Gå til innhold

Dating side for oss som er blitt gammel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, frubaluba skrev:

Jeg er søt og slank🤭, og jeg går oppover og har en følelse av at mine single venninner i den alderen også gjør det. Vi vil heller ha en ordentlig mann enn en guttunge😂, har prøvd det også... Og det funket dårlig. 

Synd for meg at jeg ikke kunne møtt deg da når du var singel, og du hadde byttet ut ølbriller  med briller som likte meg hehe ;) 

Anonymkode: f0b06...bf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Synd for meg at jeg ikke kunne møtt deg da når du var singel, og du hadde byttet ut ølbriller  med briller som likte meg hehe ;) 

Anonymkode: f0b06...bf5

😂. Hvem har sagt at jeg ikke er singel? 🤪. Men uansett man er bare så gammel som man føler seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frubaluba skrev:

😂. Hvem har sagt at jeg ikke er singel? 🤪. Men uansett man er bare så gammel som man føler seg. 

🤣🤣

Joda føler meg ikke gammel. men samtidig er man ikke i 20 årene lengre. Og som nevnt er man nært 40 år, så er det gammel gris alder på menn. Veldig mange menn på 40+ har dårlig rykte på seg, og det merker jeg dessverre :(:)

Anonymkode: f0b06...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men så er hun kvinne :) Damer vil alltid være populære, pga dere er pene skapninger. Menn som ikke er modellpen, og bare normalt pene, så er det mange som sloss om samme damen. Nå har jeg aldri prøvd tinder, og kommer ikke til å prøve det, da jeg er for gammel. Var å testet møteplassen, men var bare 13 stk på min alder fra mitt hjemsted der. Så det utgår også.

Anonymkode: f0b06...bf5

Du er da ikke for gammel for tinder. Mange som er eldre enn deg der, og mange kvinner som ser etter noen på din alder 😊

Anonymkode: 4598d...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har ikke sjangs på yngre damer, aldri vært populær der:) Heldig er du da om folk tror du er 28-29 år:) det bør du være stolt av!

Nei en jordnær jente, som er søt og slank er de eneste kravene jeg har til utseende, men er vanskelig å finne siden man er så gammel, når vi menn vipper 40 er vi i "gammel gris alder" :)

Anonymkode: f0b06...bf5

Trist at du ser det sånn. Gammel gris kalles slike på 50+ som ikke skjønner hva intimgrenser og respekt er og som freidig tar seg til rette.

Anonymkode: 90bbe...861

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...