AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #41 Del Skrevet 20. september 2020 5 timer siden, lille_fiol skrev: Uff så trist at du hadde en slik opplevelse med katten din,men tenker du ikke at det var noe positivt ved det? Vi avliva katten vår i går hjemme. Jeg har enda delte følelser rundt det. Katten hata å være hos veterinæren og det eneste hun ville var å være hjemme, så etter vi fikk konstantert hos dyrlegen at det var ingen vei tilbake så valgte vi hjemmeavliving. Det som var ubehagelig var at veterinæren stakk katten så kjapt at hun skvatt og hopte ned på gulvet. Deretter hoppa hun i vinduskarmen å lå der en stund til hun dessverre ville bevege seg igjen og ramla ned på sofaen, sofaen er jo myk men det så veldig brutalt ut for hun sprella og ville opp,hun reiste seg og jeg prøvde å holde hun i ro men hun ville ikke,så la hun i vinduskarmen og passa på at hun ble der. Det var en av plassene hu følte seg trygg og der sovna hun inn til slutt. Så tok vi å la hun på sofaen og hun fikk siste sprøyta mens vi gråt og klappet henne. For meg var det vondt å se at hun kjempa sånn med å flykte etter første sprøyta, jeg er vant til at de dyra vi har avlivet har sittet helt i ro når de fikk den, så fikk litt sjokk der... Samtidig hadde hun vært stressa mye lengre hvis vi gjorde det på klinikken. Allikevel kjenner jeg at jeg kunne unnvært at hun ramla og sånn,skulle ønske veterinæren hadde satt sprøyten når hun var i buret sitt eller noe...men hun har det vertfall ikke vondt nå og hele seansen jeg har beskrevet gikk veldig fort over. Er det vanlig at katter kjemper mer imot? Uff det må ha vært vondt å se på, og skremmende for katten 💛Ikke alle dyrleger er omtenksomme dessverre. Anonymkode: 011b7...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #42 Del Skrevet 20. september 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg måtte avlive hunden min, og samtidig stod den drittsekken av en dyrlege å snakket om fotball. Anonymkode: f0034...e32 Nei og nei🥺For en ufølsom idiot! Anonymkode: 011b7...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_fiol Skrevet 20. september 2020 #43 Del Skrevet 20. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En stor klem til deg Jeg synes det er ekstremt tøft enda, selv om det er et halvt år siden. Anonymkode: 53eb4...1f5 Takk❤ Jeg føler meg bare helt tom..har dratt så mye til dyrleger og bekymret meg for hun så lenge så er rart at det bare er over nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_fiol Skrevet 20. september 2020 #44 Del Skrevet 20. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff det må ha vært vondt å se på, og skremmende for katten 💛Ikke alle dyrleger er omtenksomme dessverre. Anonymkode: 011b7...6bd Ja det var veldig vondt, dyrlegen er omtenksom da. Hun sa at det beste var å gjør det fort da hun hadde erfaring med at noen katter sprang avgårde hvis man ikke gjorde det kjapt nok. Så var jo ikke hennes feil heller. Er bare glad for at hun lå i ro i vinduskarmen der hun likte seg helt til slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå