Gå til innhold

Hvorfor liker ikke kvinner dickpics?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uoppfordra dickpick er det samme som blotting og du kan vli anmeldt for det. Vil anbefale å ikke gjøre det.  

Jeg har sex-skrevet inkl. bilder med noen i et avstandsforhold en gang, men det blir jo en helt annen setting enn å åpne snapchat og BAM en penis rett i trynet! 😑 Når begge parter tar del i å sende bilder er totalt annerledes enn uoppfordra bilde, da man har gitt tillatelse i den ene settingen og er med på det. 

Anonymkode: f998a...e68

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Snopp og dick er det samme ;) 

Anonymkode: 042a7...37d

You don't say, Sherlock.

Anonymkode: d4535...4a3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

You don't say, Sherlock.

Anonymkode: d4535...4a3

Hva mener du?

Anonymkode: 042a7...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner må ha en god følelse knyttet til bildet. Å bare få bilde av en pikk i fleisen vil derfor heller vekke frykt eller avsky og være alt annet enn opphissende. Menn fungerer på en annen måte siden de er mer visuelle. De blir kåte bare av å se et bilde. 

Anonymkode: 13670...490

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du?

Anonymkode: 042a7...37d

Som om vedkommende ikke visste at det er det samme.

Anonymkode: d4535...4a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner jo på fittebilder og alle menn jeg kjenner gjør det... 

Anonymkode: 042a7...37d

Er ikke nødvendigvis slik at kvinner og menn har samme tenningsmønster. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uoppfordra dickpick er det samme som blotting og du kan vli anmeldt for det. Vil anbefale å ikke gjøre det.  

Helt klart, det er bare en anmeldelse og politiet tar tak i det med en gang. Dette er blotting helt klart om noen ikke har gitt sitt samtykke til slike bilder. Mange idioter som ikke forstår akkurat dette her. Bøtene er høye, men det kan fort også ende i en ubetinget dom om dette er sendt til tilfeldige personer, som aldri har bedt om det. Blotting på rullebladet er det samme som at en arbeidsgiver aldri vil ansette deg. Men så tilbakestående er de som gjør dette, at de ikke tenker over det en gang.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde heller spør

 

Hvorfor er noen menn så patetiske at de sender dickpics til kvinner de ikke kjenner eller er sammen med ?

 

Det er bare om kvinnen ber om et dickpic at det er ok å sende det. 

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner må ha en god følelse knyttet til bildet. Å bare få bilde av en pikk i fleisen vil derfor heller vekke frykt eller avsky og være alt annet enn opphissende. Menn fungerer på en annen måte siden de er mer visuelle. De blir kåte bare av å se et bilde. 

Eeeh nei! Om man oppsøker slike bilder selv kanskje! Men det er noe helt annet at det tikker inn på telefonen din, og du er uforberedt og ikke ønsker dette her. Det blir litt slik som "hva pokker er det som feiler skrulla nå" Kan hun gjøre noe slikt hva annet idiotisk kan hun finne på? Det er ikke sexy, det er hjernedødt. Om noen ber om det er det en helt annen sak.

Hadde man vært på reise og savnet hverandre mye, og bedt om et bilde i nøden, er det noe helt annet en å sende noe slikt uoppfordret og håpe på at det går bra. Det er tilbakestående faktisk. Selv da om man ønsker det, så er det faktisk idiotisk å sende fra seg et slikt bilde! Når det er sendt mister man kontrollen over det, blir det et brudd kan det plutselig ligge over hele nettet før du aner det. Det har noe med mental kapasitet til å forstå akkurat dette, og det å like en kvinne som gjør noe slikt. En som ikke har tenkt over dette fremstår for meg som dum. Dum dame er ikke attraktivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrollspørsmål menn må stille til seg selv når de vurderer å sende dicpic: 

hvis dette var irl, ville jeg dratt ned buksesmekken og dradd frem tissefanten her og nå? Ville det vært passende? 

Anonymkode: 13670...490

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev:

Eeeh nei! Om man oppsøker slike bilder selv kanskje! Men det er noe helt annet at det tikker inn på telefonen din, og du er uforberedt og ikke ønsker dette her. Det blir litt slik som "hva pokker er det som feiler skrulla nå" Kan hun gjøre noe slikt hva annet idiotisk kan hun finne på? Det er ikke sexy, det er hjernedødt. Om noen ber om det er det en helt annen sak.

Hadde man vært på reise og savnet hverandre mye, og bedt om et bilde i nøden, er det noe helt annet en å sende noe slikt uoppfordret og håpe på at det går bra. Det er tilbakestående faktisk. Selv da om man ønsker det, så er det faktisk idiotisk å sende fra seg et slikt bilde! Når det er sendt mister man kontrollen over det, blir det et brudd kan det plutselig ligge over hele nettet før du aner det. Det har noe med mental kapasitet til å forstå akkurat dette, og det å like en kvinne som gjør noe slikt. En som ikke har tenkt over dette fremstår for meg som dum. Dum dame er ikke attraktivt.

 Ser på Innafor om dicpics. Ligger på NRK. En evolusjonspsykolog forklarer forskjellen der. 

Anonymkode: 13670...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Det er bare om kvinnen ber om et dickpic at det er ok å sende det. 

Selv ikke da hadde jeg godtatt det, hadde spurt om hun hadde satt seg inn i hvordan dette fungerer, og hva konsekvensene kan bli om det kommer på avveie!  Tenk deg et fremtidig barn som får pikken til far opp på nettet! Fordi  ex har lagt det ut, og alle andre barn mobber livet av dette barnet. Det er tilbakestående og mindre med å ta den risikoen fordi man er en kåt faen ute av kontroll :)  Høy kølle og lav moral ender aldri bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på om hvem det er fra og om det er ønsket eller ikke. Dickpic fra kjæresten er 👌👌. Dickpics fra andre, not so much.

Anonymkode: 02aca...05c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Duftavsommerregn skrev:

Selv ikke da hadde jeg godtatt det, hadde spurt om hun hadde satt seg inn i hvordan dette fungerer, og hva konsekvensene kan bli om det kommer på avveie!  Tenk deg et fremtidig barn som får pikken til far opp på nettet! Fordi  ex har lagt det ut, og alle andre barn mobber livet av dette barnet. Det er tilbakestående og mindre med å ta den risikoen fordi man er en kåt faen ute av kontroll :)  Høy kølle og lav moral ender aldri bra.

Selvsagt det mest fornuftige er å ikke gjøre det uansett, siden bildene kan komme på avveie. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner jo på fittebilder og alle menn jeg kjenner gjør det... 

Anonymkode: 042a7...37d

Så dum er det faktisk ikke mulig å være, kos deg med provokasjonstråden din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

noen menn liker å se fittebilder

"Noen"???

Tror nok det er de aller fleste gitt.

Anonymkode: 7a7ca...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Selvsagt det mest fornuftige er å ikke gjøre det uansett, siden bildene kan komme på avveie. 

Hva gjør det da?

Anonymkode: 7a7ca...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Noen"???

Tror nok det er de aller fleste gitt.

Anonymkode: 7a7ca...e6e

Jeg mente jo alle menn da, men kun homser som ikke vil ha fittebilder :) 

Anonymkode: 042a7...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det blotteren igjen?

Anonymkode: 0ab23...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne som ser dickpic: FYYYY, må slette og anmelde.

Noen timer senere sutter same dama ivei på en dick.

Makes no sense whatsoever.

Anonymkode: a6e51...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...