Gå til innhold

Adams matkasse - erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren har bestemt oss for å prøve ut Adams matkasse. Hver uke sitter vi litt fast i middagsplanleggingen, og ender stadig opp med at middagskalenderen ser kliss lik ut hver uke, med masse kjedelig mat (vi er egentlig veldig glad i å lage mat begge to, men det blir jo kjedelig når vi spiser det samme hele tiden).

Både jeg og samboeren er litt "kresne" og forskjellige i matveien. Jeg liker best gryter og supper med masse smak og grønnsaker, han er skeptisk hvis måltidet ikke har kjøtt som hovedkomponent. Gjerne bare marinert kjøtt med salat til. Dere skjønner sikkert hvorfor middagsplanlegging hos oss er en utfordring.

Så med matkasse blir vi nok begge utfordret, og begge er faktisk villige til å prøve.

Det virker som Adams sine oppskrifter er gode og gjennomførte, og vi får alle ingredienser og oppskrift på samme sted. Så enkelt!

Men jeg lurer på om noen har erfaringer med matkassen. Er maten god? Har dere laget måltider dere i utgangspunktet ikke ville valgt å lage, men syns maten smakte godt? (Vi er nødt til å ha Adams ettersom de er de eneste som jeg fant ihvertfall som har glutenfri kasse, så hvis dere har forslag om andre kasser er det dessverre ikke aktuelt).

Anonymkode: 032b9...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært fornøyd. stort sett kjøpt vegetarkassen, men også prøvd flere av de andre. Glutenfri kasse har vi ikke prøvd.

Anonymkode: b48c4...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bært kjempefornøyde. Mange nye retter vi ikke har lagd tidligere. Pluss at vi sparte penger på å slutte med impulskjøpene!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten er veldig god, men jeg synes det er uforholdsmessig mye grønnsaker i forhold til proteiner. Så det blir en del svinn hos oss.

Anonymkode: ea4ba...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...