AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #1 Skrevet 22. mai 2019 Jeg har nå fått jeg tinder (gratisversjonen), og lurer litt på hva jeg kan forvente😅 Har sveipet en liten stund, og har foreløpig sveipet til høyre på 2 menn som virker ålreighte. Sp kjekke ut begge to, og han ene hadde en litt morsom bio, han andre hadde mange kule hobbyer vist på både bildene og i bioen, pluss at han hadde en fin bio. Selv har jeg kun ett bilde og ingen bio🙈🤷♀️ Så vi får se hvordan det går! Håper i hvertfall at de to jeg liket liker meg tilbake🙈 Anonymkode: 4c40c...5d5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #2 Skrevet 22. mai 2019 Hva har du å tape på å skrive noen linjer bio? Jeg bruker appen stort sett som tidsfordriv, så jeg sveiper venstre nesten uansett, og i alle fall på de som ikke skriver noe. Det ene ørlille hintet om at du er ute etter kjæreste eller bare pulings, kan være nok. M50 Anonymkode: ceda6...e3e
RRK Skrevet 22. mai 2019 #3 Skrevet 22. mai 2019 M22, så langt kan jeg ikke påstå jeg er imponert. Fungerer sikkert bra for de som har draget riktignokk Men føler appen hopper over mange av de punktene som man gjerne vil vite om en partner, så synes nettsider er mye bedre på den måten. Men, når alle bruker tinder så er det ikke så mye annet å gjøre. Hadde alternativene vert bedre så hadde det første jeg gjor vert å slette den appen, men slik er det ikke. Sikkert flott app om man ser ut som en modell 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #4 Skrevet 22. mai 2019 Har bare gode erfaringer med Tinder i grunnen, men det fordrer nok at man ikke tar det så seriøst. Anonymkode: b503a...d62
Lalibita Skrevet 22. mai 2019 #5 Skrevet 22. mai 2019 Egentlig nesten bare positivt. I starten opplevde jeg utrolig mange gutter som sjarmerte og fikk meg forelsket, men som viste seg å bare være ute etter sex. Har hatt opp til 20 dates fra Tinder. Etter en stund ble jeg så lei, så jeg skrev i bioen min «ute etter noe seriøst, ikke kast bort tiden min» og da ble henvendelsene mye bedre! Fortsatt folk som prøvde seg på sex, men de aller fleste som kontaktet meg var ute etter kjærlighet de og. 2
Lalibita Skrevet 22. mai 2019 #6 Skrevet 22. mai 2019 Akkurat nå, Lalibita skrev: Egentlig nesten bare positivt. I starten opplevde jeg utrolig mange gutter som sjarmerte og fikk meg forelsket, men som viste seg å bare være ute etter sex. Har hatt opp til 20 dates fra Tinder. Etter en stund ble jeg så lei, så jeg skrev i bioen min «ute etter noe seriøst, ikke kast bort tiden min» og da ble henvendelsene mye bedre! Fortsatt folk som prøvde seg på sex, men de aller fleste som kontaktet meg var ute etter kjærlighet de og. Skal sies at jeg møtte ganske mange gutter som var super snille og kjekke, men andre ting som avstand og kjemi spilte inn. Så er utrolig mange gode snille gutter på tinder☺️
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #7 Skrevet 22. mai 2019 Nja....mye sexforespørsler og mye entitled guttunger men ellers helt ok. Ikke noe sted jeg søker etter noen få det er for mye gråstein og orker ikke bruke tid på å finne de få prosentene som er seriøse. Anonymkode: ff4fb...fbc 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #8 Skrevet 22. mai 2019 2 timer siden, Lalibita skrev: Skal sies at jeg møtte ganske mange gutter som var super snille og kjekke, men andre ting som avstand og kjemi spilte inn. Så er utrolig mange gode snille gutter på tinder☺️ Godt å høre😀 ser jo at det er litt av hvert der. Anonymkode: 4c40c...5d5 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #9 Skrevet 22. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nja....mye sexforespørsler og mye entitled guttunger men ellers helt ok. Ikke noe sted jeg søker etter noen få det er for mye gråstein og orker ikke bruke tid på å finne de få prosentene som er seriøse. Anonymkode: ff4fb...fbc Håper jeg klarer å luke ut de useriøse da. Men jeg har ikke fått noen matchet, sp foreløpig har jeg ikke det problemet😂 Anonymkode: 4c40c...5d5 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #10 Skrevet 22. mai 2019 Jeg fant kjæresten sånn:) Anonymkode: 45fa4...1a1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #11 Skrevet 22. mai 2019 TS her. Noen menn skriver høyden sin, og så er det noen som skriver f.eks 190/19? Hva er det siste tallet? Kan jo ikke være vekt😅 Anonymkode: 4c40c...5d5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #12 Skrevet 22. mai 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Noen menn skriver høyden sin, og så er det noen som skriver f.eks 190/19? Hva er det siste tallet? Kan jo ikke være vekt😅 Anonymkode: 4c40c...5d5 19 cm kuk Anonymkode: 625ac...2e9 2
frubaluba Skrevet 22. mai 2019 #13 Skrevet 22. mai 2019 Bare gode erfaringer fra Tinder. Dater en fin fyr derifra nå. Har ikke fått mange useriøse henvendelser der, og det er nok fordi man må matche for at de kan skrive til meg først. Har fått flere useriøse henvendelser andre steder.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #14 Skrevet 22. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her. Noen menn skriver høyden sin, og så er det noen som skriver f.eks 190/19? Hva er det siste tallet? Kan jo ikke være vekt😅 Anonymkode: 4c40c...5d5 19 cm kuk. Sveip venstre på dem! Du skjønner nok intensjonen hans med engang! Anonymkode: 64def...843 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #15 Skrevet 22. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: 19 cm kuk Anonymkode: 625ac...2e9 Hva faen😂 merkelig å oppgi det i en offentlig profil, det vil jo virke mot sin hensikt🤷♀️ Anonymkode: 4c40c...5d5 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #16 Skrevet 22. mai 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva faen😂 merkelig å oppgi det i en offentlig profil, det vil jo virke mot sin hensikt🤷♀️ Anonymkode: 4c40c...5d5 De tror nok at når kvinner er så overfladiske og går etter høyde så tror de også at de går etter penistørrelse😂 Anonymkode: f77a6...462 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #17 Skrevet 23. mai 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: De tror nok at når kvinner er så overfladiske og går etter høyde så tror de også at de går etter penistørrelse😂 Anonymkode: f77a6...462 Vi er overfladiske som går etter høyde? Og menn da som går etter store pupper,høyde,ansikt,hår osv osv...Herregud menn får 1 krav mot seg liksom Anonymkode: ff4fb...fbc 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #18 Skrevet 23. mai 2019 Forventer kortvokste menn at damer skal velge dere slik at dem selv blir høyere en partneren?? Anonymkode: 625ac...2e9 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #19 Skrevet 23. mai 2019 TS her. Jeg har fått 2 matcher! Jeg sendte melding først til begge, bare en liten kommentar til noe de hadde skrevet i bioen. Han ene har ikke svart, men jeg fikk opp at han hadde lagt til nytt bilde, så han har jo vært pålogget🤔 og han andre svarte med kommentar tilbake, typ «ja kult!», som jo ikke fører samtalen noe videre🤷♀️ Anonymkode: 4c40c...5d5 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #20 Skrevet 23. mai 2019 Møtte han jeg har vært samboer med siden 2014 og fått barn med der. tommelopp fra meg. Både menn som vil ligge og som vil ha kjæreste der Anonymkode: 1006f...49a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå