Gå til innhold

Hvor mange av dere eier en kikkert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg eier en stjernekikkert, men en vanlig kikkert har jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en ganske stor kikkert. Den har jeg hatt i veldig mange år nå, så husker ikke hvor den kommer fra (eller hvor mye den koster) men nå ligger den for det meste i skapet uti gangen.  

Tar den som regel bare frem for å kikke litt på noen dyr i skog-kanten... 

Anonymkode: 28e3d...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eier en ordentlig  gammel gammelkikkert av det gamle slaget. Stort drog og flere kilo tung kjennes det ut som,
men den er god å se med og litt løftetrening har jeg ikke vondt av. Bruker den på skogsturer og innimellom også
fra verandaen om det pågår spesielt snåle ting i omegnen, som jeg må kvalitetsovervåke... :laugh: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen kikkert 😕

Anonymkode: 1dd8e...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kikkert jeg fikk av bestefaren min til bursdagen min da jeg var barn. Har vel egentlig aldri brukt den noe særlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en liten turkikkert som er med i lomma når jeg er på tur på fjellet eller i båten. Kikkerten min er relativt rimelig (2-3000 kroner), men i dagslys og hvis man bare ser midt på linsa, er den god nok. Når det gjelder optikk får man stort sett det man betaler for. Det er enorm forskjell mellom min middels gode Bushnell-kikkert og samboerens Swarovski- og Zeiss-kikkerter! 

Anonymkode: 7c531...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...