Frk Snus Skrevet 28. august 2002 #1 Del Skrevet 28. august 2002 Heihei! Utover høsten skal jeg i et par bryllup, og så kommer vel julebord og julefester... og da trenger man selvsagt en kjole. Har ikke allverdens penger, så det blir kun en kjole som jeg kan bruke opptil 1500kr på inkl. tilbehør. Noen som aner hvor jeg kan finne noe skikkelig fint til denne prisen? I Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 29. august 2002 #2 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg har pleid å kjøpe kjoler på H&M og andre "billig-butikker" På den måten får jeg flere kjoler å bytte imellom og kan kjøpe mer tilbehør for å variere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 29. august 2002 #3 Del Skrevet 29. august 2002 Prøv "Mitt skattekammer" i Trondheimsveien! Der har de mye knæsj. Noe av klærne kan kjøpes, andre kan bare leies. Ellers er det en butikk i Slottspassasjen som har selskapskjoler. Du kan jo evt prøve der ? Kattepus :stortsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 29. august 2002 #4 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg har litt sansen for Fretex, jeg.... :D Ikke alltid man finner noe der, men det kommer jo "nytt" hele tiden ...forresten er det mye som ikke er brukt også - som kommer inn med "lappene" på fra forskjellige butikker.... Så også noen kjoler i en eller anne Match butikk forleden dag også...i pastellfarger, men de kosta rundt 1000,- Så om du liker pasteller burde du stikke innom.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 30. august 2002 #5 Del Skrevet 30. august 2002 Sjekk Dolla Rosa i Guneriusbygget i Oslo. Veldig mye bra der! Hvis du har flaks, så har de kanskje salg nå også. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snus Skrevet 31. august 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 31. august 2002 Takk for svar piker - nå skal jeg på shopping! Skal nok greie å styre unna pastellene, men Mitt Skattekammer får nok besøk. Takk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå