Gå til innhold

Dere som ikke er i jobb eller sykemeldt, hva gjør dere på om dagene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal være sykemeldt i 2 uker nå på grunn av brystreduksjon. Er jo ikke dårlig i den forstand men må jo ta det med ro og ikke løfte noe. Lurer veldig på hvordan jeg skal få dagene til å gå uten å kjede meg veldig da jeg absolutt ikke er vant til å være hjemme på dagtid.

Regner jo med at jeg kan gå litt turer og sånn etterhvert men kan jo ikke gjøre det hele dagen heller.

Hva gjør dere andre som er hjemme på dagtid?

Anonymkode: fe3f4...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Netflix, HBO, podkaster, bøker...

Det blir nok litt kjedelig, men to uker er ingenting. :) 

Anonymkode: 06c28...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykemeldt og såpass dårlig at alt jeg gjør tar tre ganger så lang tid og jeg må hvile hele tiden. Så det er liksom ingen problemstilling :lol:

Skjønner at det er kjedelig, men hvis det bare er to uker og du er i ganske god form er det vel mye du kan ta deg til? Hyggelige ting som å gå turer, gå på kino på dagtid, eller praktiske ting som du aldri har tid til ellers og ikke krever så mye løfting og bæring? Besøke gamle slektninger? Lese, lære et språk, se på TV?

Anonymkode: f2a8c...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker, rydder, baker, går fjellturer, maler, reparerer, planter, luker, strikker, syr etc. Og kjeder meg - ser mye på tv. Er gravid og ute i svangerskapspenger pga arbeidets art, men jeg er i helt utmerket, upåklagelig form! Har ikke en eneste plage. Så føles ganske meningsløst å gå hjemme, har gjort det i snart to måneder og skal gjøre det frem til oktober før baby kommer 😨😨 Godt sommeren nærmer seg og folk tar ferie så jeg har noen å være med 😅 To uker klarer du fint ts! Om du skal opereres kan vel «putlearbeid» som feks strikking være en idé? 

Anonymkode: dbde3...004

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg henger en del i alle de forskjellige telle-trådene her på forumet...           

 :mynona: 

Anonymkode: a2d3c...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TV-serier og filmer da.. nok å ta av.

Anonymkode: 67e59...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i perioder har korte sykemeldinger grunnet IVFbehandling. Da har jeg jo ikke vært i dårlig form sånn ellers, men har hatt behov for å være i ro - og da har det blitt strikking/serier osv.

Nå har jeg vært 50% sykemeldt ifbm svangerskapsrelaterte plager, og da gjør jeg igrunnen ingenting i tiden jeg er sykemeldt fra jobb (resten av den halve dagen). Jeg ligger i sengen eller på sofaen - og blir der resten av dagen stort sett. 

Min svigerinne tok brystreduksjon, og jeg husker jeg hjalp henne med litt handling av mat og noe vask rundt 1 måned etter inngrepet. Hun skulle ikke løfte eller bære.

Anonymkode: d5b67...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå gjennom aller digitale bilder og legge i mapper osv? Lage fotobok. Generelt ting på pc er jo greit. 

Anonymkode: d329d...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sykemeldt noen uker, og har nå blitt såpass grei form at jeg kan gå en tur hver dag. Ellers leser jeg mye bøker, gjør litt småtteri i huset, sitter med iPaden. 

Anonymkode: 208f5...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye hvile, noen ganger baking, litt trening, en del Netflix og kos med dyrene. 

Anonymkode: d7e17...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...