Gå til innhold

Louis Poulsen ph5 lampe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 19.5.2019 den 20.00, AnonymBruker skrev:

 

Nydelig lampe, men gir IKKE godt lys til et spisebord med mindre det er et lite kjøkkenbord med to stoler. Jeg har den selv, så vet hva jeg snakker om...

Anonymkode: 0f79f...b71

Har du rett pære i og rett høyde over bordet? 100W  70 cm?  Jeg har den selv og hos meg gir den veldig godt lys over et spisebord beregnet på 4-6personer.  Lyset går ned og ut på bordet og gir ingen blending til de som sitter rundt. 

Anonymkode: 158ec...e5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svigers har en i hvit og blå, den er fra tidlig 90-tall. 

Anonymkode: 22873...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare gi en kommentar i forhold til at ph lampe ikke gir godt lys. Vi har denne lampa over stort spisebord. Med 100w pære gir den veldig godt og behagelig lys. Bør ha dimmer da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 19.52, AnonymBruker skrev:

Men jeg ser at akkurat denne fargen er i produksjon nå. Vet du hvor lenge den fargen har vært i produksjon?

Anonymkode: 2c5e2...6ee

3000 er meget billig om den er strøken. Har maken til den på kjøkkenet og ga 7500. Stålampe stue ga jeg nesten 12000 for og 2 stk på nattbordet kom på ca 16000. Kjører selv kun dette merket. Er stil og det må man ha 😊👍 mange har dyre boliger og så presterer dem å spare inn på lamper som gjør halve kåken. Hvorfor ? 😂😇 

Anonymkode: bb146...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2019 den 0.21, Suss80 skrev:

Må bare gi en kommentar i forhold til at ph lampe ikke gir godt lys. Vi har denne lampa over stort spisebord. Med 100w pære gir den veldig godt og behagelig lys. Bør ha dimmer da. 

Endret av Indyy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 19.48, AnonymBruker skrev:

Hvis den er gammel, er 3000 en forholdsvis høy pris.

Anonymkode: df94b...935

Endret av Indyy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...