterkest alene. Ikke at en er mer intelligent 🙂

Jeg kan godt tro at andre kan like seg alene! Men når jeg tenker ensomhet får jeg nesten vondt. Alenehet er noe annet og selvvalgt..? Det er jo ok. Men tror neppe det har noe med intelligens å gjøre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forskning har faktisk vist at introverte generelt har høyere IQ enn ekstroverte

Anonymkode: fda6f...b10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forskning har faktisk vist at introverte generelt har høyere IQ enn ekstroverte

Anonymkode: fda6f...b10

Link? Jeg kan tro at når en velger å være alene at en leser mer, følger mer med på ting og setter seg inn i. Fordi en har tid og er opptatt av å fore hjernen. Det er bra, men blander du intelligens med kunnskapsnivå? Bare lurer litt da jeg ikke skjønner hvorfor de som er introverte skal være mer intelligente. Og omvendt for den del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er ekstrovert og kanskje eit standardavik under i intelligens en andre vaksne på min eigen alder. Men det gjer ingenting, alle kan ikkje ha so høg IQ som introverte deg. Det er sikkert slitsamt å væra så smart og blaffre med din eigen fortreffelighetpå internettforum. 

Mens du sikkert har nesa ned i Nietzsche (fekk nestan hjerneblødning av å skriva namnet hans riktig) ruller eg meg i gresset kvar sommar og hyle som ein liten unge saman med andre ekstroverte idiotar (vennene mine).  

Kvem har det mest løye, meg eller deg? 

 

Anonymkode: 22ff5...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg på når de aldri kan tenke igjennom ting i sitt hode og at de ikke klarer å finne på noe helt for seg selv hjemme.

De er avhengig av andre for å ha ett godt liv, og klarer ikke løse sine egne problemer aleine med sitt egent hode.

De kommer til å slite om de blir gammel og ensom..... 

Å ikke klare å være aleine og nyte der må være vanskelig. Lite selvstendig isåfall

Anonymkode: 5c6ac...512

Visste du at de aller fleste faktisk er både introvert og ekstrovert? Nei tenkte det. 

Anonymkode: 82949...4aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...