Gå til innhold

Dating side for oss som er blitt gammel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg nærmer meg 40 år, og har lyst å treffe forhåpentligvis en kvinne jeg kan bli kjæreste med. Men lurer på hvilken dating side som passer til folk på min alder :)

Anonymkode: f0b06...bf5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møteplassen eller match:) 

Anonymkode: 3a397...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder

 

lololol

Anonymkode: 62171...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder

 

lololol

Anonymkode: 62171...46c

Nei er nok for gammel for det :( LOL ;)

Anonymkode: f0b06...bf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fortsatt i 30-åra og du kaller deg gammel? ROFLMFAO

Anonymkode: 3f18f...5f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er fortsatt i 30-åra og du kaller deg gammel? ROFLMFAO

Anonymkode: 3f18f...5f3

 

Samme tenkte jeg! Det største problemet til ts vil nok være at han ser på seg selv som gammel før han er 40! De fleste på den alderen er ungdommelige og spreke! Og ja, de er på både Tinder, Sukker, Badoo, Happn, Match og Møteplassen m.fl. 

Anonymkode: c5584...702

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gammel? 40 er det nye 30. Og som 39 år har jeg møtt flere på Tinder. Hopp i det 😁

Anonymkode: fa301...1b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cupido med vip, har truffet mange hyggelige personer der, lag en normal profil skrevet med litt sjarm så får du nok mange damer som besøker din profil, det er egen chat for vip men det er litt dårlig med damer der da, men det holder på å ta seg opp igjen... Ha en fortsatt fin 17.mai-feiring :flagg::humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel...?  Du er ung fremdeles. Menn i din alder har mye større valg muligheter når det alder enn damer. . Mange menn i min omgangskrets og familie har giftet seg sent i 40 og 50 årene. Noen har yngre damer fra tyskland. øst Europa, Sibir ,thailand og filipinene. Den eldste mannen jeg kjenner er gift med en dame fra tyskland er hele 30 år yngre...så ikke mist motet. Som mann i voksen alder så er du heldigere enn kvinner som er passert 45 + Siden kvinner generelt foretrekker menn eldre enn dem selv.

Anonymkode: 90bbe...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gammel...?  Du er ung fremdeles. Menn i din alder har mye større valg muligheter når det alder enn damer.

Hva baserer du det utsagnet på?

Anonymkode: f0b06...bf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva baserer du det utsagnet på?

Anonymkode: f0b06...bf5

Fordi kvinner vanligvis (finnes noen unntak) har menn som er eldre enn seg. De fleste jeg kjenner har det. 

Anonymkode: 90bbe...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel? Nei, det er du så langt ifra. Jeg er 46,  er voksen ja, men gammel, så langt ifra.

Ellers er det nå bare å teste forskjellige apper. Sukker, badoo og Match.com. Siste likte jeg minst.

Anonymkode: acef4...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gammel? Snakk for deg selv, blir snart 40 sjæl og jeg føler meg som en 23 åring🤭🙊

Jeg finner alle mine matcher på Happn eller Tinder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer aldri når jeg studerte og var 25 år og ei i klassen som ikke var mindre pen og 22 år ble sjekket opp av en på 35. Husker enda sjokket over at hun avviste han (han var en populær og kjekk kar). Jeg spurte om hvorfor hun avviste han... svar: "Han er for gammel". Da tenkte jeg at oi oi oi dere damer har det kjekt når dere velger bort bra menn bare pga alder. 

 

6 minutter siden, frubaluba skrev:

Gammel? Snakk for deg selv, blir snart 40 sjæl og jeg føler meg som en 23 åring🤭🙊

Jeg finner alle mine matcher på Happn eller Tinder. 

Vi er jo fortsatt snart 40. Du kan føle deg som en 23 åring og se ut som en 40 åring :) veldig mange damer henger seg opp i tall. Ser her på KG at mange sier dem aldri kunne vært sammen med noen som er 5 år eldre f.eks, fordi da er det større sjangse for at mannen dør før dem osv.  

Anonymkode: f0b06...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg glemmer aldri når jeg studerte og var 25 år og ei i klassen som ikke var mindre pen og 22 år ble sjekket opp av en på 35. Husker enda sjokket over at hun avviste han (han var en populær og kjekk kar). Jeg spurte om hvorfor hun avviste han... svar: "Han er for gammel". Da tenkte jeg at oi oi oi dere damer har det kjekt når dere velger bort bra menn bare pga alder. 

 

Vi er jo fortsatt snart 40. Du kan føle deg som en 23 åring og se ut som en 40 åring :) veldig mange damer henger seg opp i tall. Ser her på KG at mange sier dem aldri kunne vært sammen med noen som er 5 år eldre f.eks, fordi da er det større sjangse for at mannen dør før dem osv.  

Anonymkode: f0b06...bf5

Jeg ser yngre ut enn 40, og alle gjetter på rundt 28-29🙊. Jeg er kresen på alder selv, går kanskje 4-5 opp, men bare et år under.

Men siden du klager på det, vil du egentlig ha en 25 åring liksom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, frubaluba skrev:

Jeg ser yngre ut enn 40, og alle gjetter på rundt 28-29🙊. Jeg er kresen på alder selv, går kanskje 4-5 opp, men bare et år under.

Men siden du klager på det, vil du egentlig ha en 25 åring liksom? 

Nei, jeg har ikke sjangs på yngre damer, aldri vært populær der:) Heldig er du da om folk tror du er 28-29 år:) det bør du være stolt av!

Nei en jordnær jente, som er søt og slank er de eneste kravene jeg har til utseende, men er vanskelig å finne siden man er så gammel, når vi menn vipper 40 er vi i "gammel gris alder" :)

Anonymkode: f0b06...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi kvinner vanligvis (finnes noen unntak) har menn som er eldre enn seg. De fleste jeg kjenner har det. 

Anonymkode: 90bbe...861

Har ei venninne på 40 år som er på tinder. Er overraskende mange menn på 30 som er interessert og som ønsker damer som er eldre enn seg. Så mulighetene er mange for kvinner også 😊

Anonymkode: 4598d...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, jeg har ikke sjangs på yngre damer, aldri vært populær der:) Heldig er du da om folk tror du er 28-29 år:) det bør du være stolt av!

Nei en jordnær jente, som er søt og slank er de eneste kravene jeg har til utseende, men er vanskelig å finne siden man er så gammel, når vi menn vipper 40 er vi i "gammel gris alder" :)

Anonymkode: f0b06...bf5

Jeg er søt og slank🤭, og jeg går oppover og har en følelse av at mine single venninner i den alderen også gjør det. Vi vil heller ha en ordentlig mann enn en guttunge😂, har prøvd det også... Og det funket dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ei venninne på 40 år som er på tinder. Er overraskende mange menn på 30 som er interessert og som ønsker damer som er eldre enn seg. Så mulighetene er mange for kvinner også

Ja men så er hun kvinne :) Damer vil alltid være populære, pga dere er pene skapninger. Menn som ikke er modellpen, og bare normalt pene, så er det mange som sloss om samme damen. Nå har jeg aldri prøvd tinder, og kommer ikke til å prøve det, da jeg er for gammel. Var å testet møteplassen, men var bare 13 stk på min alder fra mitt hjemsted der. Så det utgår også.

Anonymkode: f0b06...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...