Gå til innhold

Hvilken erfaring har du med Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte han jeg har vært samboer med siden 2014 og fått barn med der.

tommelopp fra meg. Både menn som vil ligge og som vil ha kjæreste der

Anonymkode: 1006f...49a

Hadde dere mange dates før første kyss og før første sex kveld? 

Anonymkode: 625ac...2e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg som er jente og hovedsaklig ute etter jenter selv(er bi, men mest over på jentesida) så er det ganske dårlig, lite jenter haha. Sykt mange matcher med gutter da, men de fleste skriver aldri. 

Anonymkode: 655cc...bb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er overfladiske som går etter høyde? Og menn da som går etter store pupper,høyde,ansikt,hår osv osv...Herregud menn får 1 krav mot seg liksom

Anonymkode: ff4fb...fbc

Poenget er at menn er mer seksualisert enn kvinner . og når noen skriver "alle under 190 kan sveipe til venstre" (usikker hvilken vei) så tror men at da liker de også stort utstyr og tror at det er innafor å nevne det i bioen. På linje med om en kvinne sier en mann har fin kropp, så tror han at tiden er inne for å sende dick pic

Anonymkode: f77a6...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

TS her. Jeg har fått 2 matcher! Jeg sendte melding først til begge, bare en liten kommentar til noe de hadde skrevet i bioen. Han ene har ikke svart, men jeg fikk opp at han hadde lagt til nytt bilde, så han har jo vært pålogget🤔 og han andre svarte med kommentar tilbake, typ «ja kult!», som jo ikke fører samtalen noe videre🤷‍♀️

Anonymkode: 4c40c...5d5

Kjenner meg igjen i det siste der, folk kan jo ikke holde en samtale om de så satt med en revolver i kjeften 😕 Kommer jo til å se ut som Quasimoto om man skal bære alle samtaler på ryggen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første og siste tinderdaten jeg hadde var med min mann. Vi er nå gift på andre året, har barn og eier hus sammen 😊💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en masse dritterfaringer. Så møtte jeg plutselig ei.. Det er 1,5 år siden og vi blomstrer :-).

Det kan hende du må finne deg i å kysse noen frosker først, før du finner et godt kjæresteemne...

Anonymkode: 0f1f7...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...