Gå til innhold

Jeg har heldigvis mistet sexlysten!

waco

Anbefalte innlegg

Gjest SumoBryter
Og tenk så rike de folka som står bak blir' date=' - de som lever fett på våres drømmer og forventninger om at alt skal bli perfekt bare man investerer nok tid og penger,...[/quote']

Åssen kan du ha blitt medlem av KG i 1970?

Forøvrig er jeg litt enig, ned med kapitalismen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å slutte å spandere drinker , droppe styling, vippetenger, forlengende mascaraer, og nye forlokkende antrekk hver helg skal jeg nok alltids klare......

Men begjæret Waco, hvordan skal jeg nedkjempe det ?

Fanny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Selvopptatthet ja..... hehe hvem er det som IKKE går ut for sin egen skyld da? Eller er dere jenter så flotte at dere undergraver deres egen skyld og er tilstede kun for andre mennesker???

Med selvopptatthet mener jeg IKKE hvorfor man går ut på byen. Et selvopptatt mennesker er et menneske som kun prater om seg selv og sitt og ikke evner å lytte til eller å virkelig SE andre mennesker.

Kvinnehat... ja det er det verste jeg vet. Tenk og hate kvinner, da må man tilnærmelsesvis være dem likegyldig....

Du er vel den som har minst positive ting å si om kvinner her i dette forumet, eller hva? Kanskje du ikke hater oss, men jeg tror ikke du liker oss heller...

RASEHAT, jeg har aldri møtt ei norsk jente som vil gi de nigerianske horene som står på karl johan de samme trygderettigheter og opphold som norske jenter har selv.

De fleste vil vel ikke gi horer rettigheter i det hele tatt, enten de er svarte eller hvite, nigerianske eller norske. Man ser på dem som laverestående individer - det har ikke noe med rase å gjøre...

En mann som åpner en samtale med å rakke ned på andre, uansett farge, kjønn, yrke... you name it, har tapt kampen om fittan den kvelden uansett.

Generell dumhet,..... dumhet kan ingen anklages for,..... og hvem er dum, - den som forelsker seg for selvbekreftelsens skyld eller dem som klok av skade gjør opp for seg....

Og med dette menes.....?

Med generell dumhet i min listing av dårlige egenskaper mener jeg personer som har null almennkunnskap, null menneskeforståelse, null innsikt i verken seg selv eller andre og dermed blir totalt uinteressant og dønn kjedelig. I mine øyne.

Alle tingene du ramser opp mysan er overfladiske ting, så fasadepreget at hvem som helst fjoms eller idiot kan være enig i tingene dine.

Så er heller ikke en eller annen tilfeldig pub i f.eks. Oslo det rette stedet for dype samtaler med et menneske du traff for tretten sekunder siden. Hadde en mann åpnet sin første samtale med meg med meningen med livet, ville jeg tatt det som et desperat forsøk på å virke intelektuell og intelligent, og kjedet meg ihjel veldig fort. Jeg tar gjerne den diskusjonen, men ikke når jeg ute for å ha det gøy.

Å juge på seg sannheten kan jo hvem som helst gjøre. Man trenger ikke list eller intelligens for å fremstå som en hedersmann, bare gjøre ingenting, og ikke si hva man mener...

Det er ikke rart man blir populær om man sier ting folk vil høre.

Og dette er vel noe de fleste gjør i et nytt forhold. Viser solsiden sin. Og de fleste greier vel å holde på fasaden første kvelden, enten det er for å ta med dama/typen rett hjem, eller kanskje til og med få lov til å møte personen senere også. Det er fullstendig naturlig og endel av det sosiale spillet mellom mennesker. Behersker man ikke denne kodeksen kan det hende man faller utenfor gang på gang.

Sjekkingen er et spill og klare man ikke følge spillereglene, har man lett for å tape. Verre er det ikke.

Ellers ville jeg fort blitt lei av en mann som snakket meg etter munnen også. Han må veldig gjerne ha egne meninger, men han må også kunne begrunne dem skikkelig når jeg spør "hvorfor det?" Da bør det ikke bare være en populærmening han har servert meg for å virke sympatisk, eller what ever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert

Mysan

RASEHAT, jeg har aldri møtt ei norsk jente som vil gi de nigerianske horene som står på karl johan de samme trygderettigheter og opphold som norske jenter har selv.

De fleste vil vel ikke gi horer rettigheter i det hele tatt, enten de er svarte eller hvite, nigerianske eller norske. Man ser på dem som laverestående individer - det har ikke noe med rase å gjøre...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
fox, du misforstår, - man bruker mye penger på å gjøre seg attraktiv for det annet kjønn, - altså man bruker penger på seg selv for å gjøre seg fin for andre..

Forstår du hva jeg mener, den dyreste kostnaden alle mennesker har er jo på seg selv for å ha andre...

Nope , den dyreste kostnaden jeg har er studielån og bo utgifter. Å bruke penger på seg selv er gøy og det gjør jeg også...men jeg ser ikke det som noe problem. Jeg tro ikke det er pengene som er problemeyt ditt Waco... det er vel heller at du ikke er trygg å damer. Og da hjelper det ingenting med pene klær og sånn. Fortvil ike waco..mange jenter liker litt sånne uerfarne gutter... Lykke til...hilsen foxy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

ermh.. altså, kan hende det bare er jeg som er urimelig her, men om en mann kommer og prater med meg på byen, og så vil spandere drinker på meg, så sier jeg som regel nei om jeg ikke er interressert i meg! Men om han derimot fortsetter å insistere på en drink, så lar jeg han få lov! Og hva er det der med at menn tror at kvinner er til salgs? kjøper noen en drink til meg, så er det jo dumt for de om de tror at de får sex av meg av den grunn! må mer til enn et par glass for å få noe av meg, jeg er ikke til salgs så lett akkurat :roll:

Det blir litt sleipt av den mannlige parten å tenke "åå, o jeg bare spanderer et par alkoholenheter på henne, så har jeg natta i boks, haha"

så lett er ikke jeg iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Så waco har mistet sex-lysten....

Jeg vedder på at han er kåtere enn noen gang og tror at med det her stuntet så vil KGs kvinnelige panel gjøre alt for å overtale ham til å starte på med kvinner igjen.... :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortvil ike waco..mange jenter liker litt sånne uerfarne gutter... Lykke til...hilsen foxy

Og hvor er det jeg laster ned brukanvisningen liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lett er ikke jeg iallefall..

Har dere lagt merke til at alle damer bruker kusa si som en slags belønning?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Og hvor er det jeg laster ned brukanvisningen liksom...

Oi oi oi... Jeg har også vært ute for mange drittsekker av noen menn... det skal jeg love deg.., men jeg orer ikke å ha en sånn bitter innstilling til det med sjekking og menn for det.. Ikke alle er sånn , og jeg har møtt mange fine , gode , snille menn også..

Det finnes mangs snille jenter vet du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du mener man kan være en tekstutgave av en virkelig person?

For en super start på dagen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mangs snille jenter vet du...

Jeg vet jo det, dess flere jenter jeg har intercourse med desto mer noia får jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SumoBryter

Har dere lagt merke til at alle damer bruker kusa si som en slags belønning?

Waco

Huff... belønning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest totten

Jeg vet jo det, dess flere jenter jeg har intercourse med desto mer noia får jeg...

Unnskyld meg men hva søren?

Hva med at det da er du som velger de mest overfaldiske og "blonde" (undskyld uttrykket, mener personlighetsmessig) damene som bare er opptatt av det ytre og din bekreftelse. Deretter gir de deg sex for å fortsettte å få bekreftelse. Dersom du er mindre overfladisk i dine valg vil du kankje også treffe jenter som ikke benytter sex som belønning. Kanskje vil du også da treffe en dame som ikke krever at du skal bruke masse penger på å oppredtholde et falskt image for å få henne?

Få opp øynene her og se at det er ditt valg av det store utvalget av flotte damer det er noe galt med, og ikke damer på en mer generell basis!!!!! Ta deg en tur utenfor kjøttmarkedene gutt, før du dømmer damer som overfladige horer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

før du dømmer damer som overfladige horer!

Det er vel ikke jeg som skulle ønske det var sånn? Hallo, hva er det jeg prøver med denne tråden da? Det er jo å skape en debatt for å finne ut om folk flest er klar over hvor mye ressurser de legger i det og ta seg godt ut for å føle seg attraktiv omkring omgivelsene.

Den eneste grunnen jenter ønsker seg for å være vakre, - er jo for å gjøre seg selv enda mer overlegne i forhold til andre mennesker.

Som vanlig klarer ikke jenter og se problemstillingen annerledes enn at det er jeg som har et snevert utvalg damer. Hva om jeg tilfeldigvis har fått de damene jeg har fått, - og dermed må summere etter mine egne erfaringer i stedet for preke om hvordan det burde vært?

Jeg liker jo jenter som liker sex, - men for å få tak i de jentene må jeg gjennom en selektsjon som er nærmest umenneskelig. Jenter skryter at de er flinke i senga og gode til og ha sex, - men ingen av dem klarer og ha sex for sexens skyld, - men sex pga valg av partner.

Hvorfor klarer dere ikke og se forskjellen?

Jeg har klart og få orgasme med kanskje 100% av partnere mine, mange husker jeg ikke idag ved navn og enda færre husker jeg av utseende, - hvem jente på kg er det som har 100% orgasmeranking med et tilfeldig utvalg jenter fra dette land? Føler meg som en MMI undersøkelse, hvor mine jenter er tilfeldige jenter fra forskjellige klasser og fra forskjellige miljøer, jeg har pult jenter som har skulket undervisningen sin på katta for å være utro, og jeg har pult muslimske jenter, jeg har pult jødiske jenter og kristne jenter, ateister og andre, jeg har pult jenter fordi jeg har var kåt og jeg har pult jenter fordi jeg ikke ville sove alene, - jeg har pult jenter fordi de tar oppvasken senere og kanskje gidder støvsuge gulvet, jeg har pult jenter fordi de var de eneste som var igjen på danskeferja, jeg har pult jenter på universitet og i utlandet, jeg har pult jenter i rusa tilstand, og i nykter tilstand, om morningen og om kvelden og natta, jeg har pult jenter på tøyenbadet og jeg har pult i skauen, i bilen og i båt, -felles for alle jentene jeg har pult er at de alle har fitte.

Jeg lurer fælt på hvor mye vellykket sex dere jenter på forumet har, - la meg gjette, - ALLE DERES 4000 samleier i løpet av livet er perfekte?

Når man leser svarene dere avgir så forstår dere vel at man blir fort usikker?

Waco

Det eksisterer ingen jenter som liker sex pga sexen, men fordi dem har sex med rett partner, - dere er ikke slike som menn, som mener at alle mennesker er like mye verdt og alle jenter er fortjener et knull før man avgjør dem, vi er ikke sånne som jenter som har forestillinger og vil at andre skal bevise at hun er verdt å pule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest totten

Den eneste grunnen jenter ønsker seg for å være vakre, - er jo for å gjøre seg selv enda mer overlegne i forhold til andre mennesker.

Hmmm... Har jeg missforstått jeg da når jeg forsøker å gjøre meg vakker for å føle meg bra med meg selv? Gjør meg ikke vakker for å få bekreftelse fra andre, men for å føle meg sikkrere på meg selv når jeg tar kontakt med andre,slik at jeg kan vise frem meg selv, altså den skikkelige meg, på en mer tiltalende måte. Føler jeg meg vaker slapper jeg bedre av, smiler lettere og står med rakere rygg. Hadde inntrykk av at dette var grunen til at de fleste jeter gjorde seg vakkre, for sin egen del og ikke andres jeg da men....

Vet ikke hvordan jeg quoter en gang til men du sier at jenter ikke har sex for sexens skyld men for å få bekreftelse, og at jenter ike nyter sex, bare partneren. Stiller meg igjen totalt uforstående til dette. Vet om flere jenter som har uavhengig sex, gjerne etter en kveld på byen, ikke fordi de behøver bekreftelse men fordi de er single og har et behov for seksuell tilfredsstillelse. Men dette er visst bare en myte det?

Hvor mye penger det koster og gjøre seg tiltrekkende? Var jo nettop her mitt poeng om din seleksjon kom inn. Dersom du behøver å benytte så mye penger på ditt utseende, og spandere drinker i fleng, så har din seleksjon av jenter vert dårlig. Du har jo da ikke funnet jenter som liker deg, men bare de nye klærne dine... Altså dro jeg konklusjonen om at de har måttet være overfladiske, finnes vel overfladiske jenter som er muslimer, kinesere, blandt det siste utvalget på danskebåten, i edru og i beruset tilstand mm?

Kan si meg enig i at det finnes mange jenter som er opptatt av image, og det å bli spandert drinker på. Men nå har det seg slik at jeg er i kontakt med mange mennesker, og er mye ute på byen og blir ofte sjekket opp. Men ved ingen av disse anledningene har gutter tilbudt meg drinker for oppsjekkingen fordi dette er avleggs på de plassene jeg går ut på. Har også jobbet på et utested, og dermed nermest bodd der i en periode, og jeg må si at jeg ikke har set denproblematikken du presenterer. Jeg er ingen freek som henger på de rareste utesteder og har de rareste venner, og har vert i kontakt med mange mennesker opp igjennom tidene. Likevel møter jeg ikke problemstillingen din(har flertallige gutte venner som helelr altdi har møtt dette) Dette er årsaken til at jeg stiller spørsmål ved ditt utvalg av jenter. Jeg baserer meg altså på erfaring, og drar heller ikke dette spørsmålet helt ut av luften bare fordi jeg ikke liker det du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Du kan ikke være helt riktig god du Waco.. Jeg tror ikke alle gutter er som deg som har seg med hvem det måtte passe. Selvfølgelig spiller partneren en rolle. jeg har aldri sex med noen før jeg liker han, altså at han tenner meg. Noe annet er utenkelig . og det tror jeg det er for de fleste gutter også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunen til at de fleste jeter gjorde seg vakkre, for sin egen del og ikke andres jeg da men....

Poenget er at du gjør deg penere fordi du sammenligner deg med andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri sex med noen før jeg liker han, altså at han tenner meg.

Hvordan kan du vite at du tenner på ham før du har hatt sex med ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...