Gå til innhold

Fikk høre at mange polske damer kaller de norske damene for horer.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Diskuterte dette på jobb i går. Har to polakker der og de sier at den polske kvinne er en stolt dame.

Og ser ned på nordmenn. Ja jeg lar meg provosere når de velger å bo i Norge!!

Anonymkode: e6007...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Diskuterte dette på jobb i går. Har to polakker der og de sier at den polske kvinne er en stolt dame.

Og ser ned på nordmenn. Ja jeg lar meg provosere når de velger å bo i Norge!!

Jeg hørte en gang fra noen utlendinger at eneste grunnen til at folk orker å bo her er pga Norge er et rikt land...

Egentlig synes de norsk kultur er dritt og nordmenn er naive og dumsnille...

Anonymkode: ad5f0...ca9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser tittelen så leser jeg "Jeg vil si at norske kvinner er horer men tør ikke, derfor skylder jeg på Polske kvinner"

Anonymkode: 20d06...678

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner mange polakker og de er stort sett som oss. Har blant annet en polsk familie som nabo og det er kjempetrivelig. Hva enkeltpersoner klarer å trykke ut av seg derimot er en annen sak.

Anonymkode: b5e7c...830

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kalles hore å ligge rundt og ha 20-50 sex partnere. Ikke rart de reagerer..Selv har jeg aldri vært slik og heller ikke mine venninner. Men så har vi aldri vært noen party jenter heller.

Anonymkode: 387bc...07b

Det kalles hore når man tar betalt for å ha sex med menn. 

Anonymkode: 5090f...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Skulle det være en venninne eller to i vennekretsen din som solgte seg for en krone eller to, så er vel ikke det akkurat noe de setter på CVen sin heller? 

Tror det er atskillig flere kvinner enn man vet om som har solgt seg i en krise i livet enn det vi tør å innrømme. 

Anonymkode: e9bdb...833

Ingen innrømmer noe som ikke har skjedd. 

Anonymkode: 03a7a...004

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tror jeg rett og slett ingenting på at polske damer gjør. De er da ikke så ulike oss. Det ligges ganske vilt i Polen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Hvorfor prøver de ikke heller å bli kjent med oss?

Ikke bare polske som kaller norske horer. Norske kaller hverandre horer også. Og er et fåtall som snakker slik.  

Anonymkode: 0c7eb...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er strengt at polske kvinner som er det.

Anonymkode: 8a1d2...41b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kjenner mange polakker og de er stort sett som oss. Har blant annet en polsk familie som nabo og det er kjempetrivelig. Hva enkeltpersoner klarer å trykke ut av seg derimot er en annen sak.

Anonymkode: b5e7c...830

Det er nok ikke Polakker som trykker ut av seg dette, heller norske incels på KG.

Anonymkode: 20d06...678

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kalles hore når man tar betalt for å ha sex med menn. 
Anonymkode: 5090f...f8b

Det er bare én betydning. En annen betydning av ordet hore er: kvinne som har seksuell omgang med mange (tilfeldige); løsaktig, promiskuøs kvinne.
Og det er jo ganske treffende for mange norske kvinner. Heldigvis eller dessverre, alt etter som en ser det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke tro alt du hører, TS.......

Anonymkode: 71d03...099

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Jeg kommer fra Warszawa - hovedstaden i Polen ;) det vil si fra en stor sivilisert by. Jeg har alltid hatt gode jobber, jeg er godt utdannet og kom ikke til Norge pga jobb. Jeg emigrerte for nesten 13 år siden med mitt da 5 år gamle barn, fordi kusinen min bodde på øya på den tiden og freden, roen og naturen rundt virket for meg noe så eksotisk sammenlignet med kjas og mas i byen min - at jeg bestemte meg for å bo her med sønn.  Jeg jobber og støtter oss. Jeg har aldri inngått et forhold på grunn av noens penger. Enten blir jeg forelsket i noen eller så blir jeg det ikke. Men norske menn innbiller seg at deres stygge gamle hull imponerer kvinner.…Det er dumt. Jeg har vært i to mislykkede forhold her - en gang med en nordmann og en gang med en halvt norsk, halvt amerikansk mann. Disse forholdene er en fiasko.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...