Gå til innhold

Noen som har prøvd intimvasken til Libresse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte den i dag, men så først nå at den inneholder LACTIC ACID.... Jeg bruker jo det i trynet for eksfoliering! Hvordan blir det å vaske seg nedentil med dette? Det kan da umulig være bra? 

Anonymkode: ebce8...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte den i dag, men så først nå at den inneholder LACTIC ACID.... Jeg bruker jo det i trynet for eksfoliering! Hvordan blir det å vaske seg nedentil med dette? Det kan da umulig være bra? 

Anonymkode: ebce8...fe4

Det er det i alle intimvaskene. Du bør bekymre deg mere for parfymen som er i den. 

Anonymkode: b0ab3...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en gratisprøve på sats. Fikk underlivssopp like etter jeg begynte å bruke den.  Kastet resten i søppelet.

Anonymkode: b2d25...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker den parfymefrie varianten med aloe vera-ekstrakt daglig, og jeg er superfornøyd! Den er veldig mild og irriterer ikke hud og slimhinner. Ny favoritt her👍

Anonymkode: 93b22...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en prøve, helt greit. Men så kan jeg godt bare bruke vanlig dusjsåpe. Jeg tåler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google er din venn. Lactic acid helps improve the skin's natural moisture factor, or the way the skin keeps itself hydrated. Basically, lactic acid helps to keep the skin moisturized and feeling less dry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...