AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #1 Skrevet 17. mai 2019 .... noen menn liker å se fittebilder? Hvorfor? Hvor er dobbeltmoralen? Nysgjerrig mann Anonymkode: 042a7...37d
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #3 Skrevet 17. mai 2019 Hva mener du er dobbeltmoral med å ikke like å få tilsendt bilder av penis? Anonymkode: 8846e...fff 7
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #4 Skrevet 17. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dobbeltmoralen? Anonymkode: d4535...4a3 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva mener du er dobbeltmoral med å ikke like å få tilsendt bilder av penis? Anonymkode: 8846e...fff At det er dobbeltmoralsk av kvinner å sende fittebilder, men ikke like dickpics fra menn ts Anonymkode: 042a7...37d
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #5 Skrevet 17. mai 2019 Just now, AnonymBruker said: At det er dobbeltmoralsk av kvinner å sende fittebilder, men ikke like dickpics fra menn ts Anonymkode: 042a7...37d Så du tenker det er de samme kvinnene? Anonymkode: d4535...4a3 19
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #6 Skrevet 17. mai 2019 Det er en søkefunksjon her på forumet, der kan du søke på dickpicks. Du får en hel masse treff, for dette har vært diskutert utallige ganger. Anonymkode: d8cc5...4bb 9
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #7 Skrevet 17. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: At det er dobbeltmoralsk av kvinner å sende fittebilder, men ikke like dickpics fra menn ts Anonymkode: 042a7...37d Det burde du har skrevet i ditt første innlegg. Disse kvinnene som sender bilder av fitta, er det de samme kvinne som ikke liker å få tilsendt bilder av penis? Anonymkode: 8846e...fff 11
cassio Skrevet 17. mai 2019 #8 Skrevet 17. mai 2019 Uten å ha forsket på området vil jeg påstå at de fleste kvinner ikke vil ha dickpics, og de fleste kvinner sender ikke fittebilder. Noen kvinner sender fittebilder og noen syns det er greit med dickpics. Jeg antar det stort sett er de samme som sender og liker å motta, ergo ingen dobbeltmoral. 21
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #9 Skrevet 17. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det burde du har skrevet i ditt første innlegg. Disse kvinnene som sender bilder av fitta, er det de samme kvinne som ikke liker å få tilsendt bilder av penis? Anonymkode: 8846e...fff Mange kvinner sender fittebilder, men kvinner flest hater dickpics. Men hvorfor liker alle menn fittebilder? Hvor igjen er dobbeltmoralen? Mange kvinner klikker på meg fordi jeg sender snap av snoppen min Anonymkode: 042a7...37d 1
Duftavsommerregn Skrevet 17. mai 2019 #10 Skrevet 17. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At det er dobbeltmoralsk av kvinner å sende fittebilder, men ikke like dickpics fra menn Har aldri opplevd at en kvinne har gjort noe slikt, ville reagert på det nesten uansett. Det er så privat som det kan få blitt, noe man ikke sender ut til noen selv ikke partner! Hva pokker er formålet med noe slikt? De er bare vulgært og en som jeg ikke kjente godt ville blitt utestengt fra alt jeg deltok på iallefall. Det viser at man ikke har kontrollen på seg selv, og ikke forstår hvor galt det faktisk kan gå om man deler dette over nettet. Bygge et forhold med slike idioter er ikke aktuelt. 13
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #11 Skrevet 17. mai 2019 Akkurat nå, Duftavsommerregn skrev: Har aldri opplevd at en kvinne har gjort noe slikt, ville reagert på det nesten uansett. Det er så privat som det kan få blitt, noe man ikke sender ut til noen selv ikke partner! Hva pokker er formålet med noe slikt? De er bare vulgært og en som jeg ikke kjente godt ville blitt utestengt fra alt jeg deltok på iallefall. Det viser at man ikke har kontrollen på seg selv, og ikke forstår hvor galt det faktisk kan gå om man deler dette over nettet. Bygge et forhold med slike idioter er ikke aktuelt. Sex er naturlig Anonymkode: 042a7...37d
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #12 Skrevet 17. mai 2019 Just now, AnonymBruker said: Sex er naturlig Anonymkode: 042a7...37d Anonymkode: d4535...4a3 5
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #13 Skrevet 17. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mange kvinner sender fittebilder, men kvinner flest hater dickpics. Men hvorfor liker alle menn fittebilder? Hvor igjen er dobbeltmoralen? Mange kvinner klikker på meg fordi jeg sender snap av snoppen min Anonymkode: 042a7...37d Det er dobbeltmoral dersom kvinnen som sender bilde av fitta, ikke liker å få tilsendt pikkbilder. Det er ikke dobbeltmoral at kvinner generelt ikke liker å få tilsendt pikkbilder, selv om kanskje menn generelt liker å få tilsendt fittebilder. Anonymkode: 8846e...fff 13
cassio Skrevet 17. mai 2019 #14 Skrevet 17. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mange kvinner klikker på meg fordi jeg sender snap av snoppen min Anonymkode: 042a7...37d Det har vært tema i media gjentatte ganger at kvinner ikke ønsker dickpics uoppfordret. Hvis du ikke har evnet å forstå det har du virkelig tungt for det. Bilde sendes kun når du blir bedt om det, så enkelt er det faktisk. 11
Duftavsommerregn Skrevet 17. mai 2019 #15 Skrevet 17. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sex er naturlig Bilder er ikke sex din skrulling! Sende dette til noen som ikke har bedt om det er å trå over alle akseptable grenser. Med en date er det vel den sikreste måten å blåse alt på om man er ute etter noe seriøst. Så viser man at forståelse angående bilder på nettet er noe man ikke har begreper om, og da er man mindre med. Folk som er mindre med kan man ikke ha et forhold med uansett. 6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #16 Skrevet 17. mai 2019 1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev: Bilder er ikke sex din skrulling! Sende dette til noen som ikke har bedt om det er å trå over alle akseptable grenser. Med en date er det vel den sikreste måten å blåse alt på om man er ute etter noe seriøst. Så viser man at forståelse angående bilder på nettet er noe man ikke har begreper om, og da er man mindre med. Folk som er mindre med kan man ikke ha et forhold med uansett. Ok, sexting da via bilde sex er deilig ts Anonymkode: 042a7...37d
Gjest Krampus Skrevet 17. mai 2019 #17 Skrevet 17. mai 2019 Slutt med snoppsnaps og dickpics. Vil vi ha så spør vi.
l86 Skrevet 17. mai 2019 #18 Skrevet 17. mai 2019 Det er ingenting ved et dickpic som tenner meg ihvertfall. Vil tro det samme gjelder for mange andre kvinner. Vil anbefale deg å ikke sende dickpic dersom du ikke ettertrykkelig har blitt spurt om å sende det. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #19 Skrevet 17. mai 2019 4 minutter siden, batcat skrev: Slutt med snoppsnaps og dickpics. Vil vi ha så spør vi. Snopp og dick er det samme Anonymkode: 042a7...37d 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #20 Skrevet 17. mai 2019 1 minutt siden, l86 skrev: Det er ingenting ved et dickpic som tenner meg ihvertfall. Vil tro det samme gjelder for mange andre kvinner. Vil anbefale deg å ikke sende dickpic dersom du ikke ettertrykkelig har blitt spurt om å sende det. Jeg tenner jo på fittebilder og alle menn jeg kjenner gjør det... Anonymkode: 042a7...37d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå