Jump to content
AnonymBruker

Frykter påtvunget kannibalisme

Recommended Posts

AnonymBruker

Ok, det hele startet med at jeg så episoden "Lucky" av Criminal Minds, som i korte trekk handler om en kannibal som tvinger andre til å ufrivillig delta i kannibalisme. Etter at jeg så den episoden slet jeg med å sove.

Jeg tenker i disse baner: Hvor store er gravlunder, sammenlignet med hvor mange mennesker som dør årlig? Er det virkelig sånn at kun dyr ender opp i kjøttdisken?

Etter at jeg så episoden, så har jeg begynt å frykte for at det er en sammensvergelse hvor det vi tror er dyrekjøtt, egentlig er mennesker - altså det vi kjøper i butikken. Jeg er for tiden i ferd med å bli veganer, men tenker jo på at dette er noe som påvirker alle mennesker - ikke bare meg selv.

Hva bør vi gjøre med situasjonen? Man bør jo kreve en eller annen form for forklaring fra myndigheter. Hvor blir det av alle som dør liksom?

Anonymkode: c5909...5a9

Fortsetter under...

altflyter

Hvis du er oppriktig bekymret for dette, så tror jeg du skal ta deg en tur til fastlegen for en samtale! 

AnonymBruker

WTF??

Anonymkode: 17cba...466

Vampen
Akkurat nå, altflyter skrev:

Hvis du er oppriktig bekymret for dette, så tror jeg du skal ta deg en tur til fastlegen for en samtale! 

Jeg vil også anbefale å kutte ut Criminal minds inntil videre. 

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok, det hele startet med at jeg så episoden "Lucky" av Criminal Minds, som i korte trekk handler om en kannibal som tvinger andre til å ufrivillig delta i kannibalisme. Etter at jeg så den episoden slet jeg med å sove.

Jeg tenker i disse baner: Hvor store er gravlunder, sammenlignet med hvor mange mennesker som dør årlig? Er det virkelig sånn at kun dyr ender opp i kjøttdisken?

Etter at jeg så episoden, så har jeg begynt å frykte for at det er en sammensvergelse hvor det vi tror er dyrekjøtt, egentlig er mennesker - altså det vi kjøper i butikken. Jeg er for tiden i ferd med å bli veganer, men tenker jo på at dette er noe som påvirker alle mennesker - ikke bare meg selv.

Hva bør vi gjøre med situasjonen? Man bør jo kreve en eller annen form for forklaring fra myndigheter. Hvor blir det av alle som dør liksom?

Du burde absolutt ta deg en tur til legen.. 🤯 B12 mangel forsterker psykiske problemer.. 

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3404901/

Anonymkode: 2116e...d36

AnonymBruker

Litt vittig egentlig, snakket med en kollega i dag om at vi PR dags dato er rundt 8 milliarder mennesker på jorden, hvor skal alle disse begraves? 

Anonymkode: d680b...964

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor blir det av alle som dør liksom?

Mange velger kremasjon i stedet for begravelse i kiste. Da er det plass til mange flere på kirkegårdene.

Anonymkode: 7e24b...006

Hentacruel

Du trenger ikke bekymre deg. Menneskekjøtt smaker helt annerledes enn kylling, fisk og oksekjøtt. 

Vampen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Litt vittig egentlig, snakket med en kollega i dag om at vi PR dags dato er rundt 8 milliarder mennesker på jorden, hvor skal alle disse begraves? 

Mange av dem kremeres og vi har gjenbruk av graver. 

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert samme stedene som de 108 milliardene som har levd før oss.

Anonymkode: 99354...8a1

AnonymBruker
5 timer siden, Hentacruel skrev:

Du trenger ikke bekymre deg. Menneskekjøtt smaker helt annerledes enn kylling, fisk og oksekjøtt. 

Hvordan vet du det?

Anonymkode: b11a5...283

AnonymBruker
5 timer siden, Vampen skrev:

Mange av dem kremeres og vi har gjenbruk av graver. 

Signerer denne, det vil aldri bli et problem å finne nok gravplasser. I verste fall har man en dyp grav på 100 cm bredde 200 cm i lengde og 5 km+ i dybde med flere titals tusen begrav oppå hverandre med en digital gravsten du kan søke opp navn og historien på de som er der.

Anonymkode: e48b3...1a7

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan vet du det?

hahahahhahahahha

Anonymkode: c4544...17a

Annonse

AnonymBruker

Jeg drømte at jeg spiste menneskekjøtt. Det smakte som en blanding mellom gris og kylling, pluss litt søtere enn det, og det var veldig mørt.

Anonymkode: 8b2f0...ce0

AnonymBruker

Likene stables "oppå" hverandre på gravlunder. De som døde før 97 har plassen sin i 25 år, de som døde etter det får bare 20. Man graver rett og slett opp graven og legger ned en ny person etter en del år.  Hvis man skal ha graven lenger enn 20/25 må man betale for det. I tillegg går man mer og mer over til urne, mens før var det bare kister.  En urnegrav krever 1.5x1.5 m, kiste 3x1.5m. Mao på en eldre kistegrav får altså plass til 2 nye lik om det er urne.

(NB! Du har glemt at kjøtt bederver i regnestykket ditt. Man kan ikke spise et dyrelik man finner i naturen liksom, så hva får deg til å tro at det går an å spise mennesker på den måten?)

Anonymkode: 26505...7be

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er for tiden i ferd med å bli veganer

Den ene galskapen følges gjerne av en annen.

Anonymkode: d1230...337

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det?

Kanskje sett filmen Alive. 

Uansett har jo kjøtt særpreg. Jeg vet godt om jeg spiser sau, ku, gris, and, kylling eller kalkun. 

Anonymkode: dc5dc...527

AnonymBruker

En spiser da uansett ikke kjøtt av noe som er selvdødt! 

Men du kan jo ta en titt på filmen "de grønne slakterne", så får du nok ikke sove resten av livet......

Anonymkode: b988c...3df

AnonymBruker
21 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor blir det av alle som dør liksom?

Blir du beroliget av å høre at det er problematisk å finne plass til gravlunder i storbyer? Det har vært snakk om at det kanskje vil bli forbudt med kistebegravelser i Oslo, siden det er så plasskrevende i forhold til urnenedsettelser.

Anonymkode: 07743...b7e

hind
21 hours ago, Hentacruel said:

Ikke ulikt svinekjøtt ifølge diverse kannibalske seriemordere. Noen beskriver det som en mellomting mellom svinekjøtt og kalvekjøtt.