Gå til innhold

Frykter påtvunget kannibalisme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt vittig egentlig, snakket med en kollega i dag om at vi PR dags dato er rundt 8 milliarder mennesker på jorden, hvor skal alle disse begraves? 

Anonymkode: d680b...964

Mange kremeres

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessuten vet duvel at graver brukes opp igjen? Det er forskjellig fra sted til sted, kommer an på type jord hvor fort et lik blir så godt som borte, men dette vet de som jobber med dette. Når liket er borte brukes graven på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

Du kan slappe helt av. Folk begraves/kremeres. 

Endret av Villfisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk hjelp hos psykiatrien

Anonymkode: c629c...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Ok, det hele startet med at jeg så episoden "Lucky" av Criminal Minds, som i korte trekk handler om en kannibal som tvinger andre til å ufrivillig delta i kannibalisme. Etter at jeg så den episoden slet jeg med å sove.

Jeg tenker i disse baner: Hvor store er gravlunder, sammenlignet med hvor mange mennesker som dør årlig? Er det virkelig sånn at kun dyr ender opp i kjøttdisken?

Etter at jeg så episoden, så har jeg begynt å frykte for at det er en sammensvergelse hvor det vi tror er dyrekjøtt, egentlig er mennesker - altså det vi kjøper i butikken. Jeg er for tiden i ferd med å bli veganer, men tenker jo på at dette er noe som påvirker alle mennesker - ikke bare meg selv.

Hva bør vi gjøre med situasjonen? Man bør jo kreve en eller annen form for forklaring fra myndigheter. Hvor blir det av alle som dør liksom?

Anonymkode: c5909...5a9

Forklaringen du vil ha ligger i gjenbruk av gravplasser, og strengt sporingssystem på kjøtt som skal omsettes.
 Om du ikke stoler på myndighetene sine forskrifter om sporing av kjøtt, og heller ikke myndighetene sin kontroll av det, så er det vel ikke så stor sjanse for at du vil stole på en eller annen forklaring ellers heller? 

Anonymkode: 935c7...f63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent hypotetisk tullespørsmål: Hvordan tilberede? Om det smaker som en mellomting mellom svin og kalv.

Jeg tenker enten å tilberede det som svineribbe, i langpanne med vann i, under folie, så det får dampe lenge, og grill for sprø svor på slutten. En annen mulighet er å brune lett i gryte og så langtidssteke i en form med rotgrønnsaker og buljong. 

Jeg tenker en burgunder å drikke til?

Anonymkode: 0bd05...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.5.2019 den 21.29, altflyter skrev:

Hvis du er oppriktig bekymret for dette, så tror jeg du skal ta deg en tur til fastlegen for en samtale! 

Jeg dævver😂

Anonymkode: edcaa...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Likene stables "oppå" hverandre på gravlunder. De som døde før 97 har plassen sin i 25 år, de som døde etter det får bare 20. Man graver rett og slett opp graven og legger ned en ny person etter en del år.  Hvis man skal ha graven lenger enn 20/25 må man betale for det. I tillegg går man mer og mer over til urne, mens før var det bare kister.  En urnegrav krever 1.5x1.5 m, kiste 3x1.5m. Mao på en eldre kistegrav får altså plass til 2 nye lik om det er urne.

(NB! Du har glemt at kjøtt bederver i regnestykket ditt. Man kan ikke spise et dyrelik man finner i naturen liksom, så hva får deg til å tro at det går an å spise mennesker på den måten?)

Anonymkode: 26505...7be

Ja, det er rein dumskap. TS tror sikkert også selvdøde dyr blir slaktet og solgt. Vitner mye om kunnskapen.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SupaWoman skrev:

tror sikkert også selvdøde dyr blir slaktet og solgt

Dette foregår dessverre enkelte steder (ikke i Norge). Det var en nyhetssak om det for litt siden

Anonymkode: 7e24b...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette foregår dessverre enkelte steder (ikke i Norge). Det var en nyhetssak om det for litt siden

Anonymkode: 7e24b...006

Rettelse: Det var ikke selvdøde dyr men syke dyr https://www.tv2.no/a/10384848/

Anonymkode: 7e24b...006

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, SupaWoman skrev:

Ja, det er rein dumskap. TS tror sikkert også selvdøde dyr blir slaktet og solgt. Vitner mye om kunnskapen.

 

Dere vet jo ingen ting om TS, om hun har en psykisk sykdom eller er 14 år, så jeg skjønner ikke helt det store med disse kommentarene. 

Anonymkode: 80dcd...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere vet jo ingen ting om TS, om hun har en psykisk sykdom eller er 14 år, så jeg skjønner ikke helt det store med disse kommentarene. 

Anonymkode: 80dcd...c02

Man skal være ganske psykisk syk for å innbille seg at det blir solgt menneskekjøtt på Rema.  14 åringer VET da at de ikke selger menneskekjøtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...