Gå til innhold

Herming


Gjest Minetingogspørsmål

Anbefalte innlegg

Jeg har også en slik venninne. Jeg ber henne på fester jeg har, men ellers passer jeg på å møte mine "gamle" venninner uten at hun er med. Hun er en person uten så mange sosiale følehorn, og hun er svært utadvendt. Jeg slipper nesten ikke til når hun er til stede - da er det bare hun som snakker. Hun er dessverre ikke så god på å involvere alle i en samtale (som jeg alltid gjør, med mine overutviklede og nesten selvutslettende sosiale følehorn), så det som kunne blitt en hyggelig fest der alle snakker med alle blir ofte en liten gruppe med henne og et par av mine venninner, der hun snakker fortrolig med dem, og de andre blir som satellitter i stua.

Jeg har ikke møtt en eneste av hennes venninner (som hun påstår at hun har), men hun har tatt over alle mine, ringer dem og skravler og inviterer dem på besøk (også uten at jeg blir invitert).

Som sagt tar jeg de grepene jeg kan, innen rimelighetens grenser, slik at jeg får snakket med mine gamle venner på tomannshånd litt innimellom. Mine gamle venner er heldigvis litt som meg, og stusser litt over at de plutselig får telefon fra henne, der hun lurer på om de blir med henne på kino el.l. Men så er hun jo hyggelig også, da, selv om hun mangler antenner...

Anonymkode: f75f9...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minetingogspørsmål
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også en slik venninne. Jeg ber henne på fester jeg har, men ellers passer jeg på å møte mine "gamle" venninner uten at hun er med. Hun er en person uten så mange sosiale følehorn, og hun er svært utadvendt. Jeg slipper nesten ikke til når hun er til stede - da er det bare hun som snakker. Hun er dessverre ikke så god på å involvere alle i en samtale (som jeg alltid gjør, med mine overutviklede og nesten selvutslettende sosiale følehorn), så det som kunne blitt en hyggelig fest der alle snakker med alle blir ofte en liten gruppe med henne og et par av mine venninner, der hun snakker fortrolig med dem, og de andre blir som satellitter i stua.

Jeg har ikke møtt en eneste av hennes venninner (som hun påstår at hun har), men hun har tatt over alle mine, ringer dem og skravler og inviterer dem på besøk (også uten at jeg blir invitert).

Som sagt tar jeg de grepene jeg kan, innen rimelighetens grenser, slik at jeg får snakket med mine gamle venner på tomannshånd litt innimellom. Mine gamle venner er heldigvis litt som meg, og stusser litt over at de plutselig får telefon fra henne, der hun lurer på om de blir med henne på kino el.l. Men så er hun jo hyggelig også, da, selv om hun mangler antenner...

Anonymkode: f75f9...4c0

Uff så ille 

Skikkelig ugreit:( godt vennen dine ser det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minetingogspørsmål

Jeg tror hun bare er usikker..

 

Endret av Minetingogspørsmål
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Minetingogspørsmål skrev:

Jeg tror hun bare er usikker. Nå sa jeg til henne at jeg ønsker kjøpe bunad , og lurte på hva hun tenkte om det å reise på feire kontra bunad, og hun sa at det skulle hun og ha nå. 😟😟

Argh! Så irriterende.... Man får ikke lyst til å fortelle henne om noenting lenger, når det er slik....

Anonymkode: f75f9...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minetingogspørsmål skrev:

Jeg tror hun bare er usikker. Nå sa jeg til henne at jeg ønsker kjøpe bunad , og lurte på hva hun tenkte om det å reise på feire kontra bunad, og hun sa at det skulle hun og ha nå. 😟😟

Altså ærlig talt. slutt å irritere deg og ikke fortelle henne det da! trenger du råd om noe eller vil ha andre sine meninger, så går det vel an å spørre andre venner enn hun? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Minetingogspørsmål skrev:

Jeg tror hun bare er usikker. Nå sa jeg til henne at jeg ønsker kjøpe bunad , og lurte på hva hun tenkte om det å reise på feire kontra bunad, og hun sa at det skulle hun og ha nå. 😟😟

Hun er nok litt "enkel" TS. Hvorfor tror du hun prøver å kapre alle du kjenner? Jo fordi du er sikkert den eneste som orker henne. Hun er jo desperat etter flere venner, og ser de du kjenner som noen som er lett å bli kjent med fordi du kjenner dem. Det kan også være hun er litt opphengt i deg siden hun vil gjøre og ha alt som du har. Hun ser nok veldig opp til deg.

Anonymkode: 4a0d6...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må kutte ned på kontakten TS.

Anonymkode: 4a0d6...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minetingogspørsmål
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er nok litt "enkel" TS. Hvorfor tror du hun prøver å kapre alle du kjenner? Jo fordi du er sikkert den eneste som orker henne. Hun er jo desperat etter flere venner, og ser de du kjenner som noen som er lett å bli kjent med fordi du kjenner dem. Det kan også være hun er litt opphengt i deg siden hun vil gjøre og ha alt som du har. Hun ser nok veldig opp til deg.

Anonymkode: 4a0d6...30c

Ja det er godt mulig. De andre nære vennene hennes er uføretrygdet, ikke at det er NOE galt i det, men føler hun kanskje liker den type mennesker som er hjemmeværende og mye tid. Jeg vet ikke ? Vet ikke hva det kan være. Hun har selv høyere utdannelse, og de fleste mine venner har høyere utdannelse. Jeg vet ikke om det har noen sammenheng i hennes selvtillit, at hun føler hun må velge venner som er lavere enn henne. Sikkert dumme tanker av meg å tenke. 

Jeg blir iallefall helt utkjørt av henne nå! 

Hun er virkelig opp og ned, nå skal hun liksom være søt og snill vennine og sender meg meldinger om jeg trenger noe på butikken?! Jeg har jo en mann som kan handle for meg ?! Virkelig ikke til å forstå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må være ærlig m henne ts.

Anonymkode: 4a0d6...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minetingogspørsmål
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du må være ærlig m henne ts.

Anonymkode: 4a0d6...30c

Jeg har vært det nå, Men hun ble sur og sa at hun skulle holde seg unna. Da tenker jeg det ikke betyr så mye som hun skal ha det til , jeg sa at det er iallefall ikke mine ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig er det jo ts som fremstår som utrolig utrygg og usikker. 

Anonymkode: ada29...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...