Gå til innhold

La oss si at dere må gå med samme farge på tøyet resten av livet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rødt øker pulsen, signalisere fare, tiltrekker seg oppmerksomhet på negativt grunnlag. Ingen positiv, behagelig og avslappende farge med andre ord. 

Anonymkode: 57f5a...f23

Uffda. Og jeg som eier både rød bil, røde bukser og rød vinterjakke ;) Føler meg uansett avslappet jeg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, -jk- skrev:

Uffda. Og jeg som eier både rød bil, røde bukser og rød vinterjakke ;) Føler meg uansett avslappet jeg...

Hehe, og jeg som både er rødhåret og liker å kle meg i rødt er tydeligvis farlig jeg..😂 

Anonymkode: b68d7...98d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ostespermum
11 hours ago, AnonymBruker said:

Rødt øker pulsen, signalisere fare, tiltrekker seg oppmerksomhet på negativt grunnlag. Ingen positiv, behagelig og avslappende farge med andre ord. 

Anonymkode: 57f5a...f23

Rødt er svært sensuelt. Klart det kan være positivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2019 den 14.39, AnonymBruker skrev:

Vist dere måtte valgt å gå med samme farge på klærne for resten av livet, hvilken farge ville dere valgt?

Anonymkode: 19ef5...a78

Blått selvfølgelig. Blå dongeri. Blådress. Blå genser. Blå T-skjorte. Ingen problem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, for en tanke å bare få bruke én farge resten av livet! 😮 Jeg burde kanskje valgt rødt siden jeg kler det godt, men jeg tror jeg ville gått lei, for det er en krevende og intens farge. Valget faller på blått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Khaki. Rett og slett fordi det er den fargen hudtonen min kler best både sommer og vinter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

4 timer siden, Trøndere1 skrev:

Blått selvfølgelig. Blå dongeri. Blådress. Blå genser. Blå T-skjorte. Ingen problem. 

Da blir det mange nøyanser å velge mellom om du kan velge alt fra lyseblått til navy og enda mørkere. Smart valg, om man må velge primærfarge og også bruke blå klær i andre blå-fargetoner.

Hadde egentlig tenkt å skrive at jeg ville valgt sort, men da får plutselig sortfargen de kjente navnene; grå og hvit når du lysner den.. så da kan man kanskje ikke variere i nøyanser slik som med andre farger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MadameX skrev:

 

Da blir det mange nøyanser å velge mellom om du kan velge alt fra lyseblått til navy og enda mørkere. Smart valg, om man må velge primærfarge og også bruke blå klær i andre blå-fargetoner.

Hadde egentlig tenkt å skrive at jeg ville valgt sort, men da får plutselig sortfargen de kjente navnene; grå og hvit når du lysner den.. så da kan man kanskje ikke variere i nøyanser slik som med andre farger? 

Blått blir tingen. 😀😀. Kanskje æ ska bynn med det. Alt i blått. Hmmm e det fint med blåe sko ???

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...