AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #1 Skrevet 18. mai 2019 Jeg er sulten hele tiden men hva bør jeg spise som tar sulten best med færrest muli kalorier? Anonymkode: 5f272...e8b
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #2 Skrevet 18. mai 2019 Hva med en tur til fastlege og ta blodprøve...du vet, kan hende du har mangler på noe eller hormon problemer som forårsaker sult hele tiden. Svar på spørsmålet: Frukt, grønnsaker, grøt, eggerøre Anonymkode: 2df3b...55c
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #3 Skrevet 19. mai 2019 Grønnsaker har så godt som ingen kalorier. Kutt opp en passelig stor boks med forskjellige grønnsaker, tygg godt før du svelger og drikk et stort glass vann til. Det fyller garantert opp og gir en bedre følelse i kroppen. Man spiser seg ikke overmett på grønnsaker. En blir bare "usulten" av det. Nøytral i magen. Anonymkode: 2de98...c4b
Brunhilde Skrevet 19. mai 2019 #4 Skrevet 19. mai 2019 Sult kan forveksles med tørst, så det er lurt å prøve med et glass vann først. Om det ikke hjelper så fikk du gode råd av AB i innlegget over her. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #5 Skrevet 27. mai 2019 Drikk mye vann, spis grovt og grønt, og spis mat som må tygges istedenfor supper og smoothie o.l., da får magen mer å jobbe med. Anonymkode: 7d155...0c0
exictence Skrevet 27. mai 2019 #6 Skrevet 27. mai 2019 Er du sikker på at du ikke forveksler å føle sult med det å føle sug på noe? Dessuten kan det være godt å føle litt sult innimellom. Måltider smaker så utrolig godt når man er sulten. Da smaker så mange ting mye bedre. Prøv å akseptere at man av og til føler seg sulten. Det er ikke farlig Drikke vann og spise grønnsaker er et godt tips for å file opp og at det er lettere å ikke føle seg så sulten. Det gjør jeg ofte. Men er jeg skikkelig sulten, så spiser jeg gjerne bitte litt av noe som har mye kalorier, f.eks en banan med peanøttsmør. Da føler jeg meg god og mett med energi nok til noen timer uten noe mer mat. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #7 Skrevet 1. juni 2019 På 18.5.2019 den 22.10, AnonymBruker skrev: Jeg er sulten hele tiden men hva bør jeg spise som tar sulten best med færrest muli kalorier? Anonymkode: 5f272...e8b Alle premissene her er feil. Du skal ikke sulte deg. Du skal spise nok, og sunt. Da sulter du ikke. Du skal bli sulten før måltidene. Da blir du blir heller ikke feit så du trenger å slanke deg. Du skal ha lyst til å spise. Du skal spise mat du liker. Anonymkode: b6e3f...487
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #8 Skrevet 1. juni 2019 Proteiner gir mye metthetsfølelse for kaloriene. Anonymkode: aaca2...ab2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå