Gå til innhold

Har du noe du blir kvalm av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eks, lyder, smaker, lukter osv..

Noe jeg alltid brekker meg av og mister matlysten totalt av er hvis jeg tygger på brusk eller fett, spesielt hvis det kommer overaskende på.. full brekning... 🤢 bein rester i kjøttet og sånt er også helt forferdelig.

Syntes også det er ufattelig kvalmende med folk som hoster opp slim eller spyr slim. Har blitt litt mer vandt til det siden jeg jobber innen helse, men det et spesielt ekkelt med eldre mennesker som slimer. 

Har flere ting også, men dette er det verste tror jeg.. 

Anonymkode: e0a9c...c72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjærlighetsbarn98

Jeg blir ikke akkurat kvalm, men synes lyden eller gnisning mot isopor er fælt 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Jeg blir ikke akkurat kvalm, men synes lyden eller gnisning mot isopor er fælt 😣

Ja, det gjør vondt i sjela det å, skjærer i sjela. -ts. 

Anonymkode: e0a9c...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det gjør vondt i sjela det å, skjærer i sjela. -ts. 

Anonymkode: e0a9c...c72

Ja😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se noen dra hårstrå ut av munnen. Hår som sitter fast i mat. Hater lukten av gamle. Hater lukten i bhg. Liker ikke lukten av svette barn/folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å høre folk som hoster med en masse slim gir meg alltid brekninger. :spy:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får frysninger og blir kvalm av spyttklyser på bakken. Andres spytt er i det hele tatt veldig ekkelt, synes jeg. 

Anonymkode: 3e923...c63

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøyter. Alle typer sprøyter.. Blodprøver, vaksine, bedøvelse, tannlege. Kvalmen kommer først etter at sprøyten er ferdig (det er det som et så rart), sammen med svimmelhet, voldsom svetting og jeg blir helt hvit i ansiktet. Alltid vært sånn og det er like flaut hver gang jeg må igjennom det. Har hendt flere ganger at jeg må legge meg nedpå hos legen fordi jeg ikke er i stand til å stå oppreist. Gir seg etter 5-10 minutter. 

Anonymkode: e33f4...029

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sprøyter. Alle typer sprøyter.. Blodprøver, vaksine, bedøvelse, tannlege. Kvalmen kommer først etter at sprøyten er ferdig (det er det som et så rart), sammen med svimmelhet, voldsom svetting og jeg blir helt hvit i ansiktet. Alltid vært sånn og det er like flaut hver gang jeg må igjennom det. Har hendt flere ganger at jeg må legge meg nedpå hos legen fordi jeg ikke er i stand til å stå oppreist. Gir seg etter 5-10 minutter. 

Anonymkode: e33f4...029

Får du høy puls også? Angstsymptomer er det verste 😬 sikkert flere i tråden her som kan kjenne seg igjen i slike symptomer når de blir utsatt for det ekleste de vet 😣

Anonymkode: 3e923...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du høy puls også? Angstsymptomer er det verste 😬 sikkert flere i tråden her som kan kjenne seg igjen i slike symptomer når de blir utsatt for det ekleste de vet 😣

Anonymkode: 3e923...c63

Det får jeg sikkert.. Jeg har det så jævli når det står på, så det er egentlig kvalmen jeg merker mest der og da. Det som er så rart er at jeg ikke gruer meg til sprøyter egentlig, men like forbanna får jeg denne reaksjonen rett etterpå. Jeg vet at det er psykisk, men jeg vet ikke hvordan jeg kan unngå det. Kommer liksom uansett hvor forberedt jeg er. 

Anonymkode: e33f4...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kvalm av særdeles mange ting, men jeg er vel nesten kronisk litt kvalm tror jeg. Jeg er kvalm nå for eksempel etter å ha spist to brødskiver. Livet med IBS er ikke alltid like enkelt. 

Men det verste er røyklukt og kraftig kroppslukt. 

Anonymkode: 335ca...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det får jeg sikkert.. Jeg har det så jævli når det står på, så det er egentlig kvalmen jeg merker mest der og da. Det som er så rart er at jeg ikke gruer meg til sprøyter egentlig, men like forbanna får jeg denne reaksjonen rett etterpå. Jeg vet at det er psykisk, men jeg vet ikke hvordan jeg kan unngå det. Kommer liksom uansett hvor forberedt jeg er. 

Anonymkode: e33f4...029

Uff, så fælt. Kanskje kroppen din har traumer du ikke er bevisst på. 🤔

Jeg vet hvordan du har det da, håper denne reaksjonen går over på magisk vis ☺️

Anonymkode: 3e923...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roteskuffer fulle av småting i metall. Jeg brekker meg. 

Anonymkode: 42271...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Angst, for mye kaffe, banan. 

Anonymkode: 3a4ed...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir kvalm av naboen.

Anonymkode: a8e7e...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...