Gå til innhold

Har du noe du blir kvalm av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir kvalm av folk som klør seg i øret av en eller annen merkelig grunn. Spesielt om de tørker fingeren på genseren etterpå 

Anonymkode: adb39...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett. Jeg må skjære bort fettranden på ribbe og koteletter. Jeg brekker meg hvis jeg tygger på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir brekker meg av utyggbare fettslintrer, lukten og smaken av agurk og den forferdelige lyden når bikkja vasker seg bak. 

Anonymkode: f927e...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir heldigvis sjelden virkelig fysisk kvalm sånn at jeg brekker meg, men migrene gir meg kvalme. Har hatt migrene i over 30 år, men selv om jeg blir skikkelig kvalm, har jeg ikke spydd mer enn en gang, fordi jeg alltid tar hensyn og legger meg ned og hviler. Prøver ikke å tvinge i meg selv mat da, for da er jeg redd jeg kan komme til å spy eller brekke meg.

Må tilstå at det er en ting her på KG som faktisk gjør meg en smule kvalm, og det er skriverier om ATM under sex, altså Ass To Mouth. Et par har analsex, og så kjører han penisen rett inn i munnen på kvinnen (eller mannen om de er homo) etterpå.... uten å rengjøre den. Det er altså så avskyelig å tenke på at det vrir seg i magen ved tanken. Bæsjelukt og små avføringsrester...rett i munnen!? Husker spesielt det innlegget der en fyr skrev at han LATET som han gikk og vasket seg på badet etter analsex, men gjorde det ikke, så gikk han tilbake til kjæresten og fikk oralsex. Han ville sjekke om hun merket lukten eller sa i fra....det gir meg nesten brekninger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Brekker meg av å ha noe i munnen mellom tennene. Altså å "holde" noe, for eksempel bankkort, i munnen mens jeg må bruke begge hender til å rote i veska eller lignende. Det går bra i cirka tre sekunder før jeg ikke klarer mer og brekker meg, slik andre gjør når de stikker fingeren i halsen. Det tåler jeg til gjengjeld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
33 minutter siden, hind skrev:

Fett. Jeg må skjære bort fettranden på ribbe og koteletter. Jeg brekker meg hvis jeg tygger på det. 

Samme her + spytte/slimklyser, og folk som spiser med åpen munn, slik at du ser maten. Oppkast, folk som brekker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av slintrer, fett og brusk i kjøtt. Til tider så ille at jeg ikke får ned resten av maten. Og fårekjøtt i alle varianter. Takler hverken lukta, synet eller smaken

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matlukt i kjøleskap. Brekker meg av det.

Anonymkode: c6443...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så sykt kvalm av alle som

Tar på seg selv i Ansiktet

De trykker på knappen som åpner for trikken og etterpå klør de seg med samme hånd på nesen. Eller kinnet. Eller pannen. Eller haken.

Kan folk vennligst slutte med denne ansiktsplukkingen?

Dere ser ut som apekatter mens dere gjør det.

Ja, APEKATTER.

Har dere ikke LYST til å være litt fuckings siviliserte eller i det minste LATE som at dere er siviliserte og at dere skjønte "vask hendende"-kampanjene for dere? Dere har jo ikke skjønt en dritt.

For meg er det det samme som å plukke seg i nesen i offentlighet.

Fullstendig åndssvakt.

Null kroppsbeherskelse.

"Hei, jeg er dum som et brød", kunne de like gjerne sagt.

Men tror majoriteten har gjort det om til en NORM at det er OK å plukke seg i ansiktet. "se, så vakker jeg er".

Lol, det er så flaut.

Eneste logiske forklaringen er at de er enkle vesener som kun ser det de ser rett foran øynene sine og ikke noe mer.

Herregud, så deilig det med å være å oppføre seg som en apekatt, da. Uten å vite at man er en apekatt. Fjonge mennesker som skikkelige tapere. Ingen forskjell.


 

Anonymkode: 18fa8...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så sykt kvalm av alle som

Tar på seg selv i Ansiktet

De trykker på knappen som åpner for trikken og etterpå klør de seg med samme hånd på nesen. Eller kinnet. Eller pannen. Eller haken.

Kan folk vennligst slutte med denne ansiktsplukkingen?

Dere ser ut som apekatter mens dere gjør det.

Ja, APEKATTER.

Har dere ikke LYST til å være litt fuckings siviliserte eller i det minste LATE som at dere er siviliserte og at dere skjønte "vask hendende"-kampanjene for dere? Dere har jo ikke skjønt en dritt.

For meg er det det samme som å plukke seg i nesen i offentlighet.

Fullstendig åndssvakt.

Null kroppsbeherskelse.

"Hei, jeg er dum som et brød", kunne de like gjerne sagt.

Men tror majoriteten har gjort det om til en NORM at det er OK å plukke seg i ansiktet. "se, så vakker jeg er".

Lol, det er så flaut.

Eneste logiske forklaringen er at de er enkle vesener som kun ser det de ser rett foran øynene sine og ikke noe mer.

Herregud, så deilig det med å være å oppføre seg som en apekatt, da. Uten å vite at man er en apekatt. Fjonge mennesker som skikkelige tapere. Ingen forskjell.


 

Anonymkode: 18fa8...fbe

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♂️🤦‍♂️🙈🙊

Anonymkode: b179e...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...