Gå til innhold

barnevern å besteforeldre


share123

Anbefalte innlegg

På 16.5.2019 den 19.15, share123 skrev:

jeg sier de kan komme å besøke henne, men det vil de ikke, de vil ta henne med hjem, som barnevernet sier hun er for liten til,de spør ikke etter henne å har sakt de vil ha ta over omsorgen om noe sjer, å vi er ikke i beste tråder me hverandre

Håper du snakker bedre enn du skriver..., skjønner at barnevernet reagerer, er du ved dine fulle fem? Hvor gammel er du?

Anonymkode: 8263f...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper du snakker bedre enn du skriver..., skjønner at barnevernet reagerer, er du ved dine fulle fem? Hvor gammel er du?

Anonymkode: 8263f...97b

Skjerp deg. Å skrive korrekt er ikke et krav for å være en god mamma. 

Anonymkode: 3614d...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper du snakker bedre enn du skriver..., skjønner at barnevernet reagerer, er du ved dine fulle fem? Hvor gammel er du?

Anonymkode: 8263f...97b

det er lett å se at hun har dysleksi, det finnes mange med dysleksi i norge. Broren min kunne knapt skrive en setning da han var 18år men han er lynende intelligent. TS høres veldig ung ut, håper hun har støtte rundt seg. Det mangler mye informasjon her. Du er alene med barnet? Kommer du fra en vanskelig bakgrunn selv? Har du adhd og tidligere rusproblemer? Ta en prat med barnevernet og skriv ned alle spørsmål du har. Ta gjerne med deg advokat. Om besteforeldrene aldri har møtt barnet virket det rart at BV vil gå for omsorgsovertakelse der. Men biologisk familie blir vanligere og vanligere at de ser på. 

Anonymkode: 51621...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2019 den 19.02, share123 skrev:

har i datter på 4 mnd, barnevernet er innblandet og barnevernet har snakket at istedet for far kan kansje farmor å farfar få samvær isteden, jeg har møtt de å de har sjeldent komt på besøk å kjenner dem ikke akk..

i tilfeller har jeg hørt at besteforeldre har ikke rett til samvær men spørsmåle mitt er, kan de få via barnevernet? å farmor å farfar de vil barnefar skal ha delt foreldre ansvar , han er vanskelig å få tak i å vanskelig å sammerbeide med.. 

hjelp

Nei. Dine barn.Ikke besteforeldrene..Her kutta vi kontakten med gale besteforeldre.. 

Anonymkode: 15516...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...